PDA

Bekijk Volledige Versie : Ajax scripter gezocht



webace
29/05/06, 15:26
Beste webmasters,

Wij zijn op zoek naar een ajax scripter
die grondig de talen html, php en msql beheerst.
Kennis van perl en cgi is ook noodzakelijk.

We zouden een groots startportaal willen openen in BE en NL.

Al diegene die intresse hebben gelieve te mailen naar:
it.solutions.nv@gmail.com.

We zijn enkel bereid tot samenwerken.

D. ter Horst
29/05/06, 16:23
AJAX scripters bestaan niet ;) je hebt wel JavaScript / PHP programmeurs welke de AJAX techniek beheersen. Just for your information. Succes met het vinden van een geschikt bedrijf / persoon!

Randy
29/05/06, 16:57
Beste,

Ik bied de mogelijkheid voor PHP/Perl en Ajax. Een samenwerking zie ik echter niet zitten. Indien u bereid bent het normale urtarief (45,-) te betalen, verneem ik graag uw reactie.

webace
30/05/06, 20:06
pm verstuurd

Swiftway-UK
30/05/06, 20:09
Wij doen dit soort activiteiten vanaf 25 euro per uur, we hebben fulltime programmeurs, zeer ervaren op Universitair niveau.

webace
31/05/06, 13:01
pm verstuurd

ME2
31/05/06, 13:19
Mail verstuurd.

Randy
31/05/06, 17:57
Inmiddels, ondanks ik aangaf - niet - voor een samenwerking open te staan en enkel voor uurtarief of op projectbasis werk, toch een mail ontvangen. Hier ook nog maar even: geen interesse.

alex[nl]
31/05/06, 18:49
Wat wordt er precies verstaan onder samenwerken? Houdt dit een soort winstverdeling in de toekomst in waarbij je nu dus voor het bedrag van 0€/wk je kunsten mag vertonen, en het idee van de TS omzet in een product?

Swiftway-UK
31/05/06, 18:55
']Wat wordt er precies verstaan onder samenwerken? Houdt dit een soort winstverdeling in de toekomst in waarbij je nu dus voor het bedrag van 0€/wk je kunsten mag vertonen, en het idee van de TS omzet in een product?

idd ;)

alex[nl]
31/05/06, 23:17
Ah ok, mochten er nog meer mensen beschikbaar zijn, ik heb plenty ideeën, en als ze wat opleveren delen we de winst, écht, samsam ;)

crazycoder
31/05/06, 23:32
Alleen mogelijk interesse als TS met een duidelijk en goed doordacht plan komt waar duidelijk aangegeven staat waar inkomsten e.d. vandaan komen. Tevens moet vermeld worden welke inspanningen TS gaat verrichten en welke verdeling van de winst er gaat komen.
Ben tevens benieuwd wat de compensatie is die TS gaat geven als hij voortijdig afhaakt.