PDA

Bekijk Volledige Versie : Kliks.nl ervaringen



Undo
09/06/06, 19:26
Wie heeft er ervaringen met Kliks.nl, ik denk wel velen van jullie.

Ik heb namelijk een aantal dagen geleden wat Kliks ads op een site van me geplaatst en het lijkt in mijn ogen alsof niet alle kliks daadwerkelijk geregistreerd worden of het moet zo zijn dat deze zeer traag verwerkt worden. Is dat zo?

Verder vroeg ik me af of iemand verder nog negatieve ervaringen heeft gehad met Kliks en zo ja, welke?

Mijn dank;).

Rick L.
09/06/06, 19:50
Ik heb de laatste tijd weinig gebruik gemaakt van Kliks.nl, maar volgens mij worden de statistieken nog maar 1 keer per maand ververst (correct me if i'm wrong).

Het grote nadeel van Kliks.nl is naar mijn mening dat ze nog wel eens last hebben van storingen waardoor de banners niet kunnen worden weergegeven en er dus "dode afbeeldingen" op je site staan. Uitbetalen e.d. gaat echter wel prima.

Undo
09/06/06, 20:02
Ok, goed om te weten. Dat is wel erg onhandig moet ik zeggen, statistieken maar 1 keer per maand verversen.

Opzich zijn storingen voor mij geen probleem, want het is niet zo dat het storm loopt qua bezoekers op mijn site;).

swedendedicated
09/06/06, 21:58
Naar eigen mening verschrikkeld, iemand ging paar honderd keer op een banner klikken en hup ik was suspended, en dan het lef hebben om niet terug te mailen. Verdiensten zijn wel OK helaas weinig adverteerders, je kunt kiezen uit een rotatie banner en maar 5 vaste banners :-( verder is het heel vervelend dat je elke dag een onnuttige nieuwsbrief krijgt met welke adverteerd een special offer heeft. Bij het aanmelding krijg je ook niet de gebruikersnaam die je wenst te krijgen het wordt dus 58jouwnaam ipv jouwnaam. Dit is mijn mening over kots uhhhh kliks

Undo
10/06/06, 12:49
Ja, ik ben het ergens wel met je eens daarover. Maar ik wacht het even af. Zijn er heel goede systemen die ongeveer hetzelfde werken, ik heb me nu bijvoorbeeld ook aangemeld bij TradeDoubler.