PDA

Bekijk Volledige Versie : Unable to get hardquota state



Ber|Art
29/06/06, 11:30
Ik ben op een test server Plesk 8.0.1 aan het testen op CentOS 4, alles lijkt goed te gaan en te zijn alles draait goed maar bij het aanmaken van een Hosting account gaat het fout.


Unable to assign variables for PHostingForm: Unable to get hardquota state: usermng failed: usermng: No entry found for path /var/www/vhosts in mounted System error 2: No such file or directory

0: /usr/local/psa/admin/plib/common_func.php3:174
psaerror(string 'Unable to assign variables for PHostingForm: Unable to get hardquota state: usermng failed: usermng: No entry found for path /var/www/vhosts in mounted System error 2: No such file or directory')
1: /usr/local/psa/admin/htdocs/domains/hosting/phosting_setup.php:293

Ik heb al wel gezocht en gelezen op het Plesk forum, maar niet echt één antwoord gezien, iemand die hier de oplossing van weet? Alvast bedankt

Ryan Kalkhoven
29/06/06, 11:37
Kun je ook niet uit de voeten met dit topic?

http://forum.swsoft.com/showthread.php?threadid=34447&highlight=usermng+failed+usermng+No+entry+found+fo r+path+%2Fvar%2Fwww%2Fvhosts

Mocht je er niet uitkomen geef even een belletje

Ber|Art
29/06/06, 12:43
Nee, helaas die had ik al gelezen, maar het is me nog niet duidelijk wat er nu mis gaat :( vast bedankt !;)

Ryan Kalkhoven
29/06/06, 23:33
Geef morgen (vrijdag) even een belletje. Ik wil best ff wat verder analyseren. Ben zelf druk bezig om Plesk 8 onder de knie te krijgen dus ook dit zijn voor mij prima leerpuntjes.