PDA

Bekijk Volledige Versie : Game forums open



B3rt
10/07/06, 21:34
Zoals jullie kunnen zien zijn vandaag de game forums geopent.

WHT heeft Blade en mij (B3rt) gevraagd voor het moderaten van dit forum, we zullen proberen dit zo goed mogelijk te doen.
Natuurlijk gelden voor dit forum de algemene regels en voorwaarden (http://www.webhostingtalk.nl/gameservers-gameserver-hosting/announcements.html) zoals deze ook worden gebruikt in de andere forums.

In eerste instantie hebben we 2 sub-forums voor gaming.
- Gameservers Algemeen
- Gamepanels & Remote Beheer

In het eerste sub-forum (algemeen) kun je vragen stellen over de werking van gameservers, hardware, games etc, alles dus wat met gaming te maken heeft.
Het 2de sub-forum (panels en beheer) is er speciaal voor de vragen of opmerkingen die gaan over gamepanels (commercieel of zelf gemaakt) en scripts die betrekking hebben tot het beheer van de servers.

Even een kleine aanvulling.
Er zijn blijkbaar nogal wat vragen omtrent wie we zijn.

Ik ben een werknemer van SpeedXS/DutchGame, ik heb voorheen gepost onder de username DG-Hosting (http://www.webhostingtalk.nl/members/dg-hosting.html), echter daar ik van baan ben veranderd leek het me niet verstandig om die nickname nog te gebruiken (was naam van bedrijf).

Ben dus al langer aktief op dit forum alleen niet via deze nickname, hopelijk is dit voor de bezoekers geen bezwaar.

Blade en ik wensen je alvast veel plezier op deze nieuwe game forums!

Groetjes,

B3rt

Stewie
19/06/07, 21:30
Subtiele topickick :)
Blade is helaas geen mod meer in het gameserver gedeelte, zijn taak wordt overgenomen door mij :)

1ms
19/06/07, 21:35
Oke! Success, dat zul je nodig hebben met dat tuig daar :p :p

Stewie
19/06/07, 21:42
Oke! Success, dat zul je nodig hebben met dat tuig daar :p :p
Aaah, ik ben wel iets gewend in de gamehosting branche ;)
Dagelijks lees je de meest gekke mails mbt sponsoring..

MikeN
19/06/07, 23:47
Gepromoveerd van 4 bans naar mod, zozo ;)

Stewie
19/06/07, 23:54
Gepromoveerd van 4 bans naar mod, zozo ;)
Kom jij de taart langsbrengen ;)

MikeN
19/06/07, 23:59
Breng eerder een taart naar Domenico, om hem te feliciteren met het feit dat nu officieel niemand hem meer snapt ;)

Maar goed, ontopic, succes, en maak is wat van deze fora, die andere 2 rukkers laten zich namelijk maar weinig zien.

santema
20/06/07, 00:07
Gepromoveerd van 4 bans naar mod, zozo ;)

4 maar?

Werkelijk onbegrijpelijk, dan kan ik mijn uitnodiging als admin binnenkort dus wel verwachten :).




Nouja, ik denk dat stijn een van de weinige serieuze gamehosters op dit forum is :W:.

Stewie
20/06/07, 00:26
Nouja, ik denk dat stijn een van de weinige serieuze gamehosters op dit forum is :W:.

Dankjewel Peter :lovewht:

Domenico
20/06/07, 00:37
Breng eerder een taart naar Domenico, om hem te feliciteren met het feit dat nu officieel niemand hem meer snapt ;)

Maar goed, ontopic, succes, en maak is wat van deze fora, die andere 2 rukkers laten zich namelijk maar weinig zien.

Tja, er zijn gewoon te veel mensen op de wereld die het allemaal denken te snappen... ;)

Succes Stijn!

Ber|Art
20/06/07, 08:55
Welkom Stijn en veel suc6! :)

Komto
20/06/07, 09:18
Succes Stijn, heb je altijd al de juiste persoon voor deze fora gevonden :)

phreak
20/06/07, 09:30
Stijn, ga je nu ook nogsteeds aanbiedingen doen, of heb je daarom bewust gekozen om het game forum te modereren?

Stewie
20/06/07, 14:42
Ik zie de link tussen aanbiedingen en moderaten niet zo Sebas ;)

phreak
20/06/07, 15:30
Ik zie de link tussen aanbiedingen en moderaten niet zo Sebas ;)

Laat maar zitten, we kletsen er wel een keer over, iig veel sterkte/suc6 gewenst Stijn ;)

NWO
20/06/07, 18:41
GL Stijn!