PDA

Bekijk Volledige Versie : Pleskrestore



spirit010
04/07/06, 00:42
Beste WHT'ers

Ik probeer een backup terug te zetten dmv van Pleskrestore dmv het volgende commando: usr/local/psa/bin/pleskrestore --restore *bestandsnaam* -level all -map test, echter gaat dit niet geheel naar wens.



Na ongeveer een uur krijg ik de melding (in putty) 'Network error: Software caused connection abort' ale domein zijn terug gezet, tot zover ik kan zien ook de SQL databasen, email etc., echter niet alle bestanden zij gerestored!!

Iemand ervaring met het restoren dmv pleskrestore en die mij kan vertellenn hoe ik de bacup aan de praat krijg.

smurf
04/07/06, 00:47
Als je zaken ontbreekt zijn je backups wellicht corrupt... Probeer eens opnieuw een backup te nemen.

spirit010
04/07/06, 00:49
Ik heb het met twee backups geprobeerd, beide werken niet. Meer heb ik ook niet en moet de boel restoren.

(evt heb ik alles ook nog wel op pc hier staan, maar dat is wat extra werk he :))

smurf
04/07/06, 01:07
Met de laatste versie van winzip kan je de files ook gewoon extracten voor een manual restore.

spirit010
04/07/06, 14:58
Inmiddels is mij nog net bekend waarom de backup/restore functie in plesk niet lekker werkt (voor alleen user accounts wel)

Inmiddels heb ik handmatig alles weer terug gezet!!

In het vervolg ga maar op een andere manier fullbackups draaien.