Resultaten 16 tot 26 van de 26
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2
  1. #16
    WhatsApp for Business
    geregistreerd gebruiker
    642 Berichten
    Ingeschreven
    23/04/04

    Locatie
    Breda

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    38 Berichten zijn liked


    Naam: Ronald van Hoeven
    Bedrijf: Happy Hosting
    Functie: mede-eigenaar
    URL: happyhosting.nl
    Registrar SIDN: ja
    KvK nummer: 20113673
    Ondernemingsnummer: nvt
    View Ronald van Hoeven's profile on LinkedIn

    Wat misschien belangrijker is dan het technische gedeelte is hoe je het gaat implementeren in je organisatie.

    Klanten die Whattsapp gebruiken verwachten vrijwel direct antwoord. Kan je dat ook waarmaken? Hoe hou je overzicht van de gesprekken en wat er in vorige sessies besproken / afgesproken is?
    Hoe kan je deze informatie / communicatiestroom integreren met de andere stromen binnen je bedrijf?

  2. #17
    WhatsApp for Business
    geregistreerd gebruiker
    8 Berichten
    Ingeschreven
    18/02/15

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Robin

    Ik ben ook zeer benieuwd hoe dit te implementeren valt in bijvoorbeeld een Ticket systeem.

  3. #18
    WhatsApp for Business
    geregistreerd gebruiker
    88 Berichten
    Ingeschreven
    05/06/07

    Locatie
    Olsene

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Kristof Debleu
    Bedrijf: Mediawax
    Functie: Zaakvoerder
    URL: www.mediawax.be
    Registrar SIDN: nee
    ISPConnect: nee
    KvK nummer: nvt
    Ondernemingsnummer: 0894999105

    Zendesk is reeds bezig met deze integratie:
    https://go.zendesk.com/whatsapp

    Voorlopig maar beperkt beschikbaar.

  4. #19
    WhatsApp for Business
    geregistreerd gebruiker
    512 Berichten
    Ingeschreven
    10/06/06

    Locatie
    Emmeloord

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    21 Berichten zijn liked


    Naam: Arie

    Is het niet zo met deze 3rd party bedrijven dat je al een Bedrijfsaccount moet hebben bij Whatsapp? Die je hier aanvraagt: https://www.facebook.com/business/m/...p/business-api

    Heb daar een aanvraag gedaan maar daar zit weinig schot in de zaak.

  5. #20
    WhatsApp for Business
    geregistreerd gebruiker
    28 Berichten
    Ingeschreven
    29/04/18

    Locatie
    Ede

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: R v Harpen
    Bedrijf: XsToCloud
    Functie: CEO
    URL: www.xstocloud.nl
    KvK nummer: 72149256

    https://api.whatsapp.com/send?phone=31852500822&text= verder dan dit kom ik nog niet echt..linkje op de website...

    - - - Updated - - -

    https://api.whatsapp.com/send?phone=31852500822&text= verder dan dit kom ik nog niet echt..linkje op de website...

  6. #21
    WhatsApp for Business
    moderator
    4.629 Berichten
    Ingeschreven
    21/02/09

    Locatie
    Noord-Holland

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    185 Berichten zijn liked


    Naam: D. Koop
    Bedrijf: Yourwebhoster.eu
    Functie: baas
    URL: yourwebhoster.eu
    KvK nummer: 32165429
    View danielkoop's profile on LinkedIn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xstocloud Bekijk Berichten
    https://api.whatsapp.com/send?phone=31852500822&text= verder dan dit kom ik nog niet echt..linkje op de website...

    - - - Updated - - -

    https://api.whatsapp.com/send?phone=31852500822&text= verder dan dit kom ik nog niet echt..linkje op de website...
    Ik zie de relevantie hier niet? Hiermee verwijs je de klanten naar jou op Whatsapp. Maar dit heeft niets te maken met een business account aanmaken?
    Met vriendelijke groet, Yourwebhoster.eu - Managed VPS diensten met Epyc performance op 100% SSDs

    Lees hier de webhostingtalk.nl forum regels en voorwaarden!

  7. #22
    WhatsApp for Business
    geregistreerd gebruiker
    28 Berichten
    Ingeschreven
    29/04/18

    Locatie
    Ede

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: R v Harpen
    Bedrijf: XsToCloud
    Functie: CEO
    URL: www.xstocloud.nl
    KvK nummer: 72149256

    Dit is om aan te geven dat ik zover ben met Whatsapp for Business.. en voor verdere implementatie ben ik zeer geïnteresseerd

  8. #23
    WhatsApp for Business
    Internet Services
    185 Berichten
    Ingeschreven
    08/07/03

    Locatie
    Doetinchem

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Bedrijf: Skyberate Internet Services B.V.
    Functie: CEO
    URL: http://www.skyberate.nl/
    Registrar SIDN: Ja
    ISPConnect: Lid
    KvK nummer: 09134396
    Ondernemingsnummer: 09134396

    Bij freshdesk staat het al lange tijd op de agenda;
    https://support.freshdesk.com/suppor.../topics/313187

    zijn er al systemen die het standaard ondersteunen?

  9. #24
    WhatsApp for Business
    geregistreerd gebruiker
    104 Berichten
    Ingeschreven
    24/04/18

    Locatie
    Aalsmeer

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Maarten Strootman
    Bedrijf: Pepperfield
    Functie: CEO
    URL: pepperfield.eu
    KvK nummer: 72073055

    Thread Starter
    Wij hebben WhatsApp Business inmiddels ingevoerd. Werkt prima. De grootste uitdaging was een simkaart krijgen voor de telefoon. Daar ging van alles mis.

    Met de simkaart in de telefoon, was het verder een fluitje van een cent om WhatsApp Business te activeren. Wij hebben gekozen voor een mobiel nummer. We hebben nu ook een 'supportmedewerker van de dag'. Die is de klos en mag de telefoon de hele dag bij zich houden. Overigens gebruiken we WhatsApp Web om berichten te beantwoorden. Ideaal.

  10. #25
    WhatsApp for Business
    geregistreerd gebruiker
    642 Berichten
    Ingeschreven
    23/04/04

    Locatie
    Breda

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    38 Berichten zijn liked


    Naam: Ronald van Hoeven
    Bedrijf: Happy Hosting
    Functie: mede-eigenaar
    URL: happyhosting.nl
    Registrar SIDN: ja
    KvK nummer: 20113673
    Ondernemingsnummer: nvt
    View Ronald van Hoeven's profile on LinkedIn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepperfield Bekijk Berichten
    Wij hebben WhatsApp Business inmiddels ingevoerd. Werkt prima. De grootste uitdaging was een simkaart krijgen voor de telefoon. Daar ging van alles mis.

    Met de simkaart in de telefoon, was het verder een fluitje van een cent om WhatsApp Business te activeren. Wij hebben gekozen voor een mobiel nummer. We hebben nu ook een 'supportmedewerker van de dag'. Die is de klos en mag de telefoon de hele dag bij zich houden. Overigens gebruiken we WhatsApp Web om berichten te beantwoorden. Ideaal.
    Maar hoe doe je dat met verslaglegging etc? Als je een mail krijgt, kan je die makkelijk bewaren en terugzoeken. Nu krijg je bovendien allemaal 06-nummers te zien op je telefoon en / of whattsappwebinterface... maar dat zijn nummers en je ziet de namen er niet bij.

  11. #26
    WhatsApp for Business
    geregistreerd gebruiker
    104 Berichten
    Ingeschreven
    24/04/18

    Locatie
    Aalsmeer

    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked


    Naam: Maarten Strootman
    Bedrijf: Pepperfield
    Functie: CEO
    URL: pepperfield.eu
    KvK nummer: 72073055

    Thread Starter
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronaldvanhoeven Bekijk Berichten
    Maar hoe doe je dat met verslaglegging etc? Als je een mail krijgt, kan je die makkelijk bewaren en terugzoeken. Nu krijg je bovendien allemaal 06-nummers te zien op je telefoon en / of whattsappwebinterface... maar dat zijn nummers en je ziet de namen er niet bij.
    Indien nodig maken we een ticket aan. Daarin kopiëren we het WhatsApp-bericht. Zo blijft alles onder het account van de klant traceerbaar. We hebben in onze administratie overigens al relatief veel 06-nummers van klanten. Dat maakt het zoeken makkelijk.

    Voor de eenvoudige / niet account gerelateerde vragen, maken we uiteraard geen ticket aan. En dus ook geen verslaglegging.

Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Labels voor dit Bericht

Webhostingtalk.nl

Contact

  • Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2018 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics