PDA

Bekijk Volledige Versie : Alles in een koop!



Aboe
01/07/06, 00:34
Soort aanbod
Veiling, minimum bod is € 30,00

Betaalwijze
Overschrijving

Met of zonder factuur?
Zonder

Aangezien ik me niet veel meer bezig houd met websites, ondwerpen etc. heb ik besloten om de meeste dingen weg te doen.

Het gaat hier om 2 domeinnamen + een uitgebreide (zelf) gescripte image uploader.

Helaas zijn er geen statistieken aanwezig voor de domeinnamen, wel waren ze aardig op weg! (tijdje terug)

het gaat om de domeinnamen:
Habbofora.nl
glonet.nl

(Alles wordt op jou naam gezet na betaling)

uploader zelf bevat een register/login/admin paneel met daarin de functies om alles te bekijken, verwijderen + gebruikers te bannen en meer..

Ik verkoop alles voor minimaal 30 euro, hoogste bieder mag de hele gordel mee nemen ...


wordt ook agenboden op TB!

digi
01/07/06, 00:50
voorbeeld?? Ik kan op TB alleen de domeinnaam terugvinden.

Aboe
01/07/06, 01:25
hier een voorbeeld van de uploader;

www.glonet.nl/uploader/upload.php

ik mis een aantal files (ben nu niet thuis) dit zal ik morgen oplossen.

Dromer
01/07/06, 02:27
30 geboden dan..

ErikKosters
01/07/06, 08:38
Warning: file_get_contents(templates/header.tpl): failed to open stream: No such file or directory in /home/abdelhak/domains/glonet.nl/public_html/uploader/header.inc.php on line 17

Warning: file_get_contents(templates/footer.tpl): failed to open stream: No such file or directory in /home/abdelhak/domains/glonet.nl/public_html/uploader/footer.inc.php on line 2

Go TPL!

Aboe
01/07/06, 13:03
Warning: file_get_contents(templates/header.tpl): failed to open stream: No such file or directory in /home/abdelhak/domains/glonet.nl/public_html/uploader/header.inc.php on line 17

Warning: file_get_contents(templates/footer.tpl): failed to open stream: No such file or directory in /home/abdelhak/domains/glonet.nl/public_html/uploader/footer.inc.php on line 2

Go TPL!

Klopt, ik ben nu thuis en zal hem dus z.s.m aanpassen.

Edit: succsesvol aangepast, zie: www.glonet.nl/uploader/upload.php (www.glonet.nl/uploader/upload.php)

Kan zijn dat er nog errors voorbij komen of iets niet correct werkt, zodra ik een overeenkomst heb met iemand zal ik dit aanpassen. (Ook werkt de register pagina nog niet, zo lijkt het tenminste, maar de bestanden heb ik nog wel liggen)

tevens heb ik een bod van 35 euro mogen ontvangen via e-mail.

Overigens, glonet.nl is al verkocht aan iemand, dus houd er rekening mee: Habbofora.nl + uploader.

Ik kon me post helaas niet aanpassen, maar hier nog een aantal screens van de admin (login admin - ban - overzicht van geuploade image's) ..

Layout was in de beta fase, d'r zit nu een totaal andere layout op! zie glonet/uploader :)

Klopt, ik ben nu thuis en zal hem dus z.s.m aanpassen.

Edit: succsesvol aangepast, zie: www.glonet.nl/uploader/upload.php (www.glonet.nl/uploader/upload.php)

Kan zijn dat er nog errors voorbij komen of iets niet correct werkt, zodra ik een overeenkomst heb met iemand zal ik dit aanpassen. (Ook werkt de register pagina nog niet, zo lijkt het tenminste, maar de bestanden heb ik nog wel liggen)

tevens heb ik een bod van 35 euro mogen ontvangen via e-mail.

Overigens, glonet.nl is al verkocht aan iemand, dus houd er rekening mee: Habbofora.nl + uploader.

Hier nog een aantal screens van de admin (login admin - ban - overzicht van geuploade image's) ..

Layout was in de beta fase, maar d'r zit nu een totaal andere layout op! zie glonet/uploader..

www.glonet.nl/ban.PNG screen 1
www.glonet.nl/paneel.PNG screen 2

(Ourhabbos was de naam van onze vorige website waar hij op draaide!)

Aboe
03/07/06, 11:28
heren, hier is de juiste versie: www.ourhabbos.nl - http://www.ourhabbos.nl/upload - [er achter zit nog een register/login/admin lijst/ban etc.]