PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie kan er met spoed NU naar Redbus ?



Erik H.
17/07/06, 00:10
Svp pb
Gaat slechts om een reboot

Hollanda
17/07/06, 00:15
Wat is de vergoeding?

Haarlem - Sloterdijk, kan er in 15 min zijn.

Edit: auto rijdt niet op water.

CharlieRoot
17/07/06, 00:18
ik kan wel.. maar wat staat er voor terug ;)

kan er met 30 minuten zijn, of eerder als flitsbonnen vergoed worden ;)


--edit
wel weinig response voor iemand met haast. Naja laat maar zitten. Kga er niet zo lang op wachten.

Bullcat
17/07/06, 00:31
Svp pb
Gaat slechts om een reboot

Waarom vraag je geen engeneer om die uit te voeren in je rack ?

blieb
17/07/06, 00:31
ik kan wel.. maar wat staat er voor terug ;)

kan er met 30 minuten zijn, of eerder als flitsbonnen vergoed worden ;)


--edit
wel weinig response voor iemand met haast. Naja laat maar zitten. Kga er niet zo lang op wachten.


daarom staat er vast svp pb (prive bericht?)

CharlieRoot
17/07/06, 00:32
hij heeft al een PB

Hollanda
17/07/06, 00:32
stond er eerst niet =)

Bullcat
17/07/06, 00:35
Adres is zaanstad, dan kan je er zelf lijkt me sneller heen rijden dan hier op response te wachten :)

CharlieRoot
17/07/06, 00:36
blijkbaar heeft hij al iets geregeld want hij reageert niet.

Luuc
17/07/06, 01:08
Adres is zaanstad, dan kan je er zelf lijkt me sneller heen rijden dan hier op response te wachten :)Sja.. als je met je vriendin bezig bent... :D

Erik H.
17/07/06, 01:09
Even een update:

Normaal gaat een engineer uit Amsterdam (en desnoods ik zelf vanuit Zaandam). De engineer is vrij en mijn auto staat bij de garage. Uiteindelijk zelf maar gegaan met de taxi.

Mensen die pb hebben gestuurd hebben antwoord gekregen. Dank voor die reakties overigens.

Topic mag dicht wat mij betreft.


Sja.. als je met je vriendin bezig bent... :D

Was 't maar zo he :cool:

crazycoder
17/07/06, 06:46
Sja.. als je met je vriendin bezig bent... :D
Dan snap je gelijk waarom een APC Masterswitch op dergelijke momenten zeer nuttig is ;)

Erik H.
17/07/06, 06:53
Dan snap je gelijk waarom een APC Masterswitch op dergelijke momenten zeer nuttig is ;)

En daarom heb ik er ook 2 hangen. Alleen loopt natuurlijk altijd een server vast die om vage redenen net even van de apc af is. En daarnaast geeft de andere apc een storing, maar daar later vandaag nog een topic over.

Curry
17/07/06, 10:01
IPMI is een wonderschoon concept ;)

Erik H.
17/07/06, 10:04
IPMI is een wonderschoon concept ;)

Nou ik vind er vooralsnog helemaal niks aan, maar dat is wellicht mijn persoonlijke smaak.....

Paulewk
17/07/06, 10:41
Even een update:

Normaal gaat een engineer uit Amsterdam (en desnoods ik zelf vanuit Zaandam). De engineer is vrij en mijn auto staat bij de garage. Uiteindelijk zelf maar gegaan met de taxi.

Mensen die pb hebben gestuurd hebben antwoord gekregen. Dank voor die reakties overigens.

Topic mag dicht wat mij betreft.



Was 't maar zo he :cool:

ehm, het ging niet om een engineer van jou, maar een engineer van Redbus.

Ff mailen naar de receptie en ~30 mins later is je reboot gedaan. Maar dan moet je wel directe afnemer @ rb zijn, anders moet je het via je colo boer regelen.

Curry
17/07/06, 16:32
Nou ik vind er vooralsnog helemaal niks aan, maar dat is wellicht mijn persoonlijke smaak.....
Mjah zonder dure APC switches waar je wel eens moet afkoppelen kun je je bak power cyclen. Had jou een taxi en veel tijd gescheeld hier hoor :)

PeterT
17/07/06, 17:00
IPMI deed hier niets meer bij kernel panic.. moest je alsnog APC gebruiken.

Curry
17/07/06, 17:33
IPMI deed hier niets meer bij kernel panic.. moest je alsnog APC gebruiken.Kernel IPMI dus?

Ik heb het wel over losse IPMI kaartjes die zelf op de ethernetpoort gaan zitten he :)

MediaServe
17/07/06, 18:49
Mjah zonder dure APC switches waar je wel eens moet afkoppelen kun je je bak power cyclen. Had jou een taxi en veel tijd gescheeld hier hoor :)Duur? Nee hoor :)
Een keer 30 euro per server

BeClear
17/07/06, 20:15
Hoi ik ga morgen avond naar redbus misschien kan ik wat voor je doen, maar stuur me dan maar een PB

Sander-
17/07/06, 21:17
Hoi ik ga morgen avond naar redbus misschien kan ik wat voor je doen, maar stuur me dan maar een PB

Het topic doorlezen is ook een vak...

Zor.in
17/07/06, 21:24
Het topic doorlezen is ook een vak...

Het sluiten blijkbaar ook ;).

Curry
17/07/06, 22:01
Duur? Nee hoor :)
Een keer 30 euro per server
Een IPMI kaartje van 50 euro is APC, hardware monitor en KVM-via-IP in 1 ;)

wbakker-letsgoonline
17/07/06, 22:18
Een IPMI kaartje van 50 euro is APC, hardware monitor en KVM-via-IP in 1 ;)

Weet jij een goede aanbieder daarvoor ? Ik zoek namelijk die kaartjes nog :)

Curry
17/07/06, 22:26
Weet jij een goede aanbieder daarvoor ? Ik zoek namelijk die kaartjes nog :)
SuperMicro servers ondersteunen ze native, en de SuperMicro IPMI 2.0 kost dus geen drol (54 ex of zo).