Absoluut de moeite waard !
Absoluut de moeite waard !
Marin Heideman (DigiState B.V.)
Het zal toch niet dat daar vandaag ook daadwerkelijk mensen arriveren?
Wel jammer dat het niet doorgaat maar uiteindelijk is het wel bittere noodzaak.