PDA

Bekijk Volledige Versie : Hostingcon Las Vegas 2006



ensermo
02/06/06, 00:51
Zijn er andere hosters hier die naar HostingCon 2006 gaan in Las Vegas?
De kans is vrij groot dat we gaan en ben benieuwd of er anderen hier ook zullen gaan.
Lijkt me zowieso leuk om andere Nederlanders daar te ontmoeten.

MaffeMuis
02/06/06, 08:44
Las Vegas, hmmzz.... hopelijk komen daar sommige mensen niet met lege handen uit terug :S

Maar erg verleidelijk nu, want ik wilde zoiezo eens in me leven naar HostingCon gaan en Last Vegas :D

Ber|Art
02/06/06, 09:15
Lijkt me geweldig maar ik ben bang dat het niet gaat lukken, mocht je gaan zou het gaaf zijn als je er een verslag van kan posten :) kunnen we er toch nog een beetje van meemaken.

is250
02/06/06, 10:12
Ik en mijn collega's gaan er naartoe :).

WebXtra
02/06/06, 10:44
Wij hebben er over na zitten denken... Maar komt nu niet uit qua tijd enz.
Wellicht volgende keer.

Lijkt me wel een fantastische stad om te zien btw.

ensermo
02/06/06, 11:40
Zowieso zal er een camara of vier meegaan. Ik zal ergens wel de fotos posten (ook de niet hosting gerelateerde dingen ;) )

@is250 heb je al geboekt?

almar
02/06/06, 11:56
Ben net twee maanden geleden geweest in Vegas voor een conferentie. De Stratosphere tower is echt een aanrader!!

http://www.stratospherehotel.com/las_vegas_stratosphere_ride.html

Apoc
06/06/06, 00:03
Wij zijn (net als vorig jaar in Chicago) aanwezig.

Waarschijnlijk zullen we met een aantal mensen in de buurt van de Grand Canyon een tocht maken op quads naar Los Angeles, dus als er nog geinteresseerden zijn dan moet je het maar even laten weten (let wel dat dit enkele dagen voor de conferentie zelf is).

Ik ben zelf vanaf ongeveer een week voor de conferentie in Vegas (en daarna weer naar Atlanta)

Bardo
13/06/06, 11:21
Wij hebben de CES in januari wel als vaste trip staan maar dat komt ook omdat we een entertainment tak hebben in een van de ondernemingen.

Maar Las Vegas in Juli lijkt me erg heet! Ik zou zelf dan liever iets noordelijker zitten ;)

Apoc
15/06/06, 18:32
Maar Las Vegas in Juli lijkt me erg heet! Ik zou zelf dan liever iets noordelijker zitten ;)

Dat heb je in de woestijn he :) Maarja.. binnen airco, buiten bakken, beetje rondscheuren in een te dure cabrio, ideaal.

Domenico
15/06/06, 21:47
Zijn er andere hosters hier die naar HostingCon 2006 gaan in Las Vegas?
De kans is vrij groot dat we gaan en ben benieuwd of er anderen hier ook zullen gaan.
Lijkt me zowieso leuk om andere Nederlanders daar te ontmoeten.

Ik kan wel korting voor je regelen als je dat nog niet hebt. :)

Apoc
16/06/06, 22:39
Ik kan wel korting voor je regelen als je dat nog niet hebt. :)

Dan zou ik snel zijn want die korting verloopt vandaag ;)

Zenda
17/06/06, 10:46
Wij gaan niet, voor ons ook niet echt heel relevant.

De mensen die wel gaan wens ik veel plezier en doe het allemaal lekker rustig aan! De temperatuur in Las Vegas is in de zomerperiode zeer warm (overdag soms > 50 C), en dan moet je echt wel in een shoppingmall zijn met véél airco ;). Als je er toch ben, is zeker The Venetian en Treasure Island aan te raden :)!

FransVanNispen
17/06/06, 13:37
Eerlijk? Ik wil best naar Las vegas, maar dan niet werk gerelateerd :D

Domenico
20/06/06, 14:51
Dan zou ik snel zijn want die korting verloopt vandaag ;)

Nee hoor!

Early discount pricing ends June 23, 2006. After this date, Full Conference Registration is $495, Single Day Conference Registration is $245, and Exhibits Only is $50.

Discounts are: $70 off Full Conference (reg. $395, disc. $325)
or FREE Exhibit Only passes (reg. $25, disc. $0)

www.hostingcon.com/2006/attend/register/

If you have a registration discount code, enter it below and click Register Now below . Otherwise, leave the field blank and click Register Now to begin the registration process.

Iedereen die een discount code wil hebben moet me maar even een PM sturen.

:lovewht:

GrafiX
20/06/06, 14:54
Las Vegas rulez
Ik ga jaarlijks in November, dan is het weer ook beter uit te houden ( 24gr Cel. )
Zeker een aanrader om een keer naartoe te gaan!

Apoc
21/06/06, 14:58
Nee hoor!

Early discount pricing ends June 23, 2006. After this date, Full Conference Registration is $495, Single Day Conference Registration is $245, and Exhibits Only is $50.

Discounts are: $70 off Full Conference (reg. $395, disc. $325)
or FREE Exhibit Only passes (reg. $25, disc. $0)

www.hostingcon.com/2006/attend/register/

If you have a registration discount code, enter it below and click Register Now below . Otherwise, leave the field blank and click Register Now to begin the registration process.

Iedereen die een discount code wil hebben moet me maar even een PM sturen.

:lovewht:

Die datum was verandert :)

Domenico
21/06/06, 15:19
All-in

Apoc
21/06/06, 16:05
Uhm, oke? :)

Ga je ook trouwens?