PDA

Bekijk Volledige Versie : banner gevraagd



sp-services
31/05/06, 21:55
Wij zijn op zoek naar iemand die een banner kan maken voor ons.

budget voorzien volgens prestaties

bartc10
31/05/06, 22:18
Neem even contact op met info[@]mediacon[.nl] voor wat voorbeelden en een prijsindicatie.

sp-services
31/05/06, 22:56
gelieve dit even hier te posten

InterNetjes
31/05/06, 23:12
Ik wil het ook wel gratis doen... heb toch even een prog-block, dus even wat anders is wel leuk.

*prog-block, dat het programmeren even niet lukt.

sp-services
31/05/06, 23:32
heb je een voorbeeldje van een banner die je gemaakt hebt

Ber|Art
01/06/06, 08:14
Beste sp-services,

Kijk hier (http://www.ber-art.nl/content/banners468x60.htm) voor onze portfolio. De banner kosten vanaf 35 EURO per stuk (ex. BTW)

Internet design
01/06/06, 12:55
Op www.bannerdesigner.nl kun je een overzicht bekijken van ons werk, inclusief prijzenoverzicht (468x60 gif = 30,-)

bartc10
01/06/06, 13:25
Kijk even op

www.mediacon.nl/banners/banner1.gif
www.mediacon.nl/banners/banner2.gif
www.mediacon.nl/banners/banner3.gif
www.mediacon.nl/banners/banner4.gif

Voor de meest recente banners opgeleverd voor www.leenofferte.com
Prijzen vanaf €25,- afhangende van het aantal banners.
Contact via info[@]mediacon[.n]

Groet,
Bart

digi
01/06/06, 15:15
Kijk even op

www.mediacon.nl/banners/banner1.gif
www.mediacon.nl/banners/banner2.gif
www.mediacon.nl/banners/banner3.gif
www.mediacon.nl/banners/banner4.gif

Voor de meest recente banners opgeleverd voor www.leenofferte.com
Prijzen vanaf €25,- afhangende van het aantal banners.
Contact via info[@]mediacon[.n]

Groet,
Bart

Hoe lever jij de banners af / hoe worden deze gemaakt? Incl. .fla of via andere progs??

€ 25,00 per 1 banner onafhenkelijk het formaat?? en biij meerde wordt het dan...??

Tnx.

bartc10
01/06/06, 15:18
@ digi:
Ik lever de banners in .gif en .swf, eventueel kan de .fla erbij.
Ik maak de .swf banners in flash, en de .gif banners in imageready. (wel beperkte mogelijkheden)

Ik reken vanaf €25,- per banner, onafhankelijk van het formaat (uitzonderingen daar gelaten) en hoe meer banners hoe goedkoper per stuk. Bij grote hoeveelheden (denk aan vanaf 15 stuks ongeveer) is de prijs te bespreken.

Vriendelijke groet,
Bart

mahel
01/06/06, 16:44
Op www.bannerdesigner.nl (http://www.bannerdesigner.nl) kun je een overzicht bekijken van ons werk, inclusief prijzenoverzicht (468x60 gif = 30,-)

Lekkere rotzooi laat je op je site laden. Meld dat even voor je de url naar je site post

Internet design
01/06/06, 17:07
Lekkere rotzooi laat je op je site laden. Meld dat even voor je de url naar je site post


????? Welke "rotzooi" bedoel je ? Ik heb echt geen idee waar je op doelt.

Domenico
01/06/06, 17:20
Kom op jongens, ontopic blijven. Ik denk dat met 'rotzooi' ald die banners ide je onderaan hebt staan. Als ik jou was zou ik al die banners per direct offline halen aangezien het zeker niet professioneel staat.

Internet design
01/06/06, 17:26
Kom op jongens, ontopic blijven. Ik denk dat met 'rotzooi' ald die banners ide je onderaan hebt staan. Als ik jou was zou ik al die banners per direct offline halen aangezien het zeker niet professioneel staat.


Hahahahaha, als dat alles is.......Tenminste ik neem aan dat je de banners op de startpagina bedoelt en niet de voorbeelden van mijn werk (LOL) Dan weet ik er nog wel eentje over rotzooi en knullig ontworpen torrent gerelateerde sites. Alsjeblieft zeg als je je daar druk over gaat maken..... :eek:

Maar inderdaad Domenico je hebt helemaal gelijk laten we vooral ontopic blijven. :)

mahel
01/06/06, 17:38
Ik bedoel die loaders op de minisite link. Na het wegklikken van 4 x, blijft de medling komen van een *gratis* virus scan, en vervolgens komt een pop-up om een of ander wazig programma te downloaden.
Persoonlijk vind ik dat rotzooi ja, zeker als je dat op je site laat laden waar je je presentatie hebt van je werk.

Beginnende internetters trappen daar nl in.

Internet design
01/06/06, 17:48
Ik bedoel die loaders op de minisite link. Na het wegklikken van 4 x, blijft de medling komen van een *gratis* virus scan, en vervolgens komt een pop-up om een of ander wazig programma te downloaden.
Persoonlijk vind ik dat rotzooi ja, zeker als je dat op je site laat laden waar je je presentatie hebt van je werk.

Beginnende internetters trappen daar nl in.


Ja verdomd je hebt gelijk. Bedankt voor de melding. Al ben ik wel van mening dat je dat ook via een PM had kunnen doen en niet op de manier zoals je dat nu gedaan hebt. Geen idee waar dat vandaan komt.? Iemand uberhaupt enig idee wat errorsafe is ?? PM me dan even aub. Thanks



@Mahel
Voor het geval dat je me daar ook nog van gaat "beschuldigen" (wat een beetje de toon van je posting is) Het is er in ieder geval niet door mij opgezet want mijn eigen site met reclame voor de minisites verdwijnt ook, dus ik heb er geen drol aan......

Ik ga hier niet meer reageren en zal mijn vraag op een andere plaats in het forum wegzetten. Ik zou zeggen ontopic nu en laat sp services zijn banner designer zoeken. :cool:

mahel
01/06/06, 18:14
Nou, beschuldigen ...zo is het niet bedoeld hoor, maar ik ga er altijd van uit dat iemand zelf iets op zijn site zet, en dat dat er niet zomaar op komt. Een PM kwam dus niet als eerste bij mij op :D

Maar goed On topic weer :D