PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaring met Iceshop?



WilloW
13/06/06, 14:34
Iemand ervaring met de shop systemen van iceshop.nl?
Klant van ons heeft dit draaien op een Xeon 3.6 Ghz met 2GB geheugen

Het hele systeem raakt al gestrest als er 20 mensen tegelijk op de shop aan het shoppen zijn.

Load schiet omhoog en idle time is er totaal niet meer. Machine staat niet in beheer van ons toch heb ik wat dingen bekeken en vroeg me af of er meer mensen zijn die misschien ervaring hebben met dit systeem?

En op wat voor machine ze dit draaien

mahel
13/06/06, 14:48
klik www.iceshop.nl

WilloW
13/06/06, 15:01
klik www.iceshop.nl

Ja? dacht je dat ik daar nog niet gekeken had?

mahel
13/06/06, 15:42
nee, maar nu hoeft niet iedereen copy / paste in de browser he :D...

vandaar - klik

WilloW
13/06/06, 15:43
nee, maar nu hoeft niet iedereen copy / paste in de browser he :D...

vandaar - klik


oooh haha sorry beetje in agressieve bui vandaag

mahel
13/06/06, 15:45
is niet erg hoor, ik buk wel ff

dreamhost_nl
13/06/06, 16:20
Ik neem aan dat je cliënt de shop gewoon heeft gekocht... Neem eens contact op met de support afd. van ICEshop en leg ze het probleem voor...

WilloW
13/06/06, 16:51
Ik neem aan dat je cliënt de shop gewoon heeft gekocht... Neem eens contact op met de support afd. van ICEshop en leg ze het probleem voor...

Yup al gedaan die vinden dat je minimaal 2x dual xeon moet hebben met 4gb geheugen.. :S voor een shop systeempje wat net 20 bezoekers heeft

Raptor
13/06/06, 17:11
Yup al gedaan die vinden dat je minimaal 2x dual xeon moet hebben met 4gb geheugen.. :S voor een shop systeempje wat net 20 bezoekers heeft
Dan moet je of je server aan de eisen laten voldoen of overstappen op een ander script. Het lijkt dus nogal een zwaar script, maar als het niet werkt werkt het niet denk ik en als die ICEshop niet eens hierbij mee wilt helpen zou ik maar het zekere voor het onzekere nemen. Voor de rest ziet het script er wel heel aardig uit.

Trolink
13/06/06, 17:38
Ik ken een webshop die ook met iceshop werkt, deze heeft 1 server alleen daar draaien meerdere shops op.

Voor de rest kan je beste even bellen met iceshop, maar dan moet je dacht ik wel klantgegevens bij de hand hebben.