PDA

Bekijk Volledige Versie : MB4/5 SIDN module



ju5t
19/06/06, 12:30
Heren,

Wij zijn op zoek naar een module die het DRS formulier wat wij moeten versturen naar SIDN, stuurt naar een door ons aangegeven e-mail adres. Op deze wijze valt er enigzins te automatiseren (dat wil zeggen, we kunnen direct de e-mail forwarden wanneer het contract ontvangen is zonder dat we deze compleet moeten invullen) terwijl er volgens de richtlijnen van SIDN gewerkt kan worden.

Aangezien in de nabije toekomst MB5 gereleased zal worden moet hier tot zekere hoogte ondersteuning in zitten zodat we niet opnieuw voor hoge kosten komen te staan.

Zijn er bedrijven met ervaring met ModernBill en modules die dit op willen pakken? Aan wat voor kosten moet ik hier denken? Er kan gebruik gemaakt worden van de bestaande e-mail EmailRegistrar module dus dit zou niet bijzonder veel werk hoeven zijn.

Reacties graag hier, wij nemen zelf contact op met de bedrijven die ons het meeste aanspreken.

Bedankt.

®on
20/06/06, 15:19
Om even in te haken (en het een voorzichtige kick te geven):

hier is ook interesse ;)
Ondersteuning voor MB4/MB5 en DRS 2/DRS4 zou mooi zijn, maar een van de 4 combinatiemogelijkheden lijkt me een mooi begin.

ju5t
23/06/06, 10:46
Ron, ik stuur je in de loop van de dag even een e-mail met hoe we het nu hebben opgelost, misschien kun je er iets mee.

Je hoort van me.

Mochten er in de tussentijd mensen zijn die dit kunnen realiseren, graag, onze programmeurs hebben namelijk geen tijd hier voor.

®on
23/06/06, 11:32
Je hoort van me.
Prima, bedankt alvast.

rvingen
08/07/06, 13:42
www.wefact.nl pro zit het in ;)

Roy

Clearhosting
24/07/06, 04:47
Al iets meer hierover ?

mordamus
24/07/06, 22:12
en voor mb5 heb je toch een developer licentie nodig :( (ook als je alleen gebruik maakt van de module)