PDA

Bekijk Volledige Versie : webspace



weeman
22/06/06, 14:35
hallo,

Ik heb een gameserver waar bepaalde maps en mods erop zitten maar de download ervan gaat maximaal 15 kb dus wou ik webspace aanschaffen om de server download op te voeren.Me eigen host geeft 500 mb + 5 gb traffic voor 30 euro per jaar maar ik wil graag per maand betalen of per 3 maanden.
Weten jullie een goedkope hosT?

alvast bedankt

milad

mixjes
22/06/06, 15:08
15 kb per seconde wel heel erg sloom

tvm
22/06/06, 15:10
http://www.pcextreme.nl/producten::webhosting::dynamic ==> hoe ik hier lees en op andere plaatsen lijkt dit een van de beste budgethosters in Nederland te zijn.

weeman
22/06/06, 15:11
thanks effe checken is best goedkoop:P
maar is die wel goed?

tvm
22/06/06, 15:14
hun servers staan in cluster dus downtime ga je al niet hebben. Ze hebben een heel goede systeembeheerder die regelmatig hier een oplossing brengt. Het is geen zolderkamerbedrijfje maar een bedrijf waar de vlaggen uit hun kantoor hangen, ik passeer regelmatig in die straat.

mvg,

Tim Van Maele

Kenneth
22/06/06, 15:28
15 kb per seconde wel heel erg sloom

tuurlijk niet meer, als je via gameserver protocol nog eens weet ik hoeveel mbit door moet jagen krijg je lag

weeman
22/06/06, 15:31
tuurlijk niet meer, als je via gameserver protocol nog eens weet ik hoeveel mbit door moet jagen krijg je lag

niet als de gamehost een erg groot bedrijf is met veel servers

weeman
22/06/06, 16:06
hun servers staan in cluster dus downtime ga je al niet hebben. Ze hebben een heel goede systeembeheerder die regelmatig hier een oplossing brengt. Het is geen zolderkamerbedrijfje maar een bedrijf waar de vlaggen uit hun kantoor hangen, ik passeer regelmatig in die straat.

mvg,

Tim Van Maele

maar gebeurt alles via email of krijg ik ook post van hun?verder kost het alleen maar 1.5 die van 150 mb of komen er ook nog andere kosten erbij?

Kahil
22/06/06, 16:10
De meeste mensen zijn zeer tevreden van pcextreme.nl. Ervaringen kun je bijvoorbeeld hier vinden: http://webhosters.nl/gegevens.php?id=1498 . Als je nog vragen hebt kun je het beste direct contact opnemen met de host.

wdv
22/06/06, 16:22
hun servers staan in cluster dus downtime ga je al niet hebben.

Niks tegen PCExtreme hoor, maar een cluster garandeerd natuurlijk niks. Als het netwerk er uit ligt zijn ze nog net zo down ;)

Stewie
22/06/06, 16:32
niet als de gamehost een erg groot bedrijf is met veel servers
Je zal altijd lag krijgen als de gameserver zelf de files stuurt, iig, dat is de reden dat bijna elke grote game een http-redirect ondersteunt voor de download van de mappen en mods op een aparte webserver.

Bied jouw gamehoster dit niet gratis aan? Het is een beetje vreemd als je hiervoor webspace gaat huren.

Je kan anders onze redirectserver kosteloos gebruiken: http://redirect.i3d.nl, hierop staan voor alle grote games de gamefiles die je nodig hebt. Via FTP kan je de mappen en mods uploaden die je nog mist :)

rjonker
22/06/06, 16:35
niet als de gamehost een erg groot bedrijf is met veel servers

Dat is niet helemaal waar. Als je maps/mods niet via een redirect doet zul je altijd beperkt blijven tot die 15KB. Dat heeft niks met de host te maken, dat is simpelweg een 'feature' van de gameserver software.

weeman
22/06/06, 17:19
Dat is niet helemaal waar. Als je maps/mods niet via een redirect doet zul je altijd beperkt blijven tot die 15KB. Dat heeft niks met de host te maken, dat is simpelweg een 'feature' van de gameserver software.

dat weet ik ook wel maar als het kon dan lag het wel aan de host of niet?

rjonker
22/06/06, 17:53
dat weet ik ook wel maar als het kon dan lag het wel aan de host of niet?

Ik heb geen idee wat je met deze reactie bedoelt, noch weet ik op welke vraag je een antwoord verwacht.

Feit is wel dat de meest klantvriendelijke oplossing het aanbieden van een redirect server is, zoals gsh2 al heeft geopperd. Daarom sprong ik ook in op jouw reactie dat 'een erg groot bedrijf met veel servers' niets met deze kwestie te maken heeft; de gameserver sofware limiteert de snelheid, en een simpele redirect server lost het 'probleem' op.

Twee servers is dus de bodemwaarde, en daar hoef je naar mening geen 'erg groot bedrijf met veel servers' te zijn, maar daar kunnen we natuurlijk een interpretatieverschil hebben ;)

weeman
22/06/06, 18:14
lol dat is waaR:P