PDA

Bekijk Volledige Versie : TKA: Diverse servers!



Wouter-Odon
17/07/06, 13:37
Dames en heren,

Wegens de interesse n.a.v. ons vorige topic, hebben we een nieuwe partij opgekocht (zie bijlage bij dit topic).

Algemeen:
Alle servers staan op dit moment in de opslag, dus het is voor ons onmogelijk om vragen van een specifieke server te beantwoorden. Wel zijn alle servers getest voor verzending en geven wij er 14 dagen NDOA-garantie op, je loopt dus geen risico. De specificaties zijn minimaal, vaak treffen we allerlei leuke extra's aan (zoals RAID-controllers e.d.) maar op voorhand valt hier niets over te zeggen, dit is dus pure mazzel voor de koper. Indien je interesse hebt reageer even in deze topic of stuur ons een mailtje: servers@ervedo.nl.

Voorwaarden:
- Prijzen excl. 19% BTW en af Breda
- Verzending is mogelijk (kosten komen voor de koper)
- Alle orders worden uitgeleverd met factuur
- Betaling is à contant of vooruitbetaling
- Afhandeling (levering en betaling) : volgende week
- Inclusief 14 dagen NDOA garantie
- OP=OP

Overigens kunnen we ook andere modellen (towers/racks) en merken leveren, neem hiervoor even contact met ons op via servers@ervedo.nl.

gjtje
17/07/06, 17:56
Wat betekent 2* bij CPU2 ?

WI-Hosting
17/07/06, 18:25
Ik zou denken dat het dan betekent dat er 2 CPU's in zitten.. dus dual CPU :)
(wss zelfde specs als eerste)

jobd
17/07/06, 18:33
en die twee PE 1650's zijn helaas al verkocht hoorde ik :(

Dillard
17/07/06, 19:12
@gjtje: Zoals WI-hosting al aangaf: dit betekent dat er 2 gelijke CPU's inzitten.

@jobd: inderdaad (helaas). Kijk svp in de kolom VRD (voorraad) welke nog beschikbaar zijn.

Dillard
21/07/06, 09:13
De 1650 (2x), DL360 en een enkele 2550 zijn verkocht, de rest is nog beschikbaar.

Shadowfox
21/07/06, 10:22
Ber|Art edit: On topic graag!

TrailBlazer
15/08/06, 13:57
wat is er nog van deze servers. Heb mischien welinteresse maar de lijst is al wat ouder volgens mij

NetOne.nl
15/08/06, 19:50
misschien ter positieve stimuli, ik heb er nu eentje 2 weken draaien al - nee ben niet gelieerd aan Odon ;) </offtopic>

Dillard
24/08/06, 10:06
Op verzoek even een geupdate lijstje :)