PDA

Bekijk Volledige Versie : zonder woorden



euro-access
27/06/06, 00:43
zonder woorden

http://www.euroaccess.nl/ivanov.jpg

GlobalServe
27/06/06, 00:48
http://www.das-war-wohl-nix.com/holland.jpg

XF-RICK
27/06/06, 00:51
http://www.das-war-wohl-nix.com/holland.jpg

Ghehe, waar is België eigenlijk? :D

GlobalServe
27/06/06, 00:51
Daar ga ik geen antwoord op geven :-p

euro-access
27/06/06, 00:51
die waren slim

dachten aan Ivanov en hebben zich terug getrokken

heel het WK is toch 1 aanfluiting.

crazycoder
27/06/06, 07:59
heel het WK is toch 1 aanfluiting.
Jij zou er vast anders over denken als ze hadden gewonnen ;)

veenman
27/06/06, 09:03
Die gele kaarten zijn geen aanfluiting, het voetbal is een aanfluiting. Vooraf altijd prachtig fairplay in beeld, wat nou fairplay? Ze geven elkaar continue doodschoppen! Moet de jeugd die zaterdag (en zondag) op het veld tegenover elkaar staat bij het amateurvoetbal hier een voorbeeld aan nemen?!

Paulewk
27/06/06, 09:55
Ik had het 'r gisteren met me pa over, ze moeten spelbederf VEEL zwaarder bestraffen, voer desnoods net als bij handbal tijdstraffen in voor spelbederf

'je loopt tijd te rekken?'
'dan mag je 2 minuten op de bank gaan zitten'

En doe de clock net als bij basketbal, 45 pure minuten, dus bij blessure / wissel tijd stil.

Nederland heeft in de 2e helft wel 23 minuten kunnen spelen en allemaal dankzij spelbederf, als ze dit blijven toe laten is voetbal over een paar jaar alleen nog maar 1 grote huil en val partij met ploegen als italie en portugal.

-knip Janneman-

t.bloo
27/06/06, 10:09
ik speel waterpolo en dat staat bekent als ruwe contactsport. onze wedstrijden zijn hier niets bij! minder ruw bedoel ik dan. maar de arbitrage is er dan ook op aangepast. op de hogere wedstrijden staan twee scheidsrechters, ieder voor een kant van het zwembad. en als je "aan" iemand zit dan krijgt de andere een bal mee. en als je "grof" doet dan moet je voor 20 seconde het veld uit ("man meer" voor de aanvallende partij) of mag je gaan douchen. en er wordt gewerkt met zuivere speeltijd natuurlijk, dus klok stil als het spel stil ligt.

Paulewk
27/06/06, 10:37
precies, waarom is dat bij voetbal niet allang zo ?

Alsof mensen het leuk vinden om de zoveelste italiaan / portugees op de grond zien liggen kermen alsof ze benen eraf liggen om 1 minuut later als een cheetah rond rennend een doelpunt scoort. Spelbederf eerste klas imo.

_arno_
27/06/06, 11:17
Als nederland voor stond hadden die jongens ook goed kunnen janken op de grond.
Het zijn echt niet alleen de portugezen en italianen die dat doen.

JayvD
27/06/06, 11:53
Als nederland voor stond hadden die jongens ook goed kunnen janken op de grond.
Het zijn echt niet alleen de portugezen en italianen die dat doen.
Tuurlijk ze zij het niet maar ze kunnen het wel beter dan de hollanders.

wbakker-letsgoonline
27/06/06, 12:18
Maar goed onze jongens zijn ook altijd wel te "lief" voor de tegenstander...

janneman
27/06/06, 12:21
@Paulewk: Laten we het doodwensen maar achterwege laten, ok?

Verder is dit forum eigendom van een Italiaan, dus pas maar op wat je zegt :D

marijn79
27/06/06, 12:25
Verder is dit forum eigendom van een Italiaan, dus pas maar op wat je zegt :D

Alle italianen zijn mafioso. Kijk maar eens wat daar nu weer aan de hand is in de serie A! :P

DoMMeL
27/06/06, 12:31
Kater van 2 dagen zonder gedronken te hebben...

MediaServe
27/06/06, 12:35
Alsof mensen het leuk vinden om de zoveelste italiaan / portugees op de grond zien liggen kermen alsof ze benen eraf liggen om 1 minuut later als een cheetah rond rennend een doelpunt scoort. Spelbederf eerste klas imo.Daar ben ik het wel mee eens :)

Het Nederlandse team moet eens kijken hoe Australië heeft gespeelt dit jaar. Het zijn een stel lokale boeren bij elkaar, maar ze spelen met hart en ziel en ze waren naar mijn mening beter dan Nederland. Heel erg jammer dat Italië die (onterechte) penalty kreeg, het had een eerlijke match moeten blijven :(

Hulde aan Guusje Hidding :W:

Best4U
27/06/06, 12:48
ik speel waterpolo en dat staat bekent als ruwe contactsport. onze wedstrijden zijn hier niets bij! minder ruw bedoel ik dan. maar de arbitrage is er dan ook op aangepast. op de hogere wedstrijden staan twee scheidsrechters, ieder voor een kant van het zwembad. en als je "aan" iemand zit dan krijgt de andere een bal mee. en als je "grof" doet dan moet je voor 20 seconde het veld uit ("man meer" voor de aanvallende partij) of mag je gaan douchen. en er wordt gewerkt met zuivere speeltijd natuurlijk, dus klok stil als het spel stil ligt.

100% mee eens.
Misschien ook eens kijken naar de langere versie van 35 seconde regel.. zodat er veel interessanter en aanvallender voetbal moet worden gespeeld.
Bovendien wordt het commentaar (in tegenstelling tot voetbal) op de scheids consequent beloont met een u20.

Domenico
27/06/06, 16:23
Hmmm, laten we even wat duidelijk maken. We hadden allemaal staan juichen als Nederland in de 94e minuut een versierde penalty had gekregen. Nog leuker hadden we het gevonden als we de 2-1 hadden gemaakt in de 121e minuut. Erg zuur en lullig voor de verliezende partij en o zo leuk voor de winnende partij dus niet lullen en de schuld aan het team/spelers geven. Zolang dit niet word opgelost door het gebruik van meer scheidsrechters en videobeelden zal er niets veranderen. Alle spitsen laten zich vallen en ook de Nederlandse als je goed had gekeken. Dit hoort er gewoon bij dus waar hebben we het over?

Dat Lippi er twee aanvallers uit haalt en Del Pierro laat staan is elke Italiaan een doorn in het oog en is ook niet de schuld van de spelers. De klasse en kracht van de Italiaans voetballers is gewoon goed maar ja met dit soort lullige trainers zal dat er nooit uitkomen. Het lullige is dat iedere Italiaan steeds loopt te vloeken met de laffe opstelling maar zolang er gewonnen word kun je de trainer geen ongelijk geven. Zie je de catch-22? Zolang Italie zo blijft winnen zal deze trainer zo blijven spelen en ze zijn dus nog wel in de race. Ik hoop ook steeds dat ze verliezen maar ook weer niet uiteraard. Geloof me, de Italianen willen net zoals iedereen winnen met mooi voetballen maar de trainer bepaald uiteindelijk en zolang ze winnen...

Oja, Hugo Borst was weer eens de enige die eerlijk was op tv en ook de juiste feiten kent zoals een voetballiefhebber behoort te hebben (nee geen lamlendelingen zoals Jack van geld). Hugo kon met deze uitslag leven omdat hij (zoals elke Italiaan) nog heel goed weet dat vier jaar geleden Italie van alle kanten flink genaaid was door de arbitrage aldaar en ook in de wedstrijd tegen Zuid-Korea. Toen hier niemand over gehoord op de televisie over die aanfluiting van een wedstrijd van de scheidsen, nee alleen maar Guus wat ben je geweldig. Dag Guus! Nu weet je hoe het is om goed genaaid te worden. :) Dus beetje ook mijn bovenstaande verhaaltje, het maakt de winnaars helemaal niet uit hoe ze winnen als ze maar winnen. Jammer voor de verliezers indeed.

En de Australiers boeren? Hoe om je erbij? De meeste spelers spelen in de premier league, eentje in de bundesliga en twee in de serie A bij Parma dus hoezo boeren?

En even ter herinnering:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal_2002
Ook dit WK worden de scheidsrechters ter discussie gesteld, heel wat scheidsrechterlijke beslissingen bleken na het bekijken van opgenomen beeldfragmenten zonder meer fout, of foutief ingeschat te zijn. Enkele van deze beslissingen konden het verschil maken tussen winst of verlies. Ook FIFA-voorzitter Sepp Blatter uit zijn ontevredenheid over de scheidsrechters, en stelt dat de regel dat ieder land slechts één arbiter mag afvaardigen beter kan afgeschaft worden. Zo zouden enkel de beste arbiters geselecteerd kunnen worden, en zouden scheids- of lijnrechter uit hetzelfde land kunnen komen, zodat deze beter op elkaar zijn ingesteld. Italië en Spanje, twee favorieten die door Zuid-Korea waren verslagen, protesteerden tegen een aantal volgens hen foutief aan Zuid-Korea toegekende doelpunten. Ze dreigden zelfs het volgende WK niet meer mee te doen.

De scheids van toen!
http://en.wikipedia.org/wiki/Byron_Moreno
En dan vooral dat laatste stukje als je het verhaal niet kent. :D
In September 2002, Moreno, while a candidate in October elections for places on the Quito city council, was suspended for twenty matches[4] and investigated by Ecuadorian soccer authorities and FIFA[5] after a match he officiated between Liga Deportiva Universitaria de Quito and Barcelona Sporting Club from Guayaquil. With Liga de Quito trailing 3–2 at the end of the match, Moreno signalled six minutes of stoppage time, then allowed play to continue for thirteen minutes, during which Liga de Quito scored to tie the game in the 99th minute, then won the game in the 101st minute. Moreno was also accused of falsifying the minutes in which Liga de Quito scored their tying and winning goals in his official match report.

De scheidsrechters trekken het helemaal niet meer en ook op dit wk word er fout na fout gemaakt. Vlaggen voor buitenspel terwijl het dat helemaal niet zo is. Kom toch eens op met die cameras!

Zo, ik heb gezegd. Jammer dat Nederland er niet meer bij is maar dat krijg je als je niet scoort en blaast in de richting van Figo. ;)
Italie vrijdag tegen Oekraine moet een makkie zijn als...

Best4U
27/06/06, 16:32
Kijk nog eens goed naar de titel domenico ;)

Voor de rest klopt het wel wat je zegt, kijk voor de gein eens naar robben die bij het minste geringste op de grond gaat liggen. Neem dan een voorbeeld aan Figo en acteer goed.

janneman
27/06/06, 16:33
Zeg nou niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb :D :D

Stewie
27/06/06, 16:34
Misschien moet het Nederlands elftal op zelfverdedigings cursus, kunnen ze de karate trappen beter afweren:

Domenico
27/06/06, 16:38
Misschien moet het Nederlands elftal op zelfverdedigings cursus, kunnen ze de karate trappen beter afweren:

Waarom zie ik hier de karatetrap van Boularouz tegen Ronaldo niet? Post die dan ook, hij is er mee begonnen. :)

Toen stond iedereen ook te juichen hoor, weg met Ronaldo. Hahaha, ik ook ja. Voetbal is emotie jongens!

Paulewk
27/06/06, 16:44
Ik ben het eens hoor, als je wilt winnen moet je scoren, en dat heeft Nederland verzuimt, dus terecht verloren.

Maar ik ben gewoon van mening dat men net als bij andere sporten anti-spelbederf regels moet invoeren.

Dan hebben die gasten als Figo, Italianen en inderdaad ook Robben, geen kans meer, en word het spel vele malen aantrekkelijker, ipv een ordinaire slachtpartij.

Ber|Art
27/06/06, 17:09
Ze hebben het zelf verpest, ze konden gewoon niet beter, het is me wel nog steeds een raadsel waarom Dirk speelde, mja tis niet anders :( in ben morgen wel benieuwd naar Gana :)

Mikey
27/06/06, 17:46
Alle spitsen laten zich vallen en ook de Nederlandse als je goed had gekeken. Dit hoort er gewoon bij dus waar hebben we het over?


Pardon... Dit hoort er echt niet bij, men zou zelfs dit soort ongein later alsnog via beelden moet afstraffen. Je speelt voetbal en geen toneel.

JumpingJack
27/06/06, 18:01
toch is er 1 positieve kant aan het verhaal.

De fifa boetepot gaat naar sos kinderdorpen. De wedstrijd tegen portugal heeft 48.000 euro opgeleverd voor dit goede doel.
Of Ivanov dat als doelstelling had ik denk het niet maar het feit is wel dat de boetepot lekker is aangevuld.

Ber|Art
27/06/06, 18:03
Dat wist ik niet, erg goed idd :)

GlobalServe
27/06/06, 18:54
http://webmaster.zattevrienden.be/img/holland.jpg

NDIS
27/06/06, 20:38
Dat plaatje werkt hier niet.

@home

GlobalServe
27/06/06, 20:41
damn, hotlink protection ...

www.globalserve.be/holland.jpg

MediaServe
27/06/06, 22:50
Hmmm, laten we even wat duidelijk maken. We hadden allemaal staan juichen als Nederland in de 94e minuut een versierde penalty had gekregen. Nog leuker hadden we het gevonden als we de 2-1 hadden gemaakt in de 121e minuut.Doel heiligt de middelen he ;)
En als Nederland zelf speelt ben ik niet objectief natuurlijk, dan interesseert het mij niet hoe ze winnen, zolang ze maar voor een nieuwe wedstrijd zorgen.


En de Australiers boeren? Hoe om je erbij? De meeste spelers spelen in de premier league, eentje in de bundesliga en twee in de serie A bij Parma dus hoezo boeren?Australië was tot nu toe gewoon tien keer niks met voetbal. Dit is het eerste jaar OOIT dat Australië iets heeft gewonnen met het WK. Sterker nog, het was dit jaar hun allereerste WK doelpunt aller tijden! Kijk je naar hun manier van spelen (tegen Kroatië bijvoorbeeld) en dan snap je mijn uitdrukking over een stelletje boeren. Niks geen mooie jongens met mooie truukjes en toneelspel, maar gewoon zonder gezeur 90 minuten alles op alles zetten om te winnen. Een stelletje nuchtere voetbal boeren dus :D

Ik ben nou eenmaal voor de underdog en vind het erg jammer als ze verliezen door een onterechte penalty, terwijl ze duidelijk de betere partij waren. Dat heeft voor mij geen ruk te maken met 4 jaar geleden en het maakt mij ook geen bal uit of de tegenpartij Italië, Ghana of Verweggistan is ;)


Pardon... Dit hoort er echt niet bij, men zou zelfs dit soort ongein later alsnog via beelden moet afstraffen. Je speelt voetbal en geen toneel.Daar proost ik op :)

GlobalServe
27/06/06, 23:32
http://www.mediamarkt.de/fanausruester/holland.mpg

Domenico
28/06/06, 00:59
Pardon... Dit hoort er echt niet bij, men zou zelfs dit soort ongein later alsnog via beelden moet afstraffen. Je speelt voetbal en geen toneel.

Zolang er niets veranderd hoort dit er gewoon bij en zal je het moeten accepteren. En ook voetbal is voor een bepaald percentage gewoon toneel. :)

JumpingJack
28/06/06, 01:33
Zolang er niets veranderd hoort dit er gewoon bij en zal je het moeten accepteren. En ook voetbal is voor een bepaald percentage gewoon toneel. :)

Jouw reply's toch ook :p

jammer dat als ik zeg dat ik naar een toneelclub ga en dan oranje thuis kom na een wedstrijd niet wordt gelooft.

Snap jij dat nou Domenico :cool:

Furbster
28/06/06, 10:18
Voetbal is oorlog (Rinus), Don't mention the war (Basil)!

Wij hebben terecht verloren van Portugal, wij zijn begonnen met schoppen maar we schopten er geen goal in...

t.bloo
28/06/06, 13:26
Het had niets met het spelletje voetbal te maken, maar alles met het spelletje winnen.

Het probleem is gewoon dat er veel te weinig doeltpunten gemaakt worden. Als nou 10-7 ofzo normaal zou zijn geweest, dan was duidelijk dat een slechte beslissing van de scheids of wie dan ook (denk aan Verdonk :)) de winnaar niet bepaald zou hebben.