PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoekt advies ivm met een goede provider voor reseller paketten



Lightningbit
16/07/06, 19:02
Aan alle,

'k zoek advies ivm met een goede provider die degelijke reseller paketten heeft :
1/ webhosting reseller paketten met :
- de klassiekers zoals PHP, perl, MySQL,
- ook ftp, topdomains, subdomains,
- unlimited of groot pakket mailadressen
- statistics & reporting
- reseller en client toegang tot een controle panel
- ....


op zich het hierboven vernoemde zal wel geen probleem zijn, heb al enkele gevonden met goede commentaar hier, maar er zou nog iets bij moeten komen :

2/ domainnames reseller pakket (in de stijl van enom, of zo) :
- voor de klassieke .com .net .org
- ook .be .nl .eu ...
- met parkeer mogelijkheden e.d.
(ik heb zelf een 20 tal domainnames die ik er dan in zou overbrengen)
(de provider zou dus een registrar moeten zijn)

in de stijl van GoDaddy misschien ?
maar dan graag iets dichter bij huis
(ik woon zelf in Belgie)

om een of andere reden geeft het feit dat ik "persoonlijk" eens tot bij de provider kan gaan een bepaalde geruststelling...

maar dat is geen vereiste natuurlijk


Voor diegen die hier een antwoordje op schrijven, alvast bedankt voor de moeite.

Nog een fijne zondagavond allemaal

L.

Luuc
16/07/06, 19:07
Je zou een aanvraag kunnen doen in het aanbiedingen gedeelte (http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/), want op wht komen veel providers samen.. of dat ten goede komt aan de objectiviteit.. ?!
Ik zou het niet weten ;)


om een of andere reden geeft het feit dat ik "persoonlijk" eens tot bij de provider kan gaan een bepaalde geruststelling...Call me stupid maar wat bedoel je hiermee? :)

Lightningbit
16/07/06, 19:19
Call me stupid maar wat bedoel je hiermee? :)

euhm hoe moet ik het zeggen :o gewoon dat je fysiek naar het datacenter kan gaan, en niet in het ijle zit bij een reseller van een reseller die zijn hosting ergens doet en de "twilightzone" ;) enne ook evt voor meer in de toekomst colocatie bijv.

om je andere antwoord, bedankt, zal ik zeker doen

L.

Dillard
16/07/06, 19:25
Je zou een aanvraag kunnen doen in het aanbiedingen gedeelte (http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/), want op wht komen veel providers samen.. of dat ten goede komt aan de objectiviteit.. ?!
Ik zou het niet weten ;)

Call me stupid maar wat bedoel je hiermee? :)

Dat hij het wel prettig vindt om IRL af te spreken op kantoor van de provider b.v., zodoende weet je of je met een fulltime-bedrijf of een zolderkamer-bedrijfje van doen hebt.

Ik zie dit de laatste tijd steeds meer, gemiddeld 1 x per week komen er klanten op kantoor voor kennismaking, besprekingen etc. en ik denk dat het een goede zaak is als je een wat groter bedrijf zoekt met bereikbaarheid tijdens kantoortijden om eens te gaan kijken hoe ze dan tewerk gaan.

Voor de TS: 80% van de aanwezige hier zijn webhoster, je zult hier dus weinig objectief advies krijgen. Orienteer je eens op sites zoals:
- webhosters.nl
- webselect.nl
- hostingvisie.nl
- ispgids.com

en hostmerk.nl (keurmerk voor webhostingproviders).

Je zult dan wel een aardig beeld kunnen krijgen van de diverse aanbieders. Als je dan ook nog een aanbieding post in het aanbiedingen-forum kun je de aanbieders zelf nazoeken op bovengenoemde sites en a.d.h.v. de eerdere ervaringen van andere klanten en de prijsstelling (en je eigen prioriteiten) een goede keus kunnen maken.