Likes Likes:  0
Resultaten 1 tot 6 van de 6
Geen

Onderwerp: www.kubismo.com

  1. #1
    www.kubismo.com
    geregistreerd gebruiker
    112 Berichten
    Ingeschreven
    03/08/02

    Locatie
    Groningen

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: nee
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: nvt

    Thread Starter

    www.kubismo.com

    Hallo iedereen,

    Ik ben van plan om het Vserver hosting pakket van kubismo.com te bestellen. Het ziet er allemaal netjes uit, maar het is naar mijn meing te goedkoop. Ik heb alles goed bestudeerd, en heb nog niet echt een addertje onder het gras ontdekt. Wel heb ik gezien dat de meerprijzen, zoals extra webruimte en dataverkeer heel erg hoog zijn. Dus het is veel verstandiger om een 2e Vserver pakket bij te kopen.

    Maar mijn vraag is: Heeft iemand ervaring met dit bedrijf, en zijn er misschien dingen die ik over het hoofd zie?

    Mvg,
    Henk

  2. #2
    www.kubismo.com
    geregistreerd gebruiker
    13 Berichten
    Ingeschreven
    28/08/02

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Het enige dat ik je kan vertellen is info die je waarschijnlijk al hebt. Ze zijn nog niet zo lang bezig. Sinds maart.

    En hun servers zijn waarschijnlijk co-located of rented deciateds bij trueserver.nl. Aangezien trueserver.nl geen prijzen op hun pagina vermeld heeft is het moeilijk te zeggen of de prijzen van kubismo redelijk zijn (maw, gaan ze niet failliet binnen een jaar...?)



  3. #3
    www.kubismo.com
    geregistreerd gebruiker
    2 Berichten
    Ingeschreven
    24/07/02

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    Origineel geplaatst door hvr1985
    Wel heb ik gezien dat de meerprijzen, zoals extra webruimte en dataverkeer heel erg hoog zijn. Dus het is veel verstandiger om een 2e Vserver pakket bij te kopen.
    Origineel geplaatst door Pilgrim
    Ze zijn nog niet zo lang bezig. Sinds maart.

    En hun servers zijn waarschijnlijk co-located of rented deciateds bij trueserver.nl. Aangezien trueserver.nl geen prijzen op hun pagina vermeld heeft is het moeilijk te zeggen of de prijzen van kubismo redelijk zijn (maw, gaan ze niet failliet binnen een jaar...?)
    Met hosting zijn wij sinds maart bezig, maar zoals op de website staat is het bedrijf achter kubismo, Ars Digitalis VOF al sinds 1999 actief (KvK Eemland nr. 32074365). Wij maken gebruik van eigen co-located servers bij Trueserver.
    De meerprijzen voor extra webruimte en dataverkeer zijn hoger dan een 2e VServerpakket, omdat de meerprijzen in principe alleen van toepassing zijn op kleine uitbreidingen. Bij grotere uitbreidingen is het wenselijk om een tweede pakket aan te schaffen, dat natuurlijk ook gewoon een verdubbeling van de specificaties in kan houden (bijv. 2048 MB ruimte en 20 GB dataverkeer).

  4. #4
    www.kubismo.com
    geregistreerd gebruiker
    489 Berichten
    Ingeschreven
    27/08/02

    Locatie
    Heerlen

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: Ja
    KvK nummer: 14062663
    Ondernemingsnummer: nvt


  5. #5
    www.kubismo.com
    geregistreerd gebruiker
    112 Berichten
    Ingeschreven
    03/08/02

    Locatie
    Groningen

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: nee
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: nvt

    Thread Starter
    Daar heb ik al gekeken, sterker nog, daar heb ik kubismo.com gevonden. Alleen ik doe gewoon ff wat research voordat ik 500 euro uitgeef.

  6. #6
    www.kubismo.com
    geregistreerd gebruiker
    2 Berichten
    Ingeschreven
    24/07/02

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked



    hvr1985, als je contact met me opneemt, kan ik zorgen voor een test VServer.

Webhostingtalk.nl

Contact

  • Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2021 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics