Likes Likes:  0
Resultaten 1 tot 5 van de 5
Geen
  1. #1
    uitschrijving uit dit forum
    Banned
    15 Berichten
    Ingeschreven
    16/02/03

    Locatie
    Nieuwegein

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Thread Starter

    uitschrijving uit dit forum

    Hallo,

    Wie kan mij helpen om me uit te schrijven uit dit forum.

    Ik heb Domenico een prive bericht gestuurd met het verzoek om al mijn postings en mijn account te blokkeren aangezien ik absoluut niet te vreden bent over dit forum.

    Ik krijg maar geen reactie van hun en kan kennelijk nog steeds wat plaatsen.

    Kennelijk zijn ze hier een beetje hardleers.

    De reden dat ik hier uitgeschreven wil worden is dat er zomaar postings van mij verwijderd worden nadat er ernstige ruzie is ontstaan tussen hosting providers onderling. Ik wordt hier totaal niet van op de hoogte gebracht.

    Ik vroeg om ervaring van twee hostingproviders dus een normale posting zal ik zeggen.

    Ze hebben hier wel tijd om de posting te verwijderen maar geen tijd om de poster hiervan op de hoogte te stellen en zijn wensen uit te voeren.

    Tevens vind ik dit ook een zeer waardeloos forum omdat het tegenwoordig gewoon haast meer niet bereikbaar is, dan wel bereikbaar.

    Dus nogmaals een verzoek aan de beheerders van dit forum verwijder al mijn postings en blokkeer mijn gegevens om nog deel te nemen aan dit forum.


    Mochten jullie niet van plan zijn om mijn verzoek in te honnoreren, dan ben ik genoodzaakt om andere maatregelen te nemen.

    Met vriendelijke groeten,


    Ronald Huls

  2. #2
    uitschrijving uit dit forum
    aktieve deelnemer
    2.782 Berichten
    Ingeschreven
    10/05/02

    Locatie
    Noordwest Holland

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: 37093085
    Ondernemingsnummer: nvt

    Of uitschrijven kan e.d. geen flauw idee. Maar zou graag willen weten in welke topics je berichten zijn verwijderd. Verder worden berichten niet zonder reden verwijderd. Neem maar contact met mij of een andere Mod op en we zullen kijken wat we voor je kunnen doen.

    Verder als je Domenico tijdens zijn vakantie een prive bericht stuurt lijkt het me logische dat deze niet reageert.

  3. #3
    uitschrijving uit dit forum
    Deze gebruiker is geblokkeerd!
    88 Berichten
    Ingeschreven
    06/04/03

    Locatie
    Amsterdam - NL

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Misschien handig als zoiets vermeld wordt?
    Betekende overigens dus ook dat heel klikhosting op ze gat lag



  4. #4
    uitschrijving uit dit forum
    aktieve deelnemer
    2.782 Berichten
    Ingeschreven
    10/05/02

    Locatie
    Noordwest Holland

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: 37093085
    Ondernemingsnummer: nvt

    Postingen die worden verwijderd spreken over het algemeen voor zich, tevens is er dan in de meeste gevallen een opmerking van een Moderator te vinden in het topic. Of de persoon in kwestie heeft Waarschuwingspunten gehad.

    En verder denk ik zelf, als je hier niet meer wilt komen. Kom dan ook gewoon niet, daarvoor hoeft een account niet voor te worden verwijderd. Dat is ook niet het principe van een forum.

  5. #5
    uitschrijving uit dit forum
    administrator
    21.456 Berichten
    Ingeschreven
    17/12/01

    Locatie
    Amsterdam

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    70 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    590 Berichten zijn liked


    Naam: Domenico Consoli
    Bedrijf: Webhostingtalk.nl
    Functie: Oprichter
    URL: webhostingtalk.nl
    Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: 51327317
    TrustCloud: domenico
    View domenicoconsoli's profile on LinkedIn

    Tja, hier gaan we weer. Sorry hoor maar dit soort postings en speculaties worden hier dus niet getollereerd. Zo maar wat roepen zonder de feiten te kennen is echt het domste wat een mens kan doen.

    In ieder geval heeft Ronald Huls mij een PM gestuurd terwijl ik niet aanwezig was en nu is hij kwaad omdat ik nog niet gereageerd heb terwijl ik net thuis ben.

    Thread gaat op slot en Ronald Huls heeft een PM.

    ps. klikhosting bestaat uit meerdere personen en lag dus niet op zijn gat omdat dit probleem (defekt moederbord) maar een server betreft dus die opmerking van Leon Croese gaat dus helaas nergens over.

    ps2. We zullen een hack installeren zodat degene waarvan de post verwijderd wordt een berichtje krijgt met daarin de reden.



Webhostingtalk.nl

Contact

  • Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2021 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics