PDA

Bekijk Volledige Versie : [plesk 8] news-bar in domain-admin uitzetten



jagermaster
15/06/06, 16:28
Is het mogelijk om die news-bar standaard uit te zetten in de domain-administrator in plesk 8? Vind het heel leuk dat ze een "desktop" hebben gemaakt, maar daarboven heb je dan zo'n ellendig grote newsbar. Vind het zelf een beetje onzinnig dat mijn klanten hiermee lastig gevallen worden. Zou dan ook graag zien dat de news-bar verdwijnt. Is dit mogelijk? zoja waar doe je dit? heb al lopen zoeken in de admin en client of het daar ergens staat maar ik kon helaas niets vinden.

GlobalServe
15/06/06, 16:35
Server > Manage Desktop presets >

jagermaster
15/06/06, 17:02
schijnbaar ben ik blind, maar als ik naar server => interface management => tab desktop presets => default owner desktop ga en daar alles uit vink staat de news-bar er nog steeds bij de domain-admin.

Idago
15/06/06, 17:26
Onder die newsbar staat hide klik erop en klaar .. hij verschijnt niet weer

Ber|Art
15/06/06, 17:36
en? is i weg? :)

jagermaster
15/06/06, 17:37
das helaas niet waar, hij verschijnt dan weer als er nieuwe nieuwsmeldingen zijn. zou willen dat ie helemaal niet verschijnt en ook niet bij nieuwe accounts. Vind het anders een beetje de zelfde kant opgaan als ensim gegaan is. Beetje promotie gaan maken op die manier voor hun eigen producten. Klanten die misschien net begrijpen wat een catch-all mailadres is moet je niet lastig gaan vallen met meldingen over SOA-records en wat er nog meer gaat komen voor technische mededelingen.

Ber|Art
15/06/06, 18:13
Beetje promotie gaan maken op die manier voor hun eigen producten.Helemaal mee eens, dit zou gewoon uitgezet moeten kunnen worden! ben wel benieuwd of dit nu gaat lukken en of in de vervolg versies hier wat aan gedaan wordt.