PDA

Bekijk Volledige Versie : Zijn er nog cobalt liefhebbers...



lacanau
02/07/06, 18:30
Ik ben op zoek naar een cobalt enthousiasteling.

In feite iemand die al sinds de raq3 - raq4 met de de apparatuur vertrouwd is en thans nog altijd enthousiast zijn over de interface. Zelf heb ik inmiddels de overstap naar nieuwe versies van BlueQuartz en Nuonce. Het ziet er allemaal mooi uit en lijkt vooralsnog een verbetering op de oude cobalts.

Voornoemde software heb ik met diverse additionele pkg´s zowel voor wat betreft Bluequartz (Nuonce) als Rackstar met succes geinstalleerd. In verhouding tot de oude cobalt machines ziet het er goed uit.

Van bovengenomede machines gebruik ik slechts een klein deel. Ik vroeg me af of er hier partijen zijn die bijvoorbeeld een ontwerpstudio / reclamebureau hebben of gelijkwaardig bedrijf en zelf op bescheiden webhosting willen aanbieden en een ander in eigen beheer willen doen.

Nu ik zelf slechts een bescheiden deel van de capaciteit gebruik ligt samenwerking voor de hand.

Je hoeft niet mee te investeren slechts een periodieke bijdrage in de kosten is noodzakelijk.

Verder

- HBO of WO denkniveau.
- Cobalt ervaring.

Zor.in
02/07/06, 18:31
dubbelpost?

http://www.webhostingtalk.nl/webhosting-forum/99075-geozocht-cobalt-enthousiasteling.html

lacanau
02/07/06, 19:33
Maar reageerde er maar eens iemand..., toch zijn er leuke projecten gaande....

Zor.in
02/07/06, 20:01
Wellicht kun je je verhaal wat duidelijker brengen ;). Ben zelf dol op die Cobalts :)

lacanau
02/07/06, 20:52
Het is heel simpel, ik heb zelf twee asus machines 1u, een wil ik er opzetten met rackstar en een draait er met nuonce met alle additionele pkg´s.

Prachtige machines met voornoemde OS met de look and feel van de oude cobalts.

Ik gebruik zelf maar 20 tot 30 %. Ik dacht wellicht heeft er iemand interesse in een deel van de machines. Diege die meedoet hoeft alleen maar een deel van de operationele kosten en afschrijving te betalen. Dus geen grote investeringen.

Ik zoek met name iemand die voor een bepaald project iets zoekt, niet tientallen webhosting klanten.

m@rcel
03/07/06, 11:10
Nja, ik weet niet of er zoveel mensen zijn die nog dol zijn op Cobalt. Ik vond deze machine's "vroeger" helemaal geweldig, maar tegenwoordig ben ik erg blij dat ze allemaal zijn uitgefaseerd :)