PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Shell hosting



daveww
13/07/06, 13:21
Hallo,

Ik ben opzoek naar een shell hosting met:

1GB harddisk
15/20GB dataverkeer
5ip adressen, gratis meer op aanvraag.
en mogelijk tot website te gebruiken*.

* Alleen voor web-interface van sBNC.

Graag iemand die mij dit wil bieden voor ongeveer: € 10,- per maand. (hoger niet graag)


Mvg,
Dave Wijnhoven

Reacties zijn welkom, liefst naar info@dave-wijnhoven.nl.

jinxedworld
13/07/06, 13:25
Ik denk dat je eerder op zoek bent naar een VPS? Dat lijkt me iets beter dan enkel een shell als je ook apache wilt gaan draaien. Dit heb je in ieder geval nodig als je zelf je panel wilt gaan draaien lijkt me.

daveww
13/07/06, 13:28
Ik denk dat je eerder op zoek bent naar een VPS? Dat lijkt me iets beter dan enkel een shell als je ook apache wilt gaan draaien. Dit heb je in ieder geval nodig als je zelf je panel wilt gaan draaien lijkt me.

Wat erop komt maakt niets, als ik er maar sbnc kan runnen, en ventrilo 1 servertje. EN dan nog een website functie, voor alleen sbnc interface.
En klaar. Verder hoef ik niets te kunnen. Zit nu momenteel ook bij een hosting met shell, vind ik vrij duur.

jinxedworld
13/07/06, 13:32
Ok, ik begrijp dat je hier een bouncer op wilt gaan draaien welke constant geconnect is met IRC?

daveww
13/07/06, 13:33
ja, dat klopt. meerdere bouncers. daarvoor ook meer ips op aanvraag. (gratis liefst)

sander
13/07/06, 13:37
www.skyberate.net

www.servicez.org

www.cb3rob.nl

bieden shell accounts aan.

daveww
13/07/06, 13:40
Je maar ik heb het over de specificaties, dat hebben hun niet tevens is bij servicez.org per ip, 2,50. veel te duur.

Tevens toevoeging prijzen graag plaatsen inclusief BTW

Randy
13/07/06, 18:14
Kan je voor 25 euro inclusief BTW per maand een wat oudere webserver aanbieden met SSH toegang. Kun je meteen enkele websites kwijt. Is dit wat voor je? Met 20 Gbyte traffic. Meerverbruik a 60 cent / Gbyte.

WI-Hosting
13/07/06, 19:17
Ik wil je er wel op wijzen..
Je gaat niet meer dan 5 ip's krijgen.
Dit komt omdat het altijd gratis meer op aanvraag is mits volgens RIPE

IRC Bouncers zijn NIET een geldige reden voor een nieuw ip en dus is het niet een geldige reden om een IP aan te vragen bij je provider.

NetTuning
14/07/06, 11:43
Voor 10 euro per maand, wil je 1gb webspace, 10/20gb dataverkeer en 5 gratis ip adressen + mogelijkheid om meer aan te vragen gratis?

Dat gaat niemand je aanbieden. Zoals je weet heb je bij ons al een geruime tijd een shell account, en als ik zo de hoofdpunten onder je gebruikers account lees, zie ik dat je erg vaak moeite heb met connecten op Quakenet door de Trust regel daar. Echter is er naar mijn weten geen een ISP die alle risico's van aanvallen op het netwerk neemt, voor 10 euro per maand met gratis ip's. Als je 5 IP's wilt, dedicated, dan is een hoger budget genoodzaakt. Zeker omdat je aan die IP's ook nog vhosts wilt hangen, die niemand anders dan kan gebruiken. En zoals WI-Hosting al uitlegde, je kunt niet zomaar meer dan 5 IP's toegewezen krijgen. Als je meer informatie wilt over de mogelijkheden die wij kunnen bieden voor je Trust probleem, kan je ons altijd even mailen.

Ik wens je veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Randy
14/07/06, 16:35
Edit: Mijn eenmalige aanbieding is komen te vervallen. Iemand anders is je zojuist voor waarna deze budget dedicated server reeds verhuurt is.