PDA

Bekijk Volledige Versie : xhtml/css/tableless voor maar 15 euro!



Eijden
08/06/06, 17:56
Omdat het voor mij vakantie is, al mijn vrienden nog op school zitten en ik helemaal niets te doen heb overdag, bied ik mijn diensten de gehele zomerperiode tegen een zeer lage prijs aan.

Ik zet uw layout of website om in XHTML/CSS doormiddel van div's(tableless) gekoppeld aan een extern CSS bestand.

Uw website laad snel en is makkelijk te onderhouden.

Deze gehele zomerperiode voor maar 15 euro eenmalig!
Naast deze lage prijs bied ik per dag minstens 10 uur aan online support via MSN of E-MAIL!

Geinteresseerd? Neem vrijblijvend contact op met michve_@hotmail.com of stuur een privé berichtje!

Een recent opgeleverde website:
www.desilaros.nl/easyis/

eightyb
08/06/06, 18:23
Schrijf je eerst maar eens in bij de KvK en begin met belasting betalen voordat je mijn/onze markt komt verzieken.

edit: Daarbij vind ik je markup overigens ook niet alles; gebruik van headings kan correcter en class names en id's zouden de inhoud moeten omschrijven, en niet de weergave (dus bijv #navigatie ipv #left).

Randy
08/06/06, 18:25
Heb wel een klusje voor je. Bestaande CSS opmaak, maar menu moet even aangepast worden met enkel <ul> en <li>. Nu nog spanclasses voor nodig, zie www.omroepaalten.nl. Interesse en heb je beschikking over vAR/Payroll?

randy@aklmedia.nl (mail/msn)

lifeforms
08/06/06, 19:13
voordat je mijn/onze markt komt verzieken.
Nou nou nou wat zijn we weer vriendelijk.


Daarbij vind ik je markup overigens ook niet alles;
Maak jij betere classdefinities voor 15eur? Dan heb ik werk voor je :D

dopi84
08/06/06, 19:24
Omdat het voor mij vakantie is, al mijn vrienden nog op school zitten en ik helemaal niets te doen heb overdag, bied ik mijn diensten de gehele zomerperiode tegen een zeer lage prijs aan.

Ik zet uw layout of website om in XHTML/CSS doormiddel van div's(tableless) gekoppeld aan een extern CSS bestand.

Uw website laad snel en is makkelijk te onderhouden.

Deze gehele zomerperiode voor maar 15 euro eenmalig!
Naast deze lage prijs bied ik per dag minstens 10 uur aan online support via MSN of E-MAIL!

Geinteresseerd? Neem vrijblijvend contact op met michve_@hotmail.com of stuur een privé berichtje!

Een recent opgeleverde website:
www.desilaros.nl/easyis/


Kan je dit?
http://www.webhostingtalk.nl/personeel-gevraagd-personeel-aangeboden/94391-gez-iemand-met-een-gezond-verstand.html

Vr. Gr.

eightyb
08/06/06, 20:03
Nou nou nou wat zijn we weer vriendelijk.
Sorry :P

Maak jij betere classdefinities voor 15eur? Dan heb ik werk voor je :D
Sterker, voor 15 euro kom ik niet eens mn bed uit :P

Eijden
08/06/06, 21:06
Ik voel me ook niet altijd even prettig als ik mijn diensten aan wil bieden zonder KvK nummer, maar er is gewoon veel animo voor en ik doe het tegen een lage prijs, en ik wil het gewoon blijven proberen.

Ondanks mijn leeftijd stemmen mijn ouders niet in met het bijhouden van boekhoudingen, het afdragen van BTW etcetra.

@Dopi
Dit kan ik voor je doen, mocht je interesse hebben neem dan contact op met mijn MSN adres(michve_@hotmail.com).

Zenda
08/06/06, 21:46
Ik vind dat je het prima doet! Voor dit soort kleine dingen (als leuk bijbaantje) is het inschrijven bij de Kamer van Koophandel ook helemaal niet nodig!

Ik merk dat zodra men hier diensten aanbiedt gelijk geroepen wordt dat een KvK noodzakelijk is, maar iedere Nederlander mag bijverdienen, hiervoor is dus een KvK inschrijving helemaal niet nodig! Webhostingtalk verplicht dit welliswaar wel, maar voor een dienst waarvoor € 15,- gevraagd wordt denk ik dat er niet moeilijk gedaan wordt (althans, zou het dan wel een beetje té vinden).

Veel succes en vind de kwaliteit helemaal niet slecht (zoals wel eerder werd gezegd)!

TiMMiEJ
08/06/06, 23:20
Ik heb je toegevoegd op msn, heb nog een aantal designs liggen :)

Randy
09/06/06, 01:32
Ik eerst Timmie :-)

B4rr13
09/06/06, 19:23
Kunnen degenen die ervaring met deze persoon hebben ook even hun ervaring hier posten als hun klus geklaard is?

Voor hetzelfde geld is dit weer zo'n kid die gewoon gaat lopen met je geld, sorry maar ik insinueer maar hé.

Eijden
09/06/06, 19:29
Ik wacht momenteel op de designs van Tim, die ik als het goed is vandaag of morgen ontvang.

Aankomende week verwacht ik wel een aantal klantjes vanuit andere forums, ik zal de resultaten tonen wanneer ik iets af heb!

Groetjes,
Michael.

B4rr13
09/06/06, 19:31
Ik wacht momenteel op de designs van Tim, die ik als het goed is vandaag of morgen ontvang.

Aankomende week verwacht ik wel een aantal klantjes vanuit andere forums, ik zal de resultaten tonen wanneer ik iets af heb!

Groetjes,
Michael.

Ik verwacht eigenlijk liever reacties van je klanten. Als alles goed zit heb ik wel wat klusjes om je zomer vol te krijgen.

Undo
09/06/06, 19:46
Om nog even terug te komen op het KvK (sorry). Maar houd daar toch eens mee op. Het is in dit deel van WHT gewoon toegestaan, is recentelijk nog duidelijk gemaakt. Eightyb bemoei je er gewoon niet mee, jouw klanten zijn heel andere klanten dan die van Eijden dus hij verziekt helemaal geen markt.

De KvK discussie is voort wel gehouden. Iedereen heeft zijn zegje onderhand wel gedaan. Klaar! Lijkt mij... Hier worden geen markten verziekt maar topics.

Svenneke
11/06/06, 22:43
Een recent opgeleverde website:
www.desilaros.nl/easyis/

Deze website werkt niet.......

Eijden
12/06/06, 09:21
Sorry, die is inderdaad offline gehaald.

Een live preview is te zien op www.easy-is.nl (Let niet op de foute gebruik van font-opmaak, hier heeft de klant zelf voor gekozen.)

Randy
12/06/06, 10:12
Mensen,

Heb een eerste werk van hem binnen. Kan hem niet laten zien omdat het voor een intranet-applicatie is, maar moet zeggen dat het - zeker voor de prijs - erg netjes gedaan is.
Heb zelf enkel wat tabs goed moeten zetten, maar ben als programmeur dan ook een sourcefreak...

woest85
13/06/06, 21:25
Voor mij heeft Michael een layout netjes naar behoren gesliced, als ik hem online heb staan zal ik wel even een linkje posten.

Hosted
19/06/06, 11:29
We hebben Eijden een opdracht gegeven, vervolgens heeft hij niks meer van zich laten horen. Wij vinden het spijtig dat het zo is gegaan. Niet erg professioneel van Eijden.

B4rr13
19/06/06, 11:30
We hebben Eijden een opdracht gegeven, vervolgens heeft hij niks meer van zich laten horen. Wij vinden het spijtig dat het zo is gegaan. Niet erg professioneel van Eijden.


Dit had ik al verwacht, spijtig voor je ISPhoster

Energie
19/06/06, 11:39
Michael waarom open je zoveel usernamen ? kon mij herinderen op een andere board (en deze) dat je niet echt geheel betrouwbaar was.

Eijden
19/06/06, 12:50
Ik ben inderdaad m'n afspraak niet nagekomen, maar ik heb er niet veel aan kunnen doen.

Vrijdagochtend een uitnodidiging van mn ouders gekregen om mee te gaan naar centerparks(heel weekendje), gelijk spullen ingepakt en vertrokken. Nergens meer aan gedacht.

Vind het spijtig me meteen naar beneden te halen, zonder eerst een uitleg ontvangen te hebben. Jammer.

Imtek
19/06/06, 14:13
Gewoon lekker genieten, je doet dit nog steeds als particulier :)

B4rr13
19/06/06, 15:28
Ik ben inderdaad m'n afspraak niet nagekomen, maar ik heb er niet veel aan kunnen doen.

Vrijdagochtend een uitnodidiging van mn ouders gekregen om mee te gaan naar centerparks(heel weekendje), gelijk spullen ingepakt en vertrokken. Nergens meer aan gedacht.

Vind het spijtig me meteen naar beneden te halen, zonder eerst een uitleg ontvangen te hebben. Jammer.


Een mailtje is snel gestuurd..

Eijden
19/06/06, 16:43
Ik wou echt wel wat van me laten horen, maar er moest gewoon gelijk ingepakt worden en vertrekken maar. Geen tijd voor een mailtje dus.

Ik vind het voorval ook erg spijtig, en ik probeer nu zo snel mogelijk een oplossing te zoeken met ISPhoster, hopelijk kunnen we slagen.

Groetjes,
Mich.

Surfyou
22/06/06, 11:38
Wij hebben een website laten slice door Micheal waar wij erg over te spreken zijn.

De oplevertermijn was erg snel, en het werk ziet er keurig uit.
Wij kunnen het iedereen aanraden!

sinfronteras
24/06/06, 05:58
Tsjee jongens, wat zijn we weer lekker onvolwassen. Lekker hakken op een aankomende ontwerper...

Voor wie het nog niet helemaal door had: er wordt inmiddels al een ENORME hoeveelheid werk internationaal uitbesteed. Geen BTW, geen AOW premies, en goede kwaliteit voor veel lagere prijs. Als jullie deze concurrentie niet aan kunt omdat je niets anders te bieden hebt? Jammer hoor maar het is 2006... Heb je genoeg andere kwaliteiten te bieden die zorgen dat je nog steeds zat werk hebt? In dat geval? Wat zit je dan nog te zeuren op dit forum? Aan het werk!

Groetjes

David-Andrew
27/06/06, 21:12
Tsjee jongens, wat zijn we weer lekker onvolwassen. Lekker hakken op een aankomende ontwerper...

Voor wie het nog niet helemaal door had: er wordt inmiddels al een ENORME hoeveelheid werk internationaal uitbesteed. Geen BTW, geen AOW premies, en goede kwaliteit voor veel lagere prijs. Als jullie deze concurrentie niet aan kunt omdat je niets anders te bieden hebt? Jammer hoor maar het is 2006... Heb je genoeg andere kwaliteiten te bieden die zorgen dat je nog steeds zat werk hebt? In dat geval? Wat zit je dan nog te zeuren op dit forum? Aan het werk!

Groetjes

Precies!

Randy
27/06/06, 21:58
Zou voor het eind van deze maand (heb hem wat tijd gegeven) een nieuwe opdracht opgeleverd krijgen, dus wacht nog even af...