PDA

Bekijk Volledige Versie : Bedrijf te koop!



Anoniem
14/06/06, 10:41
Te koop aangeboden: Hostingbedrijf - eenmanszaak (colocatie, dedicated servers, gameservers, webhosting, domeinen, voice)

Reden: Wegens een kans om fulltime bij IBM in Zuid-Afrika te gaan werken is het onmogelijk om mijn zaakjes verder te draaien van daaruit.


Enkele cijfers:

Omzet 2005 (juli - december): € 3000,- (ruwe schatting, exacte cijfers via boekhouding te verkrijgen)
Omzet 2006 (januari - juni): € 7500,- (ruwe schatting, exacte cijfers via boekhouding te verkrijgen)

Maandelijkse vaste kosten (huur rack): € 349,-
Maandelijkse (variable) kosten: Huur Teamspeak 2 (nu +- €150,-)

Specs: 1 Full rack, 10Mbit 95%, 100Mbit, 3 kleine IP-ranges

** Het rack (LCL Antwerpen, Realroot netwerk) is op 31/07/2006 opzegbaar, maar kan ook verlengt worden indien gewenst. Het is tot deze datum alvast betaald.

Klantenbestand: 109 klanten (zowel actieve als inactieve ; sommige klanten nemen meerdere diensten af)

6 webhosting (+ evt. domeinen)
7 domeinen
7 dedicated servers
46 gameservers
69 voice servers (Teamspeak2)
4 colocatie pakketten
2 koopservers

Personeel: geen
Contracten met leveranciers: per direct opzegbaar


Hardware:

Totaal van 15 Servers.
1x 24 poorts switch
2x 8 poorts APC

(bovenstaande hardware is volledig eigendom en wordt mee verkocht).

Verdere specs v/d hardware zijn via e-mail te verkrijgen.


Geïnteresseerd in de overname van ons bedrijf?

Voor de duidelijkheid, ik sta niet open voor maandelijkse aflossingen. De overnameprijs wordt in één keer betaald & niet in stukken. Indien u dit niet kan betalen, gelieve dan ook niet te reageren.

Indien nog interesse, stuur vrijblijvend een mailtje naar ikverkoopmezelf@gmail.com met een reden waarom u ons bedrijf wenst over te nemen & wat u bereid bent te betalen.
De MINIMALE verkoopprijs is 15 000 EUR en hier zit ook de hardware (apc's, servers, switch) mee in (nieuwprijs van de hardware ligt rond de 20 000 EUR). Biedingen hieronder worden gewoonweg genegeerd.
Ik verkoop aan het bedrijf dat het beste aanbod heeft, niet per sé de hoogste prijs. Ik wens dat mijn klanten goed terrechtkomen & dezelfde support / service krijgen die ik te bieden had.

-- Vermelde prijzen zijn excl. BTW

Rik
14/06/06, 11:25
Een kloon aanmaken voor een verkoop mag, maar voortaan EERST doorgeven aub, ik had hem al bijna verwijderd...

Anoniem
14/06/06, 11:33
M'n excuses Rik, ik was hier niet van op de hoogte. Ik zal er aan denken in het vervolg!

FransVanNispen
19/06/06, 15:39
In het vervolg?? :D

Swiftway-UK
19/06/06, 16:03
hardware specs naar remon (@) swiftnoc.com graag.

Anoniem
19/06/06, 18:29
Mailtje verzonden Swiftway.

thedark
30/06/06, 11:47
Wat is de locatie van de eenmanszaak?

Euro-Servers
01/07/06, 00:34
Belgium (België dus)

Anoniem
03/07/06, 12:38
Buy now ligt op 17.500 EUR
Als er een partij geïnteresseerd is in dit bedrag wil ik meteen tot verkoop overgaan. Momenteel is het klantenbestand uitgegroeid tot 117 klanten & er komen er wekelijks bij.

Geïnteresseerden mogen me nog steeds mailen: ikverkoopmezelf@gmail.com