Likes Likes:  0
Resultaten 1 tot 15 van de 39
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Geen
  1. #1
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    geregistreerd gebruiker
    21 Berichten
    Ingeschreven
    29/05/03

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Thread Starter

    Exclamation Webhosting bedrijf doet lastig.

    Ik heb vorig jaar april (2002), een co-loc contract van een jaar getekent met bedrijf X , al snel had ik in de gaten dat ze thuis werkten, en dat alles beetje onprofessioneel was 'in mijn ogen' maar dat maakte mij toen der tijd niet zoveel uit, het was allemaal nieuw voor mij.

    Dag 1 toen ik me server ging brengen, moest ik in de woonkamer wachten op de systeembeheerder

    Ik heb de server 3 maanden lang met plezier gebruikt, daarna was er iets met me systeem waardoor er minder gebruik van gemaakt werd.
    Ik kon de server alleen bij mij thuis fixen, dus ik was van plan server naar huis mee te nemen, maar een afspraak maken dat was lastig, ze konden alleen smiddags, omdat ze anders dan in de file staan. S'avonds kon het ze niet, (wat ze eerst wel konden). Dus na enige gezeik, heb ik server tijdje ongebruikt laten liggen. Ondertussen heb ik andere co-locs dedicated servers in gebruik, dus het was geen ramp. En de prijzen bij X waren hoger dan mijn andere servers. Maar tot 2 maanden terug, heb ik eindelijk mijn server terug, na een UUR en kwartier wachten op hun. We hadden afgesproken op een middag rond 1 uur, die gozer kwam pas kwart over 2 aan. En hij reed nog op een motor ook nog, dus wat voor middag file kan je hebben. Maar goed, heb het terug in maart ofzo, contract is afgelopen in Juni, dus ik bracht het maar niet meer terug. Moest uiteraard wel verder betalen, ook voor de ingekochte verkeer.

    Ik had op 20mei een mailtje gestuurt op het contract te beeindigen, wat bleek dus later. Me contract was tot 18Juni. Je moest een maand van te voren op zeggen (30dagen dus). IK WAS DUS 2 DAGEN TE LAAT.
    Ik dach dat ze NIET zo vervelend zouden doen, omdat ik al nou 9maanden ofzo GEEN gebruik van hun maakt. Me server lag daar te rotten, hij stond uit. En nu lig de server ook al maanden thuis.
    Tevens op de facturen staan minstens 5 verschillende contract datum op, Eentje van 1mei, ander van 18 mei, en dan weer 1juni, dna weer 18juni.

    Maar ik stuurde dus een email, zovan ik maak toch geen gebruik van uw service, wilt u zo vriendelijk zijn om het alsnog in te willigen, en had over die verschillende onjuiste data op hun facturen ook vertelt.
    Kreeg ik als antwoord tja, had ik eerder over moeten beginnen, en zo van, je kreeg de tijd om op te zeggen, en je hebt het niet benut.
    Na paar zeur emails, is het niet met een jaar verlengt maar met 3 maanden. Tot september. Ik stuurde gelijk een email zovan dat ik een afspraak wilt maken om me server te brengen voor de co-loc al is het om daar nog es 3 maanden te rotten (dure grap), en dat ik de technische instellingen nodig hebt voor me server, want die ben ik inmiddels allemaal al kwijt.. ja hoor, dikke SCOT. geen reactie terug, tiz nu al weer 2 weken later.

    Ik begin nu aardig pissig te worden, ik betaal al een jaar lang die shit, hebt het maar 3 maanden gebruikt. Ik dach zo van, tja ik moet het contract uitzitten of ik het leuk vind of niet. Gaan ze vervelend doen!
    2dagen telaat met contract opzeggen! Geen gehoor/reactie! Afspraak maken om me server te brengen, totaal niet flexibel.

    Ze moeten mij toch gewoon laten gaan? En ik krijg toch niet waar ik voor betaalt heb, als ik niet eens een afspraak kan maken om te co-loccen. Als ik 2 weken moet wachten, dan flashen ze me weer 2 weken geld? Is er niet iets waar ik op hun kan toewijzen.

    pff zo dat was eruit, wie dit allemmaal gelezen hebt :CLAPHANDS:
    zit op werk, werd weer boos toen ik weer over dit begon te denken, dus floep een verhaaltje.

    Dit is verhaal uit mijn standpunt, ze hebben vast weer hun verhaaltje, maar ik bent daar klant, en ik betaal hun, dus ik hoor beter behandeld te worden.

    Het bedrijf heet XENOSITE!
    Laatst gewijzigd door Octaa; 03/07/03 om 15:53.

  2. #2
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    aktieve deelnemer
    2.782 Berichten
    Ingeschreven
    10/05/02

    Locatie
    Noordwest Holland

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: 37093085
    Ondernemingsnummer: nvt

    Als ik jou was zou ik gewoon niet betalen bij het niet leveren van de afgesproken middelen / diensten is het toegestaan om geld achter te houden danwel het contract te ontbinden.

  3. #3
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    geregistreerd gebruiker
    2.088 Berichten
    Ingeschreven
    22/05/02

    Locatie
    Eindhoven

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: ja
    KvK nummer: 17112708
    Ondernemingsnummer: nvt

    Sluit me daarbij aan. Wel flauw hoor over dat '2 dagen' te laat gedoe. Gaan de zaken zó slecht?

  4. #4
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    geregistreerd gebruiker
    132 Berichten
    Ingeschreven
    11/06/03

    Locatie
    Zuid-Holland

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Nee
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: nvt

    Haha, in de woonkamer wachten op de sysadmin... want een bedrijf zeg..

  5. #5
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    moderator
    5.280 Berichten
    Ingeschreven
    30/05/03

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    204 Berichten zijn liked


    Naam: Pantsy
    Registrar SIDN: N/A

    Kan zo in de panorama dit verhaal

  6. #6
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    Banned
    105 Berichten
    Ingeschreven
    11/02/03

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Ik had ook niet betaald, en als het zo onprof gaat zullen ze ook wel geen juridische stappen kunnen onder nemen.
    Dat van die verschillende factuur data staat helemaal dom.

  7. #7
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    Gast
    248 Berichten
    Ingeschreven
    03/01/03

    Locatie
    Almere, NL

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Werd de server in de schuur gehost ? ;-)

  8. #8
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    CQ, creative innovations
    1.867 Berichten
    Ingeschreven
    10/03/03

    Locatie
    Doesburg, GLD

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 Berichten zijn liked


    Naam: Casper Bakker
    Bedrijf: Logict & CQ internet diensten
    URL: www.cqhosting.nl
    Registrar SIDN: Ja

    Ik zou het gewoon niet betalen. Waarschijnlijk staat er in het contract ook wat zij daarvoor leveren. Als ze zo moeilijk doen om die server terug te laten plaatsen hebben zij dus ook een probleem.

    Stuur ze een brief dat je niks betaald en als ze dat wel willen dat ze een weg naar een advocaat kunnen zoeken.

    Erg klantvriendelijk inderdaad, 2 dagen.

    Welk bedrijf was het?
    Casper Bakker - CQ internet diensten

  9. #9
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    Webhoster
    479 Berichten
    Ingeschreven
    30/03/03

    Locatie
    Huizen - NL

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: -
    KvK nummer: -
    Ondernemingsnummer: -

    Waar doe je moeilijk over?

    Je draait gewoon de rollen om Je zegt dat als ze je nog langer lastig vallen met het proberen aan te smeren van ongewenste diensten en de daarbij horende poging tot sommeren van hoge bedragen dat je juridische stappen zult ondernemen.

    Klaar ben je.

    [edit] Verder contact uitsluitend schriftelijk natuurlijk.



  10. #10
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    geregistreerd gebruiker
    310 Berichten
    Ingeschreven
    18/07/02

    Locatie
    Den Haag

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: ja
    KvK nummer: 27199413
    Ondernemingsnummer: 123456

    Re: Webhosting bedrijf doet lastig.

    Origineel geplaatst door Octaa

    Dag 1 toen ik me server ging brengen, moest ik in de woonkamer wachten op de systeembeheerder
    Ja maar dan is het ook je eigen schuld, hoe lullig het ook klinkt!

    Ik neem aan dat je dan ook niet naar de colo meegegaan bent?

    Maar om je te trosten: Juridisch gezien, hoef je geen ene cent te betalen! Dat heb ik al van mijn ouweheer gevraagd. (hij is jurist).
    Laatst gewijzigd door babak; 17/06/03 om 19:21.

  11. #11
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    geregistreerd gebruiker
    21 Berichten
    Ingeschreven
    29/05/03

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Thread Starter
    wow dat mensen me 'lange' verhaal hebben gelezen
    bedankt voor de reacties, niet verwacht.

    Ik zal de contract zo es bekijken of ik daar wat kan vinden.
    Maar ik ga zowiezo nog eens een keer contact opnemen.

    Als ik betaling stop moet zetten, zou ik hun moeten blokkeren van me rekening, want ze halen maandelijks het bedrag eraf, automatisch.

    Dat was tegen mijn zin, maar er was GEEN andere manier van betalen bij hun. Ik werd zo gedwongen, ik kon niet eens elke maand automatisch van mijn rekening naar hun rekening storten. Ze moesten het zelf eraf halen. Wat ik ook nogal vreemd vond/vind.

    Het bedrijf heet XENOSITE.

  12. #12
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    geregistreerd gebruiker
    108 Berichten
    Ingeschreven
    15/04/03

    Locatie
    Deurne

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: 17151643

    Die incasso kun je trouwens laten blokkeren en zelf terugvorderen tot 30 dagen na dato.

  13. #13
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    geregistreerd gebruiker
    132 Berichten
    Ingeschreven
    11/06/03

    Locatie
    Zuid-Holland

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Nee
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: nvt

    Daarom ben ik altijd tégen die automatische incasso "dingetjes". Ik wil altijd zelf het geld storten (vooral bij het geval met hosting bedrijven).

    Wat ik ook vervelend vind is dat je bij veel bedrijven jaarlijks gefactureerd wordt. En ook de voorwaarden dat je verplicht bent minimaal een jaar vast te zitten. Voor dedicated stuff is het begrijpelijk, maar voor een hosting-account???

    In Amerika hebben ze deze vorm van flexibiliteit allang begrepen. Weliswaar zijn er daar meer eendagsvliegen... maar die haal je zo eruit!

    Ik hoop dus dat de "hosting-wave" van de VS gauw overwaait naar NL. Dan pas zullen de hosters voelen dat ook kwaliteit naar je klant toe belangrijk is..

    (ha, kom maar op met commentaar)

  14. #14
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    CQ, creative innovations
    1.867 Berichten
    Ingeschreven
    10/03/03

    Locatie
    Doesburg, GLD

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 Berichten zijn liked


    Naam: Casper Bakker
    Bedrijf: Logict & CQ internet diensten
    URL: www.cqhosting.nl
    Registrar SIDN: Ja

    Voor gewone hosting laat ik ze geen contract teken, voor dat kleine bedrag. Maar ik laat ze wel per jaar betalen omdat het anders een hoop extra administratie is. Dus ik hoef ze ook niet echt een contract te laten tekenen want ze betalen voor het komende jaar.
    Casper Bakker - CQ internet diensten

  15. #15
    Webhosting bedrijf doet lastig.
    geregistreerd gebruiker
    132 Berichten
    Ingeschreven
    11/06/03

    Locatie
    Zuid-Holland

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Nee
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: nvt

    Ja dat bedoel ik, en dan zijn die klanten dus een jaar aan je vast... ook als je kwaliteit erop achteruit gaat (algemeen bedoeld natuurlijk )

Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste

Webhostingtalk.nl

Contact

  • Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2021 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics