PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht [Beta Testers]



Xlusive
25/06/06, 21:12
Beste leden,
Op dit moment zijn wij een webbased spel aan het ontwikkelen in PHP, alhoewel wij nog in de development stage zitten, zijn wij op zoek naar enkele beta testers die het spel willen testen voor dat we een publiekelijke beta test uitvoeren.

Het spel
Capix is een web gebaseerd, strategische text-based spel. Hiervoor zijn geen downloads nodig.
Het is een realtime team-georienteerd spel, hoewel je het ook in je eentje kunt spelen. Jouw doel ? Bouw een land in een nucleaire grootmacht en vernietig iedereen die in je weg staat met je leger van ruimte,lucht,zee en landmacht.

Het Verhaal
Het is 2067, 10 jaar geleden, was er de grootste nucleaire oorlog op het planeet, die de mensheid ooit heeft gekend.
Wat er overgebleven was, waren groepen met overlevenden verdeeld over de hele wereld. Geen georganiseerde overheid, geen communicaties, alleen chaos!
Hoewel, jij bent een van de overlevenden, het is je gelukt om een groep overlevenden te vinden en je richt een eigen land op. Waar anderen chaos zagen, zag jij kansen.
Nu streef jij om de leider te zijn van het meest machtigste land van de wereld.
Alhoewel, op het zelfde tijd, duizenden anderen hebben het zelfde ondernomen in hun eigen omgeving van de wereld en hebben de zelfde gedachten als die van jouw.
Jouw succes zal te maken krijgen met ervaring die je zal moeten verkrijgen.
Economisch, militairisch, diplomatie en meer ...
Kan jij bewijzen dat jij sterker, sluwer, and het meest belangrijke, slimer denken dan je vijanden?

Website: http://capix.nl
Screenshots: http://www.capix.nl/screenshots.html

Wie zoeken wij:

Wij zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om webbased spellen te spelen en nu ook aan willen deelnemen om Capix te verbeteren.

Eisen:
Engels lezen,schrijven is een pre
Enige ervaring met beta testen ( niet noodzakelijk )
Niet alleen klikken, maar uitvoerig testen ( bijv: foute info opgeven )

Vergoeding:

Natuurlijk verwachten wij niet van jullie, dat jullie staan te popellen om hier aan te deelnemen. Daarom bieden wij een vergoeding tussen de:
10€ en 50€
als compensatie.

Natuurlijk ligt de hoogte van je vergoeding aan het aantal uren dat je ons systeem test en eventuele bugs en dergelijke rapporteerd.

Sollicitaties kunnen jullie opsturen naar:
beta@capix.nl

graag de volgende informatie vermelden:
Voor & Achternaam
Leeftijd
Woonplaats
Ervaring / CV
Beschikbare dagen + tijden.


Indien jullie nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Karim

swedendedicated
25/06/06, 22:31
Leuk spel, alleen jammer dat je niet landje pik kunt doen :-( mis ook nog die "verwoeste" wereld als speelbord XD

Undo
25/06/06, 23:20
Heel mooi verhaal. Helaas geen tijd om te testen. Maar ik vind het mooi om te zien dat er eindelijk iemand is met een webbased game met een originele verhaallijn.

Eén tip: voeg er grafische elementen aan toe! Beelden, al zijn het plaatjes/filmpjes of nog beter korte flashanimaties die iets aan het verhaal toevoegen! De lay-out nu is namelijk wel erg statisch.

En nog iets: waarom Engelstalig als er alleen een .nl domeinnaam is?

joriz
26/06/06, 00:20
Vergoeding:

Natuurlijk verwachten wij niet van jullie, dat jullie staan te popellen om hier aan te deelnemen. Daarom bieden wij een vergoeding tussen de:
10€ en 50€
als compensatie.

Is dit een uurtarief?
Hoeveel tijd gaat er ongeveer in zitten.

Xlusive
26/06/06, 00:40
Leuk spel, alleen jammer dat je niet landje pik kunt doen :-( mis ook nog die "verwoeste" wereld als speelbord XD

Leg eens uit, ik snap niet volledig wat je bedoelt


Heel mooi verhaal. Helaas geen tijd om te testen. Maar ik vind het mooi om te zien dat er eindelijk iemand is met een webbased game met een originele verhaallijn.

Eén tip: voeg er grafische elementen aan toe! Beelden, al zijn het plaatjes/filmpjes of nog beter korte flashanimaties die iets aan het verhaal toevoegen! De lay-out nu is namelijk wel erg statisch.

En nog iets: waarom Engelstalig als er alleen een .nl domeinnaam is?
Bedankt voor de tip!
Engels, omdat dit eerst als engelse versie zou worden gepubliceerd en merendeel van de bezoekers engelstalig is.


Is dit een uurtarief?
Hoeveel tijd gaat er ongeveer in zitten.
Nee, dit is eenmalige compensatie.

joriz
26/06/06, 00:54
Hoeveel tijd gaat er inzitten? Een uur?

Xlusive
26/06/06, 01:28
Hoeveel tijd gaat er inzitten? Een uur?

Om eerlijk te zijn, daar heb ik geen weet op. Dat bepaal jij. Aan de hand van de logs die er worden geregistreerd door het systeem en het bugs /errors / veiligheidsfouten eventueel die worden gemeld, is de compensatie hoger.

swedendedicated
26/06/06, 10:10
Leg eens uit, ik snap niet volledig wat je bedoelt


Bedankt voor de tip!
Engels, omdat dit eerst als engelse versie zou worden gepubliceerd en merendeel van de bezoekers engelstalig is.


Nee, dit is eenmalige compensatie.

Ik bedoel, dat je een kaart krijgt en je kunt klikken waar je je soldaten wilt hebben :rolleyes: (alleen als je aanvalt of aangevallen wordt) Want het spel lijkt me nu meer vanuit een god perspectief.

Xlusive
26/06/06, 12:16
Eigenlijks hadden we een soort gelijke functie, die wij erin wouden laten bouwen. Maar de kosten zouden te hoog zijn. We hebben daarom besloten om het later in het spel te implenteren zodra er genoeg vraag er voor is.

joriz
26/06/06, 14:00
Als ik het goed begrijp moeten de betatesters dus vooral opzoek naar fouten in het systeem en wordt er dus minder gekeken naar de algemene speelbaarheid. Is het de bedoeling dat er ook oa. naar gebruiksvriendelijkheid wordt gekeken of hebben de betatesters daar geen inspraak over?

Xlusive
26/06/06, 14:22
Als ik het goed begrijp moeten de betatesters dus vooral opzoek naar fouten in het systeem en wordt er dus minder gekeken naar de algemene speelbaarheid. Is het de bedoeling dat er ook oa. naar gebruiksvriendelijkheid wordt gekeken of hebben de betatesters daar geen inspraak over?

De beta-testers hebben inspraak over het systeem en natuurlijk de speelbaarheiden gebruiksvriendelijkheid. Dit natuurlijk om de spel-ervaring te verbreden.

Alle feedback is natuurlijk welkom!

Mvg.

Conclusion
26/06/06, 17:35
Ik heb je een email verstuurd.

Hoor het graag :)

justin
26/06/06, 17:59
heb ook een email verstuurd en hoop graag dat ik van uw team kan uitmaken!

spoorweg
26/06/06, 19:28
Klinkt erg leuk, heb ook even een email gestuurd :)

Xlusive
26/06/06, 22:30
Bedankt voor jullie interesse,
Ik heb diverse mails binnen gekregen. Ik zal voor vrijdag even aan de tafel zitten en jullie sollicitaties bekijken! Indien je nog interesse hebt, mailen kan nog tot donderdag middag!

Iedereen krijgt zo snel mogelijk antwoord!

Met vriendelijke groet.

Xlusive
01/07/06, 00:02
Diegenen die zijn aangenomen zijn gemailed. Diegenen die niet gemailed zijn, helaas. Indien je toch op vrijwillige basis eraan mee wilt werken dan hoor ik het via de mail!



Bedankt!



Met vriendelijke groet,