PDA

Bekijk Volledige Versie : Adverteren bij Netdirect



hires
09/07/06, 16:57
Ik zag een andere thread over het hebben van een site en gebruik maakt van content van Netdirect om op je site(s) te zetten en daar geld mee te verdienen. Daar zijn op zich goeie ervaringen mee. Maar heeft iemand ook ervaring met het adverteren bij dit bedrijf? Wat zijn de resultaten met name?

Ik heb diverse keren persoonlijk contact gehad met ze en op dat vlak ben ik zeker overtuigd, alleen werken ze daar met een minimaal bedrag van € 2500,= per campagne. Het kan voor velen veel geld zijn, zeker beginnende bedrijven, maar aan de andere kant kan je ook veel response en mogelijk klanten terugkrijgen.. Een beetje omrekenen geeft al snel een aantal van meer dan 8000 bezoekers op jouw website; als dat 5% daadwerkelijk klant van wordt, ben ik dus best tevreden.. Mijn vraag is dus, wat zijn jullie ervaringen en is deze 5% haalbaar met een dergelijke campagne?

hires
11/07/06, 11:47
Zijn er geen ervaringen met adverteren via Netdirect?

almar
11/07/06, 11:52
Je vraag heeft geen eenduidig antwoord. Het succes van een campagne is volledig afhankelijk van de campagne zelf.

Je conversie is per definitie laag ten opzichte van het aantal impressies. Als je 2 % clicks krijgt is dat vaak al veel.

hires
11/07/06, 21:25
Almar, thanks.