PDA

Bekijk Volledige Versie : Opzetten Nederlandse versie van BubbleBox.com



estartica
02/07/06, 01:27
Ik zoek iemand die een Nederlandse versie van mijn online games site, BubbleBox.com wil opzetten. Ik heb hiervoor een (naar mijn mening) top domeinnaam geregistreerd. (dus niet bubblebox.nl)

De site moet van het Engels naar Nederlands vertaald worden.
Verder is het handig als je ideeën hebt over hoe de site gepromoot kan worden in Nederland en België. En hoe de advertentieruimte op de site het beste benut kan worden.

Betaling kan tegen een vast tarief, of een uurtarief.

Ik zoek ook iemand die voor de lange termijn de site wil beheren. Dit kan dezelfde persoon zijn. (teksten vertalen, site promoten, spellen zoeken om the hosten (mits legaal).
Voor de beheer functie kan de betaling b.v. bestaan uit een vast maandbedrag + een percentage van de opbrengst.

nog even wat verdere info:
BubbleBox.com is een relatief nieuwe site, maar had in de derde maand al één miljoen unieke bezoekers. BubbleBox is ook de 'branding' voor spellen die door mij worden gemaakt.
De BubbleBox spellen kunnen in de toekomst naar het Nederlands worden vertaald. Ik ben van plan hoogste scores en andere interactieve toepassingen (b.v. een 'shout box' onder de spellen) in de toekomst meer uit te bouwen.

Als je interesse hebt, laat het me dan weten op martijn[at]bubblebox.com. Of stel via dit forum je vragen.

Met vriendelijke groet,

Martijn Kunst
www.bubblebox.com

kwakkwak
02/07/06, 12:35
Heb een mail verzonden

greetz

Doggie
03/07/06, 14:28
Doggie bijt zich hier graag in vast !

m.v.g.

Jack Ophof

Conclusion
03/07/06, 16:00
ik heb een email verstuurd, aantal dagen geleden.

heb nog geen berichtje terug ontvangen. is de mail goed aangekomen?

estartica
03/07/06, 17:26
Conclusion: Ik heb je mail gehad, en zal die even reply-en
Doggie krijgt ook bericht. Kwak heeft al gehad.

Ik zoek naast vertaling van de site ook nog iemand die met PHP en MySQL kan werken. Er zijn een aantal dingen die ik aan BubbleBox.com wil versleutelen.

Nergens is haast bij trouwens, het zijn lange termijn plannen waar ik zelf geen tijd voor heb.

Mark17
03/07/06, 17:55
Het PHP en MySQL deel kan Stream Service voor u doen indien gewenst. Hierbij zijn meerdere regelingen mogelijk (x aantal maand xx% van de omzet, vast bedrag, op uur basis).

estartica
04/07/06, 09:15
Bedankt,

Ik heb nu genoeg geinteresseerden die voor de vertaling kunnen zorgen.

Mark17: Nadat ik besloten heb welke veranderingen ik aan de site wil aanbrengen zal ik je mailen. (voor het einde van de maand)