PDA

Bekijk Volledige Versie : aangeboden: Freelance/parttime/vakantie Netwerk/Systeembeheerder / Supportmedewerker



kdkeizer
14/06/06, 21:14
Zoals u aan de titel kan zien, na een hoop ervaring als medewerker bij diverse hostingsbedrijven ben ik per ommegaande opzoek naar een vakantie/parttime baan. (niet alle hostingbedrijven staan op mijn curriculum vitae de reden hiervoor kan ik u later eventueel uitleggen.)

Inmiddels heb ik kennis opgedaan van debian/suse/redhat en weet allerlei zaken van dns/ftp/web/mail noem maar op.
Verder ben ik Windows gecertificeerd vanuit school en ken allerlei control panels (plesk/cpanel/z-panel/ispconfig/

Voor meer informatie kunt u mijn cv bekijken via de bijlage.

Ik zoek een baan als netwerk/systeem of support medewerker, dit mag ook op locatie in bijvoorbeeld amsterdam of rotterdam zijn. Echter beschik ik niet over een eigen auto maar wel over een rijbewijs en ov weekkaart.

Mocht u verdere informatie willen dan hoor ik dat graag via de e-mail of een reply.

Dillard
14/06/06, 23:49
Hoeveel uren per week ben je beschikbaar buiten de schoolvakanties?

kdkeizer
15/06/06, 00:02
Maximaal 1 werkdag, maar op avonden en weekenden in overleg tot maximaal 16 uur per week.

Dillard
15/06/06, 22:43
Okee bedankt. Ik zoek eventueel nog iemand voor 2 of 3 dagen per week, maar dan wel overdag. 's avonds en in de weekenden doen wij alleen spoedonderhoud :)

McRox
16/06/06, 01:50
Nette CV, jammer dat dit je alleen interesse hebt in parttime.

Veel succes :)