PDA

Bekijk Volledige Versie : Over te nemen : 30 hostingklanten



Anoniem
26/06/06, 17:04
Beste

Daar een prive hostingproject iets te groot is uitgegroeid, en niet geregistreerd staat als officieël bedrijf ,zie ik mij genoodzaakt om deze handel te stoppen en de bestaande klanten over te laten aan een bestaand officiëel bedrijf.

Al deze klanten staan gehost op volgende server bij PcExtreme.nl (159 Euro per maand)

AMD Athlon 64 3000+
1GB Ddram
4X250GB Hdd
1500GB verkeer per maand incl
Directadmin

De klanten maken dus gebruik van het directadmin controlepanneel

Er is een jaarlijks inkomen van +/- 4000 Euro.
Veel klanten dienen hun hostingpack te vernieuwen in November.


Aangezien alles voor het eind van deze maand geregeld moet worden is de overnameprijs relatief laag , bieden kan vanaf 500 Euro.

Meer informatie kan via info@netconedge.net verkregen worden.


Mvg
Stijn

Netfeed
26/06/06, 17:15
Graag meer (omzet) informatie naar info@netfeed.nl en we kunnen eventueel morgen nog de deal rond hebben.

Directhosten
26/06/06, 17:23
Graag ook meer informatie naar info@directhosten.com

is250
26/06/06, 17:24
Zijn er contracten van deze klanten?

Rick L.
26/06/06, 17:26
Wat nemen klanten gemiddeld af en wat betalen zij hiervoor? M.a.w. zijn het budgetklanten?

veraert
26/06/06, 17:32
Graag hier ook meer informatie naar s@veraert.nl

Randy
26/06/06, 17:47
Beste,

Als je meer informatie hebt over de paketen, het totaalverbruik en per wanneer de server op te zeggen is, dan kan ik een besluit nemen. We hebben serieus interesse en kunnen klanten dezelfde prijzen en support bieden zoals ze gewend zijn, zodat zij niet de dupe worden van uw besluit te stoppen.
Graag ontvang ik dan ook meer informatie. Dit mag telefonisch (0543-712001) of per e-mail: randy@eliveldnetworks.nl

BsHosting
26/06/06, 17:48
graag ook meer info naar info@bshosting.nl

kan vandaag nog geregeld worden

Anoniem
26/06/06, 18:17
Momenteel ben ik bezig met een opsomming van alle informatie samen te stellen, van zodra deze klaar is ,zal deze verstuurd worden.

Excuus voor de vertraging...

Best4U
26/06/06, 18:21
Graag ook wat meer informatie naar info@best4u.nl zodra deze klaar is.

LCI
26/06/06, 18:27
Graag ook de info mijn kant op alstublieft

support@lowcostinternet.nl

maar 1500GB verkeer voor 30 klanten? das 50 GB per klant. En dat wordt ook maximaal benut?

Eryq
26/06/06, 18:41
Ook graag informatie richting info@logic-hosting.nl

EsMa
26/06/06, 18:44
Momenteel ben ik bezig met een opsomming van alle informatie samen te stellen, van zodra deze klaar is ,zal deze verstuurd worden.

Excuus voor de vertraging...

zodra u alle informatie heeft zou u mij dan ook hierover een bericht willen sturen?

Alvast bedankt.

digi
26/06/06, 18:50
Voor serieuze en kwalitatieve overname mag u ook info naar ons sturen.

swedendedicated
26/06/06, 18:58
Graag ook de info mijn kant op alstublieft

support@lowcostinternet.nl

maar 1500GB verkeer voor 30 klanten? das 50 GB per klant. En dat wordt ook maximaal benut?

...1500GB zit inclusief bij de dedicated server ;-)

Ik zou graag ook hetgeen ontvangen wat mijn concullega's vragen

Bullcat
26/06/06, 19:05
Graag info zoals hierboven omschreven sturen aan info@bullcat.nl

LCI
26/06/06, 19:06
...1500GB zit inclusief bij de dedicated server ;-)

Ik zou graag ook hetgeen ontvangen wat mijn concullega's vragen

wat ik bedoel: kun je bijv. met 1000 GB toe (daarom vroeg ik het ;) )

VDE Hosting
26/06/06, 19:07
Ook ik zou graag meer info ontvangen, heb een mail gestuurd met de verschillende vragen.

David-Andrew
26/06/06, 19:26
Ik wil ook graag meer informatie ontvangen:

info (apestaartje) chillcreations (en een punt) com

Henky!
26/06/06, 21:56
500 geboden !

sp-services
26/06/06, 22:40
hier ook graag exra info

systemdeveloper
26/06/06, 23:03
Hier ook graag wat extra informatie.

Mvg.

John Timmer
info@systemdeveloper.nl

jvdheuvel
26/06/06, 23:40
Hier ook graag meer informatie zodra deze beschikbaar is.

info@bsit.nl

LCI
27/06/06, 09:04
600 geboden!

janwillem
27/06/06, 11:10
ben geinteresseerd. ik ontvang ook graag meer informatie.

NWD Hosting
27/06/06, 13:44
Graag ook meer informatie op nwdhosting @ gmail.com Serieuze interesse en kan snel afgewikkeld worden.

RobEnde
27/06/06, 21:44
Graag ontvangen wij meer informatie op info [at] robende.nl

hires
27/06/06, 22:14
Zoals u ziet veel intresse. Ook ik ben zeer geinstresseerd en zou graag de eerder genoemde informatie van u ontvangen (via PM of: info @ fish-internet.nl)

result-it
27/06/06, 22:20
Graag wat meer beschikbare informatie.

Met vriendelijke groet.
result-it

info@result-it.nl

Bullcat
27/06/06, 23:55
Iemand al iets gehoord hierover ??

Cybafish
28/06/06, 14:24
Ook ff een mailtje naar a.trouwborst@vivor.net aub

VDE Hosting
28/06/06, 21:51
Iemand al iets gehoord hierover ??

Ik heb wel wat informatie gekregen en stijn heeft me beloofd maandagavond de lijst met alle gegevens op te sturen, tot op heden niets ontvangen.

LCI
29/06/06, 14:00
900 geboden! (nadat ik via mail te horen kreeg wat het op dat moment hoogste bod was).

Henky!
29/06/06, 14:16
Ber|Art edit: On-Topic a.u.b.!

M Herrmann
29/06/06, 18:21
Ook ik ontvang graag wat meer details over de verkoop.
info [at] survix.nl

inovia
29/06/06, 19:40
Stijn, ik ontvang ook graag wat informatie over dit aanbod.
webhostingtalk@inovia.nl

Anoniem
30/06/06, 01:30
Excuus voor de vertraging mbt de mails.
Momenteel hebben alle personen welke gemailed hebben voor meer info deze reeds ontvangen.

Wegens internetconnectieproblemen heeft nog niet iedereen uit dit topic, de gevraagde info ontvangen.

RoCeRo
04/07/06, 16:03
Graag wat meer beschikbare informatie over de verkoop.
robi@dsgm.nl

X-Hosted
04/07/06, 20:55
Info graag naar: info@x-hosted.nl

Dillard
04/07/06, 23:04
Aangezien Stijn met vakantie is, zal hij hier voorlopig niet reageren. Om toch even een update te geven naar de andere geinteresseerden:

Vorige week vrijdag heb ik met hem een akkoord bereikt over deze overname. We zullen dit verder afronden na zijn vakantie.

comsolving
15/07/06, 11:35
Graag meer info

JSK
15/07/06, 17:55
Graag ook wat meer informatie naar info@jsk-hosting.nl zodra deze klaar is.

BsHosting
15/07/06, 17:57
kan niemand schijnbaar lezen

hebben zeker post nodig ofzo


Vorige week vrijdag heb ik met hem een akkoord bereikt over deze overname. We zullen dit verder afronden na zijn vakantie.


dus het is al gewoon verkocht

digi
15/07/06, 18:45
Vorige week vrijdag heb ik met hem een akkoord bereikt over deze overname. We zullen dit verder afronden na zijn vakantie.

kan niemand schijnbaar lezen
hebben zeker post nodig ofzo
dus het is al gewoon verkocht

Yep, alleen verdomde zwak om niets te laten weten, hij heeft naar mijn mening geen info verstuurt en verdomd het om hier te posten dat het verkocht is.
Als je altijd zo werkt kunnen zijn klanten alleen maar blij zijn....

LCI
17/07/06, 15:59
Yep, alleen verdomde zwak om niets te laten weten, hij heeft naar mijn mening geen info verstuurt en verdomd het om hier te posten dat het verkocht is.
Als je altijd zo werkt kunnen zijn klanten alleen maar blij zijn....

Digi het zij zo.

Maar de moderators houden het forum toch ook in de gaten en kunnen hem dan sluiten? Je kunt ook de rapporteeroptie gebruiken. Dan kijkt een moderator ook (is meestal handiger).

kleine note: zoals ik al eens eerder gemeld heb valt het mij op dat veel om info vragen en nooit krijgen. Misschien kan daar iets aan gedaan worden op het forum (al zal het moeilijk controleerbaar zijn) maar dan heb je wel minder reacties om info als het al verkocht is en als het niet verkocht is eindelijk de info?

A12 Hosting
19/07/06, 13:06
Ik deel jullie graag mee dat deze zaak aan ons verkocht is.
Bij de keuze van de overname was de keuze voor een Belgische firma een belangrijk punt.

Wij hopen dat u begrip kan opbrengen voor de verkoper zijn beslissing.

Bob2
19/07/06, 13:26
Iemand loopt hier grapjes te maken :)

digi
19/07/06, 13:28
snap jij ( en ik ) niet, belgische hummor :)

Dillard
20/07/06, 01:26
Ik deel jullie graag mee dat deze zaak aan ons verkocht is.
Bij de keuze van de overname was de keuze voor een Belgische firma een belangrijk punt.

Wij hopen dat u begrip kan opbrengen voor de verkoper zijn beslissing.

Dit begint op een soap te lijken:

Als dit waar is heeft de verkoper toch een probleem aangezien ik een schriftelijke toezegging heb gekregen dat de deal rond was (3 weken geleden). Mijn inziens (en mijn advocaten denken hier hetzelfde over) is er in een dergelijk geval sprake van een "overeenkomst" en nakoming daarvan kan door mij (als koper) worden afgedwongen of de verkoper wordt door mij aansprakelijk gesteld voor door mij geleden schade en omzetderving.

Ik heb potjand*rie alle klanteninformatie al in mijn bezit !! :(

Wordt vervolgd...


Iemand loopt hier grapjes te maken :)

Aangezien A12-hosting het al op hun website (frontpage) heeft staan, is er helaas geen sprake van grapjes (althans, ik kan er niet om lachen)

Bob2
20/07/06, 02:16
Bizar, lijkt me dat verkoper dan probleem heeft. Succes ermee, ben benieuwd hoe deze soap gaat aflopen ;)

BsHosting
20/07/06, 02:19
succes dillard

dit is natuurlijk geen fatsoen om zo zaken te doen.

digi
20/07/06, 07:47
Ik vond het al bizar dat Dillard hier moest vertellen van de verkoop, en nu dit...
Hou je ons verder op de hoogte.../ de soap...??

Dillard
21/07/06, 08:41
Het emailadres is inmiddels gedeactiveerd, dat gaat goed. Een aantal domeinnamen leiden langs een weg van onjuiste informatie, bestaan niet meer of zijn in quarantaine/grace gelopen of hebben een nieuwe eigenaar.

En dan te bedenken dat ik een andere overname heb laten schieten omdat ik hier al rond was en door familieomstandigheden niet meer hooi op mijn vork wilde nemen .........

VDE Hosting
21/07/06, 12:41
Ik heb in het verleden veel gezeur gehad met Stijn Verschelde.
Hij had me hosting verkocht voor een flinke website en daar was iedere maand wel iets mee, iedere x weer kosten erbij.
Heb zelfs overwogen om aangifte te doen van oplichting.

Dillard als je zijn priva adres wilt hebben geef je maar een gil.

Dillard
21/07/06, 14:28
Bedankt, ik PM je even indien dit nodig mocht zijn.

Bob2
21/07/06, 18:25
Niet te druk om maken, is het geen weer voor, en zonde van je tijd.
Zo te lezen beschik je over voldoende bewijsmateriaal, advocaat aan het werk zetten en vertrouwen op een goede afloop.

Overigens ben ik ook wel benieuwd naar een reactie van de 'verkoper', vaak zitten er twee kanten aan een conflict. Wellicht doet hij er goed aan nadere informatie te geven.

Kay Schumans
02/08/06, 01:46
Goedendag,

wij doen al in cartridges enz.
en willen graag beginnen met webhsoting, we hebben een eigen kantoor enz. en telefonisten.

wilt u mij ook aub alle informatie doormailen en ook informatie wat de klanten moeten betalen enz. en van de inkomsten netto en de kosten en wat het adres is van de site?

mvg, Kay Schumans

digi
02/08/06, 07:41
Beste Kay, ook goedemorgen...

ronaldvanhoeven
02/08/06, 07:44
L.S.,

Met belangstelling heb ik uw advertentie gelezen en ben geintresseerd geraakt in een eventuele overname van uw hostingactiviteiten.

Afgelopen jaar hebben wij al eens een bedrijf overgenomen. Wij hebben dus ervaring met het overnemen.

Graag wil ik met u persoonlijk contact om een en ander rustig door te spreken.
U kunt mij bereiken op 0628 52 01 58 of mij mailen naar ronaldvanhoeven@gmail.com .

Ik hoop spoedig iets van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Ronald van Hoeven

crazycoder
02/08/06, 09:00
L.S.,

Met belangstelling heb ik uw advertentie gelezen en ben geintresseerd geraakt in een eventuele overname van uw hostingactiviteiten.

Veel plezier dan, als je de moeite had genomen om het hele topic te lezen had je kunnen zien dat de activiteiten al aan 2.. HUH 2????? bedrijven verkocht is.

slotje?

AlfaHosting
02/08/06, 09:19
Veel plezier dan, als je de moeite had genomen om het hele topic te lezen had je kunnen zien dat de activiteiten al aan 2.. HUH 2????? bedrijven verkocht is.

slotje?


Geen slotje, het lijkt me nu stilaan voor iedereen duidelijk dat het VERKOCHT is. Vindt het echt vreemd dat mensen niet eens de moeite nemen om een topic te lezen als ze interesse hebben.

Waarom open laten ? Ben wel benieuwd naar de afloop. Je bedrijf toezeggen en dan verder verkopen aan iemand anders kan helemaal niet. Vreemde manier van zaken doen.

Maar de 'bedrijven te koop' topics zijn hier wel vaker vreemd.

AlphaXS
02/08/06, 09:32
Whahaha.... Sorry Dillard... Sorry anderen...

Dit is een prachtsoap om te lezen. Lees het eens van voor af aan, ja ligt in een deuk.

Bedrijf te koop.
Pagina verder: Bedrijf verkocht, eigenaar op vak.
Pagina verder: Nieuwe biedingen blijven komen...
Pagina verder: Bedrijf is nog een keer verkocht.
Pagina verder: Nieuwe biedingen blijven komen...
Pagina verder: Schijnen problemen te zijn met hosting.. biedingen blijven komen...

Behalve het feit dat er echt mensen zijn die NIET slecht lezen, maar gewoonweg niet de MOEITE NEMEN om te lezen, is dit toch echt wel weer het toppunt...

Ik wens dillard sterkte hiermee en benieuwd naar het slot..
Ben alleen bang dat we even moeten wachten, want deze soap is met zomerstop. :D

To be continued...

Dillard
07/08/06, 09:41
Follow up:

Zowel contact opgenomen met A12 als met NetConEdge en beide hebben helaas niet het fatsoen gehad me uberhaubt een reactie te geven. Gemiste kans ook voor A12 hosting, die zich op dit forum opeens in stilzwijgen hullen.

Ik heb geen zin en geen tijd om hier verder werk van te maken. Ik ben er klaar mee, zoals sommige van jullie al voorstelde zonde van mijn tijd en moeite en misschien moet ik maar blij zijn dat dit niets geworden is, immers, hoe gaan dit soort mensen met hun klanten om?

Misschien dat ik bedrijven die op een willekeurige lijst staan die een willekeurige persoon me toegestuurd heeft, binnenkort maar eens een scherpe aanbieding ga doen :D

PanticDB
07/08/06, 10:03
Dillard,

een telefoontje met de belastingdienst is misschien ook geen gek idee ;)


Daar een prive hostingproject iets te groot is uitgegroeid, en niet geregistreerd staat als officieël bedrijf ,zie ik mij genoodzaakt om deze handel te stoppen en de bestaande klanten over te laten aan een bestaand officiëel bedrijf.

VDE Hosting
07/08/06, 15:36
Misschien dat ik bedrijven die op een willekeurige lijst staan die een willekeurige persoon me toegestuurd heeft, binnenkort maar eens een scherpe aanbieding ga doen :D

Dat zou een mooie bak zijn lol, is wel een leuk lijstje trouwens inderdaad.

Mensen 1 tip laat je geen oor aannaaien door Netcon want daar is hij bijzonder goed in.

systemdeveloper
07/08/06, 18:09
Hehe, weten jullie, ik lees deze soap nu al voor de derde keer!

SCHITTEREND, ik blijf ROFLen!

A12 Hosting
07/08/06, 19:42
Sorry dat ik niet direct gereageerd heb op dit toppic. Ik heb met Stijn van Netconedge een aantal weken geleden een duidelijke overéénkomst ondertekend (contract op papier). Hierin staat duidelijk dat wij het klantenbestand van Netconedge overnemen. Alle klanten zijn hiervan inmiddels op de hoogte gesteld.

Ik kan hier uiteraard zelf niet veel meer aan toevoegen, indien Netconedge het klantenbestand aan ons wil overlaten is dit zijn volste recht.

@ Dillard: Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar indien je een reactie van ons wil, stuur dan aub je e-mail even terug. Dan beantwoord ik deze graag. Maar volgens ons hebben wij uw mail niet ontvangen.

marijn79
07/08/06, 23:24
Leukste Topic in tijden! Ik lach me dubbel.

Bullcat
07/08/06, 23:32
Ik zit nog steeds om de gegevens te wachten hier :D :D :D Ik zou zeggen Dillard go for it,

Of zullen we de soap maar een naam geven Dillard-place of A12-10 LOL


Kan dit trouwens verplaatst worden naar de WebHostingTalk Lounge ??

FSCJasper
08/08/06, 00:00
Geloof dat ik één van de enige bent dat niet kan lachen hierover. Het is ronduit triest hoe bepaalde zaken verlopen. Ook leuk voor A12Hosting dat alle gegevens van de overgenomen klanten zijn verstrekt aan een concullega.

Dillard
09/08/06, 09:48
Ik heb inmiddels contact gehad met A12 Hosting. Schijnbaar lezen ze hier niet mee en hebben ze ook mijn mail niet ontvangen, maar ik krijg in ieder geval de indruk dat zij hiervan niet op de hoogte waren.

Tja, ik zou dus verhaal moeten gaan halen bij de (voormalige) eigenaar van NetConEdge en diens adres is lastig te traceren, maar bovenal heb ik eigenlijk helemaal geen zin en tijd om hier verder werk van te maken, de klanten zijn inmiddels al lang en breed geïnformeerd door A12 hosting, dus wat mij betreft valt hier geen eer meer te behalen.

veenman
09/08/06, 10:40
Een prachtige soap dit en natuurlijk moet je als ondernemer niet over je heen laten lopen en het er niet bij laten zitten, echter vraag ik me af of er ook aan de belangen van de klanten is gedacht. Ik zie hier continue getrek aan 'een klanten bestand' en lees dan ook dat er een aantal domeinnamen in quarainte zijn geraakt of zelfs opgeheven zijn in de tijd dat deze kwestie speelde.

Is het geen idee om te kijken hoe de klanten zo min mogelijk hinder van deze hele soap kunnen ondervinden en er voor te zorgen dat deze een zo goed mogelijke dienstverlening (blijven) ervaren. Wellicht is het hier een beetje laat voor, maar beter laat dan nooit!

Savvas
11/08/06, 17:29
Dus het bedrijf is in feite aan meerdere firma's verkocht en zij hebben allen de klantgegevens? Moet niet gekker worden.

Goed om terug te zijn :)