Likes Likes:  0
Resultaten 1 tot 15 van de 107
Pagina 1 van de 8 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Geen

Onderwerp: Coloheaven

  1. #1
    Coloheaven
    Deze gebruiker is geblokkeerd!
    945 Berichten
    Ingeschreven
    26/03/03

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Coloheaven

    Door de moderators van dit forum is mij gevraagd om eens uit te leggen wat er allemaal aan de hand is binnen Coloheaven. Bij deze een indicatie van de veranderingen.

    Allereerst word Coloheaven een geheel non profit organisatie (stichting) dit word gedaan om in de toekomst alle winsten direct te kunnen herinvesteren. Omdat er zeker in de colocatie branche steeds lagere marges wordt behaalt, leek mij dit een verstandige keuze. Ik ben dus geen eigenaar meer van Coloheaven, maar zal zeker voorlopig nog wel de sales en een deel support blijven doen.

    De omzetten die binnen onze branche per bedrijf worden behaalt zijn schandalig laag, vergelijk het eens met andere branches en je zult zien dat webhosters gemiddeld een schandalig slechte omzet hebben en een zeer lage winst. Daarbij komen bedrijven die steeds meer de veldslagen op gebied van prijs gaan voeren, dit komt uiteindelijk de kwaliteit niet ten gunste.

    Een andere reden van deze overgang is dat ik absoluut geen zin meer heb in het gezeur binnen de Webhosters wereld. Iedereen die een server huurt denkt een webhosting bedrijf te runnen en alles te weten hoe anderen het zouden moeten regelen. Zij zien niet het verschil in schaal van het eigen bedrijf en die van andere partijen en verwachten dat anderen het precies zo kunnen regelen als zij dat doen.

    In de toekomst zullen we contacten minder persoonsafhankelijk maken waardoor indianenverhalen over faillissementen na een korte vakantie uit zullen blijven. Mijn excuses aan degenen waarbij levering (ernstig) vertraagd is geraakt, dit komt voornamelijk door de overgang in rechtsvorm en management en buiten dat door een hele reeks leveringsproblemen die wij hebben ondervonden.

    Ik zoek overigens nog naar een goede aanbieder van Cpanel licenties

  2. #2
    Coloheaven
    geregistreerd gebruiker
    815 Berichten
    Ingeschreven
    18/07/02

    Locatie
    Papendrecht

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: 24310353

    Damn, wat heb jij een grote duim zeg.



  3. #3
    Coloheaven
    Deze gebruiker is geblokkeerd!
    945 Berichten
    Ingeschreven
    26/03/03

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Thread Starter
    weer een fijne, opbouwende reactie van een concurrent provider. Wat een fijn wereldje is het toch met dit neersabelen van concurrenten op elk moment dat het mogelijk is.

  4. #4
    Coloheaven
    geregistreerd gebruiker
    205 Berichten
    Ingeschreven
    09/02/03

    Locatie
    .

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: .
    KvK nummer: .
    Ondernemingsnummer: .

    Origineel geplaatst door Beyonder
    weer een fijne, opbouwende reactie van een concurrent provider. Wat een fijn wereldje is het toch met dit neersabelen van concurrenten op elk moment dat het mogelijk is.
    Valt weinig te concureren tegen een stichting

  5. #5
    Coloheaven
    geregistreerd gebruiker
    333 Berichten
    Ingeschreven
    03/08/03

    Locatie
    Groningen

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    10 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: 02076829

    Zou de reden dat jij het het zo moeilijk hebt met winst boeken, etc, etc iets te maken hebben met de rare bedrijfsvoering van jou?

    Volgens mij veranderen jou bedrijfsnamen en de eigenaren (1 iemand, wat dan toch weer meer blijken te zijn, maar dan toch weer niet) bijna wekelijks. Nu vertel je (het verhaal wordt steeds leuker) dat je ookal de rechtsvormen van je bedrijf gaat veranderen?

    Ga us met RTL praten, misschien dat je beter aan de bak komt als soap ster.

  6. #6
    Coloheaven
    Registered User
    76 Berichten
    Ingeschreven
    18/05/03

    Locatie
    Amsterdam - The Netherlands

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    haha, erg leuk remon alleen jij blijft dus gewoon actief in die stichting en dus blijft alles zo ongeveer hetzelfde?

    En die stichting draait zeker op heel coloheaven, same network en dergelijke?

  7. #7
    Coloheaven
    Webhoster
    479 Berichten
    Ingeschreven
    30/03/03

    Locatie
    Huizen - NL

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: -
    KvK nummer: -
    Ondernemingsnummer: -

    Ik heb net een heel verhaal getypt maar zal het hier maar niet posten. Lijkt me beter als dat gewoon netjes van man op man wordt afgehandeld.

    Heb je mijn e-mail c.q. brief overigens nu wel ontvangen?

  8. #8
    Coloheaven
    Deze gebruiker is geblokkeerd!
    16 Berichten
    Ingeschreven
    08/08/03

    Locatie
    Tilburg

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    En de 25 man personeel, die blijven gewoon hun werk doen ?

    Of bestaat er zoiets als een stichting io, zoals de BV io, de Group One NV io ?????

    En wat gaat er met al dat gas gebeuren, de concullegas ?

  9. #9
    Coloheaven
    Deze gebruiker is geblokkeerd!
    16 Berichten
    Ingeschreven
    08/08/03

    Locatie
    Tilburg

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Re: Coloheaven

    Origineel geplaatst door Beyonder

    Een andere reden van deze overgang is dat ik absoluut geen zin meer heb in het gezeur binnen de Webhosters wereld.
    Ik zoek overigens nog naar een goede aanbieder van Cpanel licenties
    Het lijkt me duidelijk, je moet als afgestudeerde econoom, als afgestudeerde psycholoog zo snel mogelijk je heil zoeken in een andere branche, een branche waar je studies je meer van pas komen.

    Is er ergens daar buiten in de jungle die webhosting heet nog iemand die Cpanels aan een stichting IO wenst te leveren ?

  10. #10
    Coloheaven
    Webhoster
    479 Berichten
    Ingeschreven
    30/03/03

    Locatie
    Huizen - NL

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: -
    KvK nummer: -
    Ondernemingsnummer: -

    http://www.cpanel.net/buy/

    Gemak dient de mens

  11. #11
    Coloheaven
    Deze gebruiker is geblokkeerd!
    54 Berichten
    Ingeschreven
    06/04/03

    Locatie
    Haarlem

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    ik lig best wel krom

  12. #12
    Coloheaven
    Banned
    1.575 Berichten
    Ingeschreven
    02/08/02

    Locatie
    Nederland

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: nvt

    Re: Coloheaven

    Origineel geplaatst door Beyonder
    Allereerst word Coloheaven een geheel non profit organisatie (stichting) dit word gedaan om in de toekomst alle winsten direct te kunnen herinvesteren. Omdat er zeker in de colocatie branche steeds lagere marges wordt behaalt, leek mij dit een verstandige keuze.

    Daarbij komen bedrijven die steeds meer de veldslagen op gebied van prijs gaan voeren, dit komt uiteindelijk de kwaliteit niet ten gunste.

    In de toekomst zullen we contacten minder persoonsafhankelijk maken waardoor indianenverhalen over faillissementen na een korte vakantie uit zullen blijven.
    Om winsten te kunnen herinvesteren hoef je helemaal geen stichting te zijn. Er zijn bedrijven genoeg die de winst binnen bijvoorbeeld de BV houden om nieuwe investeringen van te doen.

    Die lage marges... Coloheaven heeft mijns inziens altijd onwaarschijnlijk lage prijzen gehanteerd in vergelijking met andere spelers op de markt. Begin dan nu niet ineens te klagen dat de marges zo klein zijn want daar heb je zelf voor gekozen.

    Uiteraard hebben die lage marges zijn weerslag op de kwaliteit van de dienstverlening. De meeste mensen zijn er echter door try-and-error achter gekomen dat de prijzen zo laag zijn dat er geen fatsoenlijke kwaliteit te verwachten was. Grappig dat ze dan alsnog klagen op dit forum over de onbereikbaarheid en slechte server. Had dan een paar centen meer betaald...

    Verbazingwekkend hoeveel mensen nog steeds vallen voor stuntprijzen en daar zonder na te denken achterheen gaan. Ik zou mijn website of server niet toevertrouwen aan een partij met een weinig originele website, een bedrijf zonder vaste telefoonaansluiting, zonder eigen AMS-IX verbinding welke geheel draait op een enkel persoon. Da's vragen om problemen...

    Ik hoop dat dit een wijze les is geweest voor de centenjagers onder ons. Een oud gezegde blijkt wederom waar: goedkoop is duurkoop.

  13. #13
    Coloheaven
    CQ, creative innovations
    1.867 Berichten
    Ingeschreven
    10/03/03

    Locatie
    Doesburg, GLD

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 Berichten zijn liked


    Naam: Casper Bakker
    Bedrijf: Logict & CQ internet diensten
    URL: www.cqhosting.nl
    Registrar SIDN: Ja

    Zorg je dan ook even dat de reseller server die er inmiddels al 2,5 maand uit ligt het ook weer gaat doen?
    Casper Bakker - CQ internet diensten

  14. #14
    Coloheaven
    Deze gebruiker is geblokkeerd!
    945 Berichten
    Ingeschreven
    26/03/03

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Thread Starter
    Misschien is het zo duidelijker:

    Ik heb de boel verkocht aan een stichting, blijf nog even werken en trek me dan terug uit de webhosting wereld om me bezig te houden met andere zaken.

    Ik heb het idee dat het Gompie account alleen bestaat om Coloheaven te bashen, ga zo door joh, misschien vul je je tijd ermee, je hebt er toch genoeg van zo te zien

    Zo goed ?
    Laatst gewijzigd door Beyonder; 18/08/03 om 21:24.

  15. #15
    Coloheaven
    Banned
    442 Berichten
    Ingeschreven
    16/01/03

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Re: Re: Coloheaven

    Origineel geplaatst door WebBizz

    goedkoop is duurkoop.
    Je hebt goedkoop en TE goedkoop.

    Beyonder was TE goedkoop...

    n/o Remon.

Pagina 1 van de 8 1 2 3 ... LaatsteLaatste

Webhostingtalk.nl

Contact

  • Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2021 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics