Het nummer was afgesloten maar werkt weer
alleen neemt niemand de telefoon op en dit schijnt volgens mij ook normaal te zijn bij Realroot
probleem is dat wij fibers hebben laten installeren naar dit rack
verhuizen naar een ander rack kan maar zal tijd kosten. Ik weet zelf niet
of we Interxion binnenkomen. Weet niet de status van Realroot en Interxion
Realroot is al een tijdje aan t verhuizen uit IX. Ik heb via via vernomen dat ze ook uit LCL Diegem én uit LCL A'pen zouden vertrekken. Ik weet niet of het waar is want zelf zijn we geen RR klant, maar ik vernam het via verschillende mensen die er wel mee in contact staan. Volgens mij kan je dan maar beter op je hoede zijn en als je in IX wil blijven zsm een andere partij te pakken proberen krijgen die je fiber daar terug up kan krijgen in dat rack.
Ik wens iedereen succes!
Wie zegt dat het terug de fout is van RR?
probleem word zo opgelost.
Wij zijn al bezig met alternatieven.
btw : bel ze maar eens, telefoon word niet opgenomen.
normaal hoor je een keuze menu. alles is dood
Ik denk dat Euro-access eerst eens moet leren zijn facturen bij ons te betalen... ik denk dat de problemen zeer snel opgelost KUNNEN worden indien er enige betalingsmogelijkheden zich voordoen...
Andere kant van het verhaal: RR blijft met netwerkequipment en klanten die netwerkgerief hebben in IX. Dus misschien eens praten met Cain, misschien hebben jullie iets administratiefs over het hoofd gezien?
Realroot hun hosting/servers zijn weg uit InterXion, maar ze blijven er wel aanwezig voor hun traffic.
Wat betreft de LCL Diegem site kan ik alvast het volgende kwijt:
Het is inderdaad zo dat shared colo en dergelijke naar Versatel Nossegem verhuisd zijn; maar alles wat racks betreft blijft behouden.
RealROOT wilt zich gaan focussen op content delivery en blijft bandbreedte leveren op LCLD - de room wordt door ons (IT-SS) overgenomen met behoud van alle technische zaken, inclusief patching. Een puur administratief verschil dus; waarbij rackspace en powerusage apart van bandbreedte zullen gefactureerd worden voor deze klanten.
Het is dus zeker NIET zo dat men plots op zoek moet naar een oplossing; gezien er zich geen probleem stelt ;->
Indien iemand hieromtrend info nodig heeft, bel gerust mn mobiel nr: +32.496/977000
-Bart
Dit is alleszins iets wat niet zou mogen gebeuren.
Ik ben benieuwd naar enige officiële mededeling over de oorzaak...
Wat de oorzaak ook moge zijn, vermoedelijk zal het even duren eer het opgelost is. Ik hoop uiteraard voor EA en hun klanten van niet.
En tijdelijke workaround kunnen de EA klanten misschien als het volgt bereiken:
In de RR room zit ook Nucleus en er is bandbreedte leverbaar door Talessa. Neem eens contact op met hen en vraag of zij iets voor je kunnen doen tijdens de storing. Ik weet niet of RR er zelf nog rechtstreeks diensten af neemt.
Vergt wellicht wel IP omnummering maar is een alternatief in afwachting van de Euroaccess herlocatie of oplossing van het admin. probleem met RR.
haha Die is Leuk
Volgens het contract heb jij een paar verkeerde facturen gestuurd.
Dit is gemeld bij Wim, Inez, Cain, Kriss, Jorne maar niemand die reageerd.
Telefonisch geef je toe dat het niet klopt en dat je alles gaat oplossen, maar je doet niks.
Ik kan je zo onderuit halen door hier alle emails te posten maar ik wil mij niet verlagen tot dat niveau.
het lijkt mij dat er een andere oorzaak is :
Realroot sluit een contract met Euroaccess. Realroot besluit weg te gaan in Brussel en en wilt prijzen verhogen in Antwerpen. Euroaccess gaat niet accoord en wilt het contract uitdienen.
Realroot reageerd niet. Gooit de boel offline met de hoop dat klanten overstappen waardoor Euroaccess wel wel zal gaan.
Kom je contracten na. Interxion en prijs afspraak LCL
Om meer schade te voorkomen lijkt het mij verstandig om alles weer aan te zetten en de verdere Bitch fight buiten WHT te doen
Laatst gewijzigd door euro-access; 31/01/07 om 18:20.