PDA

Bekijk Volledige Versie : fysiek domein aanmaken loopt grandioos mis



dr. gonzo
11/06/06, 13:45
als ik in plesk een fysieke hosting wil opzetetn begint hij mijn eerst aangemaakte website te copiëren naar de neiuwe HTTPDOCS !!!



iemand help? ben wanhopig

londoneye
11/06/06, 13:58
Je moet naar je skeleton-directory zoeken. Dat is een map, die automatisch in nieuwe domeinen gezet wordt...

D. ter Horst
12/06/06, 10:57
Zie londoneye. Waarschijnlijk heb je de skeleton editor aangezien voor een FTP uploader o.i.d ;) Bestandjes backuppen, skeleton restoren naar default (of hoe je het dan ook hebben wilt, account weer aanmaken, bestanden restoren. Zou moeten werken als het is wat wij denken.

dr. gonzo
13/06/06, 17:21
dank u het werkt


maar nu is het probleem dat ik in de physical hosting niet verder raak dan het icoontje "setup" dat actief wordt: Hosting (Domain has no hosting configured), de rest van de icoontjes blijft grijs, terwijl ik het wel gedaan heb, het ip adres is voor elk domein hetzelfde, ook bij het client overzicht zie je dat er maar één domein (het eerste) een echte complete physical hosting heeft ...

ik heb wel ftp access

ik heb dus geen sitepreview voor mijn nieuw domein ...

begrijpen jullie het probleem?

ik doe alles via mijn hoofduser, niet via de domain administrators ...


mvg

het is zeer vreemd

op mijn andere client kan ik wél meerdere domeinen aanmaken mét site preview ...

bij de éne client dus wel en bij de andere niet ...


iemand een idee ?

die eerste client maakt ook niet alle directories aan die de tweede wél aanmaakt, bvb anon-ftp, bin, subdomains, webusers en zo ...

ik heb op default gedruk bij eerste client voor skeleton ...

iemand een idee?

ik heb iets gevonden: het eerste ip adres staat op exclusice en niet op shared, kan dit de oorzaak zijn ???


kan dit ook de oorzaak zijn waarom er maar één client per ip kan ???

probleem is inderdaad opgelost door die exclusive af te zetten precies

mijn prefiew gaat wel nog niet: hij toont steeds de eerste website die is toegevoefgd ???

deze error zal dan ook niet meer voorkomen i presume:

PHostingManager() constructor failed: Unable to set current ip address: IP address is missing.

--------------------------------------------------------------------------------

0: /usr/local/psa/admin/plib/common_func.php3:169
psaerror(string 'PHostingManager() constructor failed: Unable to set current ip address: IP address is missing.')
1: /usr/local/psa/admin/htdocs/domains/hosting/phosting_setup.php:45

ik moet er wél bijzeggen dat de preview voor de placeholder wél werkte ...

php support staat aan ...

de preview van anders sites verwijst toch door naar die éérste site komt dit omdat hij de default website is ?

D. ter Horst
14/06/06, 13:44
Je hebt niet echt een idee waar je mee bezig bent hé? Plesk heeft een hele mooie KnowlegdeBase op hun site waar dit ook allemaal in staat. Was je al lang klaar geweest ;)