Likes Likes:  0
Resultaten 1 tot 15 van de 20
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Geen
  1. #1
    Beginners vragen....
    geregistreerd gebruiker
    3 Berichten
    Ingeschreven
    27/04/09

    Locatie
    ulft

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Registrar SIDN: nee
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: nvt

    Thread Starter

    Post Beginners vragen....

    Hoi allemaal ik ben een web ontwikkelaar die over een tijdje een eigen server wil beginnen, volgens mij kan ik dan het beste een Colocation nemen voor het begin heb ik er dan ongeveer 50 site's er opstaan.
    Helaas moet ik nog wel het een en ander uitzoeken.. de server zal draaien met apache, php standaard spul dus.
    mijn vragen: Hoe kan ik/danwel met welk programma, vanaf thuis alles beheren zoals instellen van nieuwe e-mailadressen/nieuwe sites openzetten/ dataverkeer beheren etc
    nou ja eigenlijk moet ik nog veel leren..
    zelfs welk apparaat voor mij het best geschikt zou zijn...

    Groeten en alvast bedankt voor de antwoorden...



  2. #2
    Beginners vragen....
    Internet Services
    3.204 Berichten
    Ingeschreven
    27/03/06

    Locatie
    Utrecht

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    43 Berichten zijn liked


    Naam: Jeroen
    View nl.linkedin.com/in/jeroenvheugten's profile on LinkedIn

    Je kunt een controlpanel zoals DirectAdmin, Cpanel of Plesk kopen/leasen. Daarnaast hangt het uiteraard van de aard van de websites en bezoekersaantallen af wat voor server voor jouw geschikt is.

    Koop alleen wel een NIEUWE server, oude servers gebruiken vaak veel meer stroom dan nieuwe, en aangezien je tegenwoordig vaak nog maar 0,5 Ampère (115 Watt) stroom bij colocatie krijgt moet je ofwel een energiezuinige server hebben, of meer gaan betalen.