PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKG] Server voor Criminal Game



divicio
02/06/06, 12:28
Hey,

Ik heb een eigen Criminal Game gemaakt (MMORPG, Mafia), deze groeit erg snel, eigenlijk TE snel zodat we over moesten stappen naar een dedicated server

Ik zoek momenteel naar een dedicated server (eventueel ook colocation erbij) voor een lage prijs (Ons budget is momenteel erg laag). We hadden www.italianvendetta.com runnen op een gewone host maar we moesten over op een dedicated server maar die waren nogal duur bij de host waar ik gehost heb.

Gegevens:
Online op piektijd: gemiddeld 200 users (gebaseerd op 10 minuten check)
Online record: 219 users
Aantal gebruikers: 2089 met een groei van gemiddeld 100 per dag
Dataverkeer: 50gb in 14 dagen (voordat ik de functie 'clicklimit' heb ingeschakeld. Via clicklimit wordt deze waarde helemaal omlaag gebracht)

De server specificaties hoeven zeker niet hoog te liggen maar als het kan mag het wel op elke moment te updaten zijn.
Als we een server Huren dacht ik meer aan een prijs van 40 t/m 70 euro incl. btw maar dat kunnen we dan wel bespreken

Als u een leuke goedkope prijs weet te bieden, zou ik dat erg op prijs stellen.
Contactgegevens
MSN: pittipittipitti@hotmail.com
Email: m_vanbloem@hotmail.com
Skype: Divicio

In ieder geval bedankt,
Maarten van Bloem

Euro-Servers
02/06/06, 12:31
Verkeerd onderdeel van het forum, ik heb het gerapporteerd om te moven :)

divicio
02/06/06, 12:35
sorry, ik dacht dat ik wel goed zat

Euro-Servers
02/06/06, 12:45
Hier is het eigenlijk enkel voor vraag / aanbod van hardware, colo / dedicated aanvragen zet je bij 't Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen.

snaaps
02/06/06, 23:54
ik denk dat je je budget wel mag wat gaan veruimen.
Voor 70 euro (incl btw) denk ik dat je daar geen kwaliteit server voor kan krijgen. en als ik zo naar je stats kijk en je aplicaties dan heb je toch echt wel een goede server nodig met 2GB geheugen (dit voor al je sql opdrachten).

Mijn advies:
2GB geheugen
minimaal p4 3.2GHZ, echter een AMD dualcore of xeon zou nog beter zijn.

Hou rekening met maand tarieven tussen de 100 a 175 euro.