PDA

Bekijk Volledige Versie : Realtime Video-to-flash encoding



Netfox
05/07/06, 15:24
Voor een project zoeken wij een server die ons het volgende kan bieden:

- Het realtime converteren van Quicktime/WMV-bestanden naar Flash-bestanden (vergelijkbaar met YouTube of Google Video). Deze geconverteerde bestanden dienen door bezoekers bekeken te kunnen worden met een flashplayer, via onze website.

Aangezien ik deze dienst bijna nergens kan terug vinden, vroeg ik mij welke Nederlandse bedrijven deze optie wel aanbieden. Iemand?

Trolink
07/10/06, 15:59
Heb je al wat gevonden? Ben zelf ook op zoek naar zoiets.

V. Kleijnendorst
07/10/06, 16:04
Met Turbine (http://www.blue-pacific.com/products/turbinevideosdk/default.htm) is het mogelijk. Vereist wel een installatie op de server.

Trolink
07/10/06, 16:11
Dankje, dat ziet er heel mooi uit, vooral ook dat je de player zelf kan aanpassen + logo kan plaatsen.

Randy
07/10/06, 16:30
Kan Flash Video Server dit niet van Macromedia? Heb hem destijds wel aangeschaft, maar eigenlijk op het kopieren naar de WMS server na, verder nog niets mee gedaan. Even druk met andere projecten.

Sander-
07/10/06, 18:10
De flash server kan dit idd. Tenminste dat lieten de Macromedia/Adobe mensen zien tijdens de productpresentatie ;)

Trolink
07/10/06, 18:19
Kan je met dat Macromedia gebeuren ook dat het kan samenwerken met je browser zodat je zelf wat kan uploaden en dat het systeem direct omzet naar flash?

Sander-
07/10/06, 18:29
Definieer realtime eens beter, wil je Streaming video via Flash of wil je gewone bestanden uppen en die terugzien in Flash?

gesp
10/10/06, 21:28
Definieer realtime eens beter, wil je Streaming video via Flash of wil je gewone bestanden uppen en die terugzien in Flash?

Vooral dat eerste is wel interresant, dus streaming video via Flash.

Heb hier een tijdje geleden ook al naar gezocht, maar was toentertijd nog niet mogelijk. Misschien nu al wel?