PDA

Bekijk Volledige Versie : Apache restart



sl@mer
01/07/06, 11:21
Is het noodzakelijk om apache elke X seconden te laten restarten, of kan dit ook op bv 0 (niet dus) gezet worden?

Dit vraag omdat de partij waar ik een dedicated huur dit zo heeft ingesteld en de apache server elke week wel een keer op zijn gat ligt.

Iemand hier die me hier wat meer over kan vertellen? Oplossingen zijn ook welkom.

systemdeveloper
01/07/06, 11:39
Oplossing: zoek een andere dedi.

Tuurlijk is het niet nodig om apache elke x seconden te herstarten. Ik zou die bak eens fatsoenlijk updaten en kijken wáárom dat ding op zijn bek gaat. Oh nee... ik zou een andere dedi zoeken.

sl@mer
01/07/06, 15:21
Ow ja, ik zal het nog verduidelijken:

Ik had 2 dedicated servers, en de host waar ik nu zit vond het nodig er een VPS van te maken (als proefkonijnen werd er gezegd)

De dedicated bakken zijn niet meer te benaderen en zijn dus weggehaald oor hun oid.
MAW: ik had dedicated alleen nu VPS. De dedicated stonden ook zo ingesteld met apache restart elke x seconden, en ze gingen ook regelmatig op hun gat.

Ligt het dan aan de configuratie van apache of de host zijn installatie van de dedicted/VPS?


Oplossing: zoek een andere dedi.

Tuurlijk is het niet nodig om apache elke x seconden te herstarten. Ik zou die bak eens fatsoenlijk updaten en kijken wáárom dat ding op zijn bek gaat. Oh nee... ik zou een andere dedi zoeken.

HostPerfect
01/07/06, 15:26
En je betaald er nog voor ook?

sl@mer
01/07/06, 15:38
Ja helaas wel, maar dat komt wel goed, binnen nu en 2 maanden.

Heb op dit moment erg veel last van die servers die down gaat op momenten dat ik dat niet wil (vakantie etc)


En je betaald er nog voor ook?

HostPerfect
01/07/06, 17:56
Rare zaak dat je dedi provider opeens jouw betaalde server gaat veranderen.. Hoeft hij bij mij niet te proberen..

sl@mer
01/07/06, 18:01
Rare zaak dat je dedi provider opeens jouw betaalde server gaat veranderen.. Hoeft hij bij mij niet te proberen..

Het is ook een rare zaak, maar er gebeuren meer dingen die mij niet zinnen, maar daarover laat ik me nu niet uit op dit forum. Zaak is dat ik nog geen 1 week volledig kan draaien of de apache server of mail queu liggen weer eens dwars. De laaste maand(en) is het alleen maar verslechterd.

Vandaar dus ook mijn vraag of ik die instelling op 0 (0=nix denk ik) kan zetten voor de apache server, om zo probleemloos een week of wat te kunnen draaien (hoop ik), zodat ik verder kan gaan wat er gebeuren moet voor het bedrijf, dan enkel alleen storingen door te geven/op te lossen.

Iemand anders of Hostperfect nog een suggestie/oplossing tip oid?