PDA

Bekijk Volledige Versie : Tog wel goed



Maxhost
13/07/06, 10:21
Hallo,
Ik wou even iets zeggen. Ik heb een poosje geleden een toppic aangemaakj genaamd "sta ik in mijn recht". In dit toppic ben ik iets te ver gegeaan. Ik wil nog even vertellen dat E-visionz alles heeft opgelost. Ook stellen ze zich vriendelijker op. Helemaal geen problemen meer. Dus vond ik het toppic overbodig. maar helaas wou de admin het niet deleten. dus vandaar zeg ik: even deze post. Ik hoop dat mensen niet afgeschrikt zijn door mijn post en daarom niet naar E-visionz toe gaan. Nogmaals, ik heb graag dat het toppic gedelete wordt. en desnoods open gezet zodat ik nog een reactie kan geven.

marijn

veenman
13/07/06, 10:59
Netjes van je dat je dit op deze manier probeert op te lossen. Echter als iemand zoekt naar de bewuste webhoster dan zullen ze toch hun bedenkingen krijgen door je topic. Dus voortaan kun je beter eerst nadenken voordat je zo'n soort topic aanmaakt en helemaal als je de naam van de bewuste webhoster erin wilt noemen.

eMiz0r
13/07/06, 13:28
Netjes van je dat je dit op deze manier probeert op te lossen. Echter als iemand zoekt naar de bewuste webhoster dan zullen ze toch hun bedenkingen krijgen door je topic.

Wat zo'n provider weer dwingt duidelijk met de klant te communiceren, zodat er geen misverstanden of ongeregeldheden voorkomen. Als je de klant geen reden geeft tot het plaatsen van een klacht, tjsa... :)

Maxhost
13/07/06, 14:22
Dat klopt. dus daarom probeer ik het via deze manier. ik zou het toppic graag gedelete hebben. kan een admin of mod dit doen? of misschien op zijn minst hem even openen zodat E-visionz zelf (die het bericht ook heeft gezien) en ik er nogmaals op kunnen reageren zodat er geen misverstanden ontstaan?

Domenico
13/07/06, 14:29
Deze gaat dicht en die andere nog even open. Denk voortaan eerst na voordat je een zoveelste klaag topic plaatst! :(