PDA

Bekijk Volledige Versie : [GEZ]Part-time bijbaantje



justin
19/06/06, 15:19
Beste WHT'ers

Ik ben op het moment op zoek naar een part-time job die ik vanuit huis kan doen (support medewerker etc)
Heb redelijk wat ervaring in de ict, Heb onderandere stage gelopen bij een computer zaak en zit al een tijd op verschillende forums om mijn kennis te vergroten!
Omdat ik ook nog met mijn studie bezig ben kan ik niet full time en ben ik ook niet opzoek naar een top salaris ik doe het meer om ervaring op te doen en wat bij te verdienen!

Mvg,
Justin Kok

Mark17
19/06/06, 21:28
Kun je aangeven welke kennis je op dit moment hebt op het gebied van PHP/MySQL/Linux (Debian)/overig ICT gerelateerde zaken?

justin
19/06/06, 21:40
Ik ben geen meester op het programeren van PHP/MySQL dat moet ik toegeven maar met wat artikelen op het internet kom ik meestal toch wel redelijk ver!
Van linux heb ik ook wel wat ervaring opgedaan in de afgelopen tijd en zodra ik iets niet weet dan vind ik daarvan ook meestal wel de antwoorden op internet.

knippin
21/06/06, 12:06
Ik ben geen meester op het programeren van PHP/MySQL dat moet ik toegeven maar met wat artikelen op het internet kom ik meestal toch wel redelijk ver!
Van linux heb ik ook wel wat ervaring opgedaan in de afgelopen tijd en zodra ik iets niet weet dan vind ik daarvan ook meestal wel de antwoorden op internet.
pb me even meschien heb nog wel wat voor je

wil weten hoe oud je bent etc,,,