PDA

Bekijk Volledige Versie : Algemene voorwaarden.



SoliduS
29/05/06, 08:38
Hallo,

Weet iemand meschien een site waar je algemene voorwaarden kan laten op stellen tegen een redelijke prijs.

Bedankt

crazycoder
29/05/06, 09:09
Als ze algemeen mogen zijn, dan heeft de KvK een mooie CD.

Daar kan je zelf ook nog het e.e.a. aanpassen. Het is misschien niet geheel onverstandig om ze daarna door een ter zake kundig jurist na te laten kijken.

HostPerfect
29/05/06, 09:56
www.ictrecht.nl

Pas gedaan, zeer netjes! (staan niet op de site)

IE-Ned
06/06/06, 01:02
Gewoon op google een standaard Algemene Voorwaarden zoeken.
Of bij andere bedrijven kijken en aanpassen.
Maar het allersimpelste: bij de kvk hebben ze een heel mooi starterspakket met voorbeelden van documenten (bijv VOF contract etc) ook voorbeelden van algemene voorwaarden.

mahel
06/06/06, 01:39
Klopt, gewoon door www.ictrecht.nl laten doen, kost wel een paar centjes, maar dana hebbie ook wat.

eightyb
07/06/06, 00:26
Klopt, gewoon door www.ictrecht.nl laten doen, kost wel een paar centjes, maar dana hebbie ook wat.
Hier sluit ik me voor 110% bij aan. Altijd fijn zaken doen met Steven. (En het kost een appel en een ei :P)

ronaldlokers
07/06/06, 09:38
Of bij andere bedrijven kijken en aanpassen.


Ik denk niet dat veel bedrijven hier blij mee zullen zijn, als je zonder het vragen van toestemming hun algemene voorwaarden deel "leent" ;)

Ik heb trouwens wel vaker gehoord dat die cd van de kvk te algemeen is, waardoor je hem alsnog door iemand moet laten aanpassen.

is250
07/06/06, 11:26
www.aecius.nl

mahel
07/06/06, 12:13
Algemene voorwaarden *leen cq jat* je ook niet lijkt mij. Al doen veel het wel. En dan vergeten ze vaak ook nog de naam te veranderen :-)

Gewoon even laten doen,..de zaken netjes voor elkaar maken. En daar horen [juist] de voorwaarden ook bij