PDA

Bekijk Volledige Versie : Game forums open



B3rt
10/07/06, 21:22
Zoals jullie kunnen zien zijn vandaag de game forums geopent.

WHT heeft Blade en mij (B3rt) gevraagd voor het moderaten van dit forum, we zullen proberen dit zo goed mogelijk te doen.
Natuurlijk gelden voor dit forum de algemene regels en voorwaarden (http://www.webhostingtalk.nl/gameservers-gameserver-hosting/announcements.html) zoals deze ook worden gebruikt in de andere forums.

In eerste instantie hebben we 2 sub-forums voor gaming.
- Gameservers Algemeen
- Gamepanels & Remote Beheer

In het eerste sub-forum (algemeen) kun je vragen stellen over de werking van gameservers, hardware, games etc, alles dus wat met gaming te maken heeft.
Het 2de sub-forum (panels en beheer) is er speciaal voor de vragen of opmerkingen die gaan over gamepanels (commercieel of zelf gemaakt) en scripts die betrekking hebben tot het beheer van de servers.

Blade en ik wensen je alvast veel plezier op deze nieuwe game forums!

Groetjes,

B3rt

swedendedicated
10/07/06, 21:27
Laat de posts maar komen :D

Paulewk
10/07/06, 21:28
eindelijk! Is die crap eens weg uit de andere forums ;)

btw, misschien een idee om een bf1942 / cs subforum te maken? aangezien daar 9 v/d 10 vragen over gaat.

JayvD
10/07/06, 21:59
Zeer netjes jongens!

Fijn dat er normale mods zijn. :)

Geoffrey
11/07/06, 02:56
Zoals jullie kunnen zien zijn vandaag de game forums geopent.

WHT heeft Blade en mij (B3rt) gevraagd voor het moderaten van dit forum, we zullen proberen dit zo goed mogelijk te doen.
Natuurlijk gelden voor dit forum de algemene regels en voorwaarden (http://www.webhostingtalk.nl/gameservers-gameserver-hosting/announcements.html) zoals deze ook worden gebruikt in de andere forums.

In eerste instantie hebben we 2 sub-forums voor gaming.
- Gameservers Algemeen
- Gamepanels & Remote Beheer

In het eerste sub-forum (algemeen) kun je vragen stellen over de werking van gameservers, hardware, games etc, alles dus wat met gaming te maken heeft.
Het 2de sub-forum (panels en beheer) is er speciaal voor de vragen of opmerkingen die gaan over gamepanels (commercieel of zelf gemaakt) en scripts die betrekking hebben tot het beheer van de servers.

Blade en ik wensen je alvast veel plezier op deze nieuwe game forums!

Groetjes,

B3rt

Veel plezier allebei en doe het goed! :)

Ber|Art
11/07/06, 10:18
Suc6! mannen! :)

B3rt
11/07/06, 14:48
Even een kleine aanvulling.
Er zijn blijkbaar nogal wat vragen omtrent wie we zijn.

Ik ben een werknemer van SpeedXS/DutchGame, ik heb voorheen gepost onder de username DG-Hosting (http://www.webhostingtalk.nl/members/dg-hosting.html), echter daar ik van baan ben veranderd leek het me niet verstandig om die nickname nog te gebruiken (was naam van bedrijf).

Ben dus al langer aktief op dit forum alleen niet via deze nickname, hopelijk is dit voor de bezoekers geen bezwaar.

_arno_
11/07/06, 15:05
Dubbele account mag niet :P

Anyways, veel succes B3rt

B3rt
11/07/06, 16:49
Thx :D

Echter dubbel is het niet, het oude 'DG-Hosting' account is al sinds 1-7-2005 "dood", gebruik het dus al 1 jaar niet meer en blijkbaar mijn vorige werkgever ook niet meer.

WF WebHosting
11/07/06, 18:37
Ook ik ben al geruime tijd actief op dit forum.

En nu als mod voor deze topic.

B3rt en ik zullen zekers dagelijks te vinden zijn op wht.

Blade

MikeN
11/07/06, 20:37
En nu als mod voor deze topic.


Ik hoop dat je beide fora gaat modden en niet alleen dit topic ;-)

Succes heren.

xYnta
11/07/06, 22:35
Nette toevoeging, het werd inderdaad wel tijd.

Succes gewenst aan de nieuwe modjes.

DruM
12/07/06, 00:42
Veel plezier jongens!

NWO
12/07/06, 01:32
Ben benieuwd. Kan ik weer wat meer posten, aangezien gameservers toch nog mijn "beste" ding is.

eagl0r
13/07/06, 09:39
oooeh ik voel me al helemaal thuis hier :D

Genesisfm
13/07/06, 17:04
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst

Maico
14/07/06, 09:06
Voor zover ik weet zochten ze naar personen die zo onafhankelijk mogelijk waren, dus niet in een gameserver bedrijf werkte.
Om alles zo optimaal mogelijk te houden.
Maar is dus blijkbaar ineens niet zo, wird.

Nou mensjes nog veel plezier met die forum, en niet teveel spamme :p