PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop klantenpakket



Anoniem
25/06/06, 20:40
Wegens persoonlijke redenen ben ik genoodzaakt om mijn hosting carriere te staken. Hierbij bied ik mijn bestande klanten pakket aan. Het betreft shared (budget) hosting klanten. Het domein/website wordt niet meeverkocht aangezien ik in de toekomst wellicht andere plannen mee zal hebben.

Totaal: 136 users (+/- 5)
Domeinen: 220 (+/- 10)
Webruimte: 10.000MB (incl. recente backup va +/- 4-5GB)
Dataverbruik: 80GB per maand (schatting, op dit moment op 67GB)

Omzet (inclusief domeinen): € 5.900
Hiervan is € 670,- gerealiseerd door 2 reseller users.

De shared hosting pakketten varieren van 100MB (ruimte)/2GB(data) tot 1000MB(ruimte)/20GB(data). Ik schat zo'n 65% heeft het goedkoopste pakket.

In de omzet zijn de klanten meegenomen welke al sinds vorig jaar bij mij hosten, deze dienen dus binnenkort al gefactureerd te worden.

Bij overname is inzicht in de ontvangsten mogelijk (bankafschriften).
Verkoop uiteraard met een factuur.

Vraagprijs: € 4.000,-

Na de overname van klanten kan ik het huidige domein nog 1 maand naar de nieuwe host verwijzen, er komen naar schatting nog zo'n 5-10 klanten per maand bij (alhoewel deze maand was zeer rustig omdat de bestelsysteem sinds begin juni tot gisteren uit stond).

Was vergeten te vermelden:
- inzicht in support mail over laatste 1,5 jaar is mogelijk ivm vaststellen tevredenheid klanten.

AlfaHosting
25/06/06, 20:48
Wegens persoonlijke redenen ben ik genoodzaakt om mijn hosting carriere te staken. Hierbij bied ik mijn bestande klanten pakket aan. Het betreft shared (budget) hosting klanten. Het domein/website wordt niet meeverkocht aangezien ik in de toekomst wellicht andere plannen mee zal hebben.

Totaal: 136 users (+/- 5)
Domeinen: 220 (+/- 10)
Webruimte: 10.000MB (incl. recente backup va +/- 4-5GB)
Dataverbruik: 80GB per maand (schatting, op dit moment op 67GB)

Omzet (inclusief domeinen): € 5.900
Hiervan is € 670,- gerealiseerd door 2 reseller users.

De shared hosting pakketten varieren van 100MB (ruimte)/2GB(data) tot 1000MB(ruimte)/20GB(data). Ik schat zo'n 65% heeft het goedkoopste pakket.

In de omzet zijn de klanten meegenomen welke al sinds vorig jaar bij mij hosten, deze dienen dus binnenkort al gefactureerd te worden.

Bij overname is inzicht in de ontvangsten mogelijk (bankafschriften).
Verkoop uiteraard met een factuur.

Vraagprijs: € 4.000,-

Na de overname van klanten kan ik het huidige domein nog 1 maand naar de nieuwe host verwijzen, er komen naar schatting nog zo'n 5-10 klanten per maand bij (alhoewel deze maand was zeer rustig omdat de bestelsysteem sinds begin juni tot gisteren uit stond).

Was vergeten te vermelden:
- inzicht in support mail over laatste 1,5 jaar is mogelijk ivm vaststellen tevredenheid klanten.

Welk controlepaneel gebruik je ?

Anoniem
25/06/06, 20:51
Ik gebruik Direct Admin als controle panel.

Randy
25/06/06, 20:53
Beetje summiere gegevens en risicovol omdat je de handelnaam / het domein niet meeverkoopt alsmede de winstgegevens, die ik laag inschat gezien de overspoelde budgetbranche. Derhalve doe ik een openingsbod van 1000 euro excl. BTW of cash. Vanzelfsprekend met de garantie dat de huidige klanten de komende 24 maanden geen prijsverhogingen krijgen en zij hetzelfde serviceniveau behouden.

Anoniem
25/06/06, 20:59
Winstgegevens komen er zo aan ;)

Winst net boven 70%. Kosten voornamelijk domeinregistratie en een reseller pakket (geen eigen server). 2 reseller klanten worden "blanco" gehost bij mijn huidige host.

bspmbos
25/06/06, 23:35
mail mij die ook maar dan zal ik kijken of ik over dat bod van 1000 kan komen

EsMa
26/06/06, 00:01
Winstgegevens komen er zo aan ;)

Winst net boven 70%. Kosten voornamelijk domeinregistratie en een reseller pakket (geen eigen server). 2 reseller klanten worden "blanco" gehost bij mijn huidige host.


ook graag de winstgegevens naar mij toesturen a.u.b.

Danny Mekic
26/06/06, 00:07
Ook naar mij doormailen. We zijn zeer geïnteresseerd.

WebTeam
26/06/06, 00:22
[QUOTE=klanten te koop]Winstgegevens komen er zo aan ;)

Graag meer informatie. PM verzonden.

ErikKosters
26/06/06, 01:06
hier zelfde

Anoniem
26/06/06, 01:20
Berichten zijn verzonden, bedankt voor de interesse.
Na een betere analyse is gebleken:

Aantal domeinen: 171
NL: 63%
COM/NET/ORG/BIZ/INFO: 19%
Rest: EU/CC/US/NAME/WS/TV/NU: 18%

Omzet: € 5900 (1 jaar incl. klanten van 2005 die nog gefactureerd moeten worden).
Totale kosten domeinen: € 1.350 (geen SIDN lidmaatschap, reseller voor domeinen dus kosten kunnen lager).

Reseller pakket kosten (2 blanco): € 324
Eigen reseller, wordt niet mee verkocht: € 19,95 per maand

Winst, zoals voorspeld, 70% (€ 4.106)

1740 e-mail berichten (support) over laatste 1,5 jaar ter inzage om de tevredenheid van de klanten te bewijzen.

Nog even handig te melden:
Controle panel: Direct Admin + Installatron

Randy
26/06/06, 01:24
Verhoog mijn bod tot 1200 euro cash, geen btw

Anoniem
26/06/06, 01:29
@Randy: bedankt, maar heb al een bod die 3 keer zo hoog is. Er zijn vast wel mensen die mijn vraagprijs redelijk vinden.

WilloW
26/06/06, 01:40
@Randy: bedankt, maar heb al een bod die 3 keer zo hoog is. Er zijn vast wel mensen die mijn vraagprijs redelijk vinden.

2500,- uiteraard wil ik wel inzage in diversen papieren mocht dit een aantrekkelijk bod voor je zijn

LCI
26/06/06, 10:06
zie pm voor 4000 euro.

Anoniem
26/06/06, 10:54
Alle PM's zijn beantwoord. Op dit moment ben ik in gesprek met 3 partijen welke de genoemde richtprijs bereid zijn te betalen. Vanavond zal er met alle drie partijen telefonisch contact worden opgenomen.

Dillard
28/06/06, 00:18
Onder voorbehoud gegevens administratie ben ik in principe ook geinteresseerd voor 4000, mocht je er niet uitgekomen zijn.

LCI
28/06/06, 08:35
Wij zijn inmiddels met de aanbieder in gesprek om de overname af te ronden.

Anoniem
05/07/06, 09:50
Helaas is de deal met LCI niet doorgegaan. Ik wil nogmaals benadrukken dat huidig domein (URL wordt pas vrijgegeven na geheihoudingsverklaring) niet mee verkocht wordt. Geïnteresseerden kunnen nog steeds contact met me opnemen via PM. Ik wil tevens aangeven dat indien een deal gesloten wordt, ik deze graag snel wil afwikkelen ivm vakantie.

Momenteel in gesprek met iemand. Mocht het niet doorgaan zal ik het hier weer melden. Tot die tijd zal ik echter geen informatie meer verstrekken. Graag uw begrip hiervoor.

Anoniem
15/07/06, 19:52
Helaas de deal weer niet doorgegaan wegens persoonlijke omsaandigheden van de andere partij. Nog steeds te koop dus.

WilloW
15/07/06, 20:08
Helaas de deal weer niet doorgegaan wegens persoonlijke omsaandigheden van de andere partij. Nog steeds te koop dus.


Hoi,

Hoe kan ik het beste in contact met jou komen? Je kunt mij bereiken via PB of even mail wilco (a) eliveldnetworks.nl denk namelijk dat wij er samen wel uit kunnen komen.

xYnta
15/07/06, 20:13
Wij hebben eventueel ook intresse, te contacteren via info@xynta.nl. Telefonisch: 0642203506 (vanaf zondag avond 22:45).

Anoniem
15/07/06, 23:20
mail verzonden naar beide heren

Vircon
16/07/06, 08:12
Graag hier ook een PM/e-mail.

Anoniem
16/07/06, 13:09
Graag hier ook een PM/e-mail.

PM me je email dan.

Webnoise
16/07/06, 15:38
Wij hebben ook interesse, PM verzonden!

Anoniem
16/07/06, 18:08
In gesprek met een partij, tegen het einde van de week zal ik hier melden of de deal is gesloten. Voorlopig geef ik dus geen info meer vrij. Graag jullie begrip hiervoor.

RedAnt
17/07/06, 15:41
Mocht de deal niet door blijken te gaan dan willen wij graag wat meer informatie ontvangen op info@redant.nl.

ronaldvanhoeven
02/08/06, 07:42
L.S.,

Met belangstelling heb ik uw advertentie gelezen en ben geintresseerd geraakt in een eventuele overname van uw bedrijf.

Ons hosting bedrijf beweegt zich ongeveer in dezelfde markt als uw bedrijf. Afgelopen jaar hebben wij al eens een bedrijf overgenomen. Wij hebben dus ervaring met het overnemen.

Graag wil ik met u persoonlijk contact om een en ander rustig door te spreken.
U kunt mij bereiken op 0628 52 01 58 of mij mailen naar ronaldvanhoeven@gmail.com .

Ik hoop spoedig iets van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Ronald van Hoeven

snaaps
04/08/06, 19:16
Geachte,

Graag ontvangen wij alle informatie en cijfers van uw bedrijf.
U kunt uw reactie versturen naar: info@ccchosting.nl

Alle accounts zullen zonder enige downtime worden over gezet naar onze servers.
Uw klanten zullen worden verhuisd en gefactureerd worden door CCC Hosting.

CCC Hosting beheerd momenteel 20 shared hosting servers en 2 racks voor dedicated en colocated klanten. Wij kunnen uw klanten een goed onderkomen bieden met zeer goede service.

Hopende op een reactie van uw kant.

Met vriendelijke groet,

CCC Hosting

Jovana
06/08/06, 23:09
Uit betrouwbare bron weet ik dat er een deal is gesloten en dat het "klanten-pakket" verkocht is. Dus misschien een slot op dit topic??