PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop: Profielenscripting



hoesik
09/07/06, 00:10
Beste mede webmasters,

bij deze topic wil ik vertellen dat ik een profielenscript verkoop voor diegene die graag een profielensite willen beginnen.

de script zit inclusief met vip systeem eruit, en de leden kunnen vip worden en daarmee extra mogelijkheden gebruik maken van de site, vip lidmaadschap werkt via mobilemoney reversed billing, de lid betaald voor vip lidmaadschap 70 cent per week en ze betalen per sms die ze wekelijks op hun gsm ontvangen automatish.

scripting preview: www.superbabes.nl www.superhunks.nl

scripting was zeer bagger en slecht gescript, en is sinds kort totaal vernieuwd en alles verbeterd.

Msn: hjanojan@hotmail.com

mvg

Zor.in
09/07/06, 00:38
Wat is de richtprijs?

JumpingJack
09/07/06, 11:03
Beste mede webmasters,

bij deze topic wil ik vertellen dat ik een profielenscript verkoop voor diegene die graag een profielensite willen beginnen.

de script zit inclusief met vip systeem eruit, en de leden kunnen vip worden en daarmee extra mogelijkheden gebruik maken van de site, vip lidmaadschap werkt via mobilemoney reversed billing, de lid betaald voor vip lidmaadschap 70 cent per week en ze betalen per sms die ze wekelijks op hun gsm ontvangen automatish.

scripting preview: www.superbabes.nl www.superhunks.nl

scripting was zeer bagger en slecht gescript, en is sinds kort totaal vernieuwd en alles verbeterd.

Msn: hjanojan@hotmail.com

mvg

heb je statistieken ?
Aantal leden geabbonneerd op het reversebilling systeem ?

rvingen
09/07/06, 13:02
Hoi,

Als je me even een PM zend met info over site en waar die een beetje bekent is. dan kan ik kijken wat we kunnen bieden.

P.s. hoeveel 06 nummers hebje ? en waarom vraag je niet naar de plaats waar ze wonen??

roy

Xlusive
09/07/06, 14:16
Ik denk dat hij alleen het script wilt verkopen. Niet de site zelf / de leden.

Smoved
09/07/06, 14:33
Meld er dan ook even bij dat het script zo onveilig is als wat, dat de originele source hiervan al ongeveer een jaartje gratis op internet staat en dat je uberhaupt de rechten niet hebt om het script te verkopen, al is deze nog zo erg aangepast.

Met onveilig bedoel ik dan SQL injections op een aantal plekken en je kunt inloggen als een willekeurige gebruiker zonder dat je daarvoor een wachtwoord hoeft te weten.

beetle
09/07/06, 14:33
richtprijs??????

hoesik
12/07/06, 23:04
70 euro.

Maxyc
13/07/06, 10:21
35 euro bied ik ;)

apt
11/08/06, 19:04
Meld er dan ook even bij dat het script zo onveilig is als wat, dat de originele source hiervan al ongeveer een jaartje gratis op internet staat en dat je uberhaupt de rechten niet hebt om het script te verkopen, al is deze nog zo erg aangepast.

Met onveilig bedoel ik dan SQL injections op een aantal plekken en je kunt inloggen als een willekeurige gebruiker zonder dat je daarvoor een wachtwoord hoeft te weten.

Waar staat dit script dan gratis te downloaden?
Graag een linkje

bluesign
14/08/06, 09:27
Meld er dan ook even bij dat het script zo onveilig is als wat, dat de originele source hiervan al ongeveer een jaartje gratis op internet staat en dat je uberhaupt de rechten niet hebt om het script te verkopen, al is deze nog zo erg aangepast.

Met onveilig bedoel ik dan SQL injections op een aantal plekken en je kunt inloggen als een willekeurige gebruiker zonder dat je daarvoor een wachtwoord hoeft te weten.

Indien het hier om open source code (GPL) gaat, dan mag hij nog zijn eigen aangepaste code (als uitbreiding) verkopen! Alleen moet de orginele open source code ook bijgeleverd zijn en moet het duidelijk zijn dat er sprake is van een betaalde ontwikkelde uitbreiding op dit open source product.