Likes Likes:  0
Resultaten 1 tot 7 van de 7
Geen
  1. #1
    Uiterst interessant websiteproject
    geregistreerd gebruiker
    3 Berichten
    Ingeschreven
    23/10/03

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Uiterst interessant websiteproject

    Wij hebben een idee voor een website dat het potentieel heeft een hype te worden. Daarvoor moet in zeer korte tijd een simpele website worden gebouwd op basis van MySQL en PHP. Je moet weten hoe je een aanmeld en inlogsysteem bouwt en automatisch database gestuurde emails genereert. Ervaring is noodzakelijk en enthousiasme heel belangrijk. Heb je kennis van SMS diensten dan is dat een grote pré. Het idee wordt door 4 mensen gemaakt die het liefst de hele nacht doorwerken en als zombies voor het scherm zitten om snel succes te hebben. Doe je mee dan vragen wij kennis, commitment, extra tijd. Wij bieden je een spannende en leuke tijd en je krijgt een behoorlijke bonus als het idee slaagt. Als het lukt dan zal iedereen zeggen 'Heb jij dat gemaakt?' We komen op tv en in de kranten. Betrouwbaarheid is een absolute MUST. Geïnteresseerd stuur a.s.a.p. een email naar cbschriks@planet.nl

  2. #2
    Uiterst interessant websiteproject
    Mentally unstable
    2.586 Berichten
    Ingeschreven
    28/06/03

    Locatie
    Rivierenland

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: 11058224
    Ondernemingsnummer: nvt

    ...
    Laatst gewijzigd door The MAzTER; 13/03/04 om 01:17.



  3. #3
    Uiterst interessant websiteproject
    geregistreerd gebruiker
    811 Berichten
    Ingeschreven
    17/06/03

    Locatie
    -

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: -
    Ondernemingsnummer: nvt

    Re: Uiterst interessant websiteproject

    Origineel geplaatst door cschriks
    Wij hebben een idee voor een website dat het potentieel heeft een hype te worden. Daarvoor moet in zeer korte tijd een simpele website worden gebouwd op basis van MySQL en PHP. Je moet weten hoe je een aanmeld en inlogsysteem bouwt en automatisch database gestuurde emails genereert. Ervaring is noodzakelijk en enthousiasme heel belangrijk. Heb je kennis van SMS diensten dan is dat een grote pré. Het idee wordt door 4 mensen gemaakt die het liefst de hele nacht doorwerken en als zombies voor het scherm zitten om snel succes te hebben. Doe je mee dan vragen wij kennis, commitment, extra tijd. Wij bieden je een spannende en leuke tijd en je krijgt een behoorlijke bonus als het idee slaagt. Als het lukt dan zal iedereen zeggen 'Heb jij dat gemaakt?' We komen op tv en in de kranten. Betrouwbaarheid is een absolute MUST. Geïnteresseerd stuur a.s.a.p. een email naar cbschriks@planet.nl
    Zeg, iets meer informatie zou geen kwaad kunnen lijkt me. Je hoeft niet gelijk het hele idee hier neer te kalken maar iets meer info zou meer reacties opleveren. Wij hebben kennis van SMS diensten maar voor niets gaat de zon op, zeker niet als de plannen zo pril zijn. En de 1e site waarvan honderden mensen zeggen: ''heb jij die gemaakt joh? Knap!!'' moet ik nog tegenkomen....

  4. #4
    Uiterst interessant websiteproject
    geregistreerd gebruiker
    3 Berichten
    Ingeschreven
    23/10/03

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Thread Starter
    Bedankt voor je reactie! Wij zullen ons idee niet prijsgeven totdat wij iemand gevonden hebben die we als uiterst betrouwbaar en kundig ervaren. Als jij denkt dat je dat bent dan willen we graag in contact met je komen en een gesprek aangaan. Dat zal in Zutphen zijn volgende week en ik vertel er meteen bij dat we meer mensen uitnodigen en vervolgens onze keus maken. Ben je geïnteresseerd stuur ons een email waarin je verteld wie je bent, wat je ervaring is en waarom je denkt dat we jou moeten kiezen. Hoeft niet heel formeel, maar we willen echt iemand die in ons team past. Ik wil benadrukken dat we geen bedrijf zijn, maar een stel enthousiastelingen met een gek plan. Niet iedereen is geschikt voor zo'n opdracht.

  5. #5
    Uiterst interessant websiteproject
    geregistreerd gebruiker
    3 Berichten
    Ingeschreven
    23/10/03

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Thread Starter
    Reactie voor Santario,

    Je bent niet wie we zoeken! Sorry, je neemt al direkt een defensieve houding aan. Ik heb binnen 10 minuten al drie reacties, dus daar maak ik mij niet druk om.

  6. #6
    Uiterst interessant websiteproject
    geregistreerd gebruiker
    811 Berichten
    Ingeschreven
    17/06/03

    Locatie
    -

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: -
    Ondernemingsnummer: nvt

    Whahaha, sorry dat ik even lach maar okay, succes jongens Je laatste reactie geeft ook gelijk je bijzonder lage zakelijk niveau alsmede je professionaliteit aan. Ik vraag alleen om meer informatie, niet zozeer voor mezelf maar zodat JULLIE juist meer reacties krijgen maar ok. Ik werk sowieso niet mee aan projecten die op voorhand al door de grondleggers al gebombardeerd worden tot een succes maar hier geen geld in willen steken in de vorm van externe kennis. Trouwens, defensief? Tsja, zo'n antwoord hoor ik vaker als ik kritische vragen stel en de tegenpartij daar niet tegen kan. Nogmaals succes met jullie project.
    Laatst gewijzigd door Santario; 23/10/03 om 14:36.

  7. #7
    Uiterst interessant websiteproject
    geregistreerd gebruiker
    3 Berichten
    Ingeschreven
    19/10/03

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Ik werk graag heel de nacht door en zit ook als een zombie heel de dag achter de pc mar heb helaas geen ervaringen met mysql.
    met php wel een beetje

    mar dat is waarschijnlijk te weinig

Webhostingtalk.nl

Contact

  • Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2021 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics