PDA

Bekijk Volledige Versie : Plesk voor windows incl. SpamAssin



LightMan
27/05/06, 11:11
vraag heeft iemand ervaringen met plesk voor windows en spamassin voor mailenable, het enige wat ik er op internet over heb kunnen vinden is, dat mensen aangeven dat bovenstaande combinatie niet goed werkt en het beter is een apart pakket te nemen voor anti-spam.

LightMan
08/06/06, 11:24
Heeft niemand hier goede of slechte ervaringen mee,

laat ik de vraag anders stellen

Ik heb windows, plesk 7.5 en ik word gek van de spam

wat is aan te bevelen?

GlobalServe
08/06/06, 11:31
Ik heb plesk 7.5.6 met antispam optie met mailenable en lijkt toch goed te werken.

Geen klagen van.

LightMan
08/06/06, 12:02
Ik heb plesk 7.5.6 met antispam optie met mailenable en lijkt toch goed te werken.

Geen klagen van.


Dus je gebruikt spamassin, dan hoef ik alleen maar de licentie van plesk aan te passen en zou het zo moeten werken (na wat configuratie werk natuurlijk)

GlobalServe
08/06/06, 12:24
Inderdaad, dat is correct.

Ik dacht iets van een 49 Euro bij ProServe

LightMan
08/06/06, 14:16
kan aub nog iemand bevestigen dat hij of zij goede ervaringen heeft met plesk en spamassin voor windows? (incl mailenable natuurlijk)

Xirconservices
08/06/06, 14:31
Mja werkt indd wel oke spamassin met plesk 7.5.6 voor win3k ik ben zelf overgestapt naar plesk 8 voor Linux maar ik kan je aanraden dat NOOIT te nemen wat een Flop

PowerSoft
08/06/06, 14:42
Mja werkt indd wel oke spamassin met plesk 7.5.6 voor win3k ik ben zelf overgestapt naar plesk 8 voor Linux maar ik kan je aanraden dat NOOIT te nemen wat een Flop

inderdaad :) die van mij draait na een maand al volledig vierkant, en er draaien maar vijf domeinen op, ik ga weer alles manueel doen, heb het wel gehad nu met control panels

plesk 7.5.6 voor windows heb ik op een vps gedraaid, dat draaide ook helemaal niet zoals het hoorde (maar ik vermoed dat dat eerder aan de vps lag dan aan plesk), de spamassasin werkte goed, met mailenable heb ik toch enige problemen gehad (maar dit was bijna 100% zeker door de vps)

GlobalServe
08/06/06, 14:58
Ik moet zeggen dat ik nog nooit een probleem heb gehad met plesk.

Ik heb verschillende versies. 7.5 Reloaded Linux, 8 Reloaded Linux en Plesk 7.5.6 Windows.

No problems till now

Ik vraag me wel af wat de beste setting is.

Hits required for spam ? Van 1 - 9 ?

D. ter Horst
12/06/06, 09:59
Waarom werkt het niet bij bovenstaande mensen? Ik draai het nu ook (Plesk 8 op Debian Linux) en werkt echt perfect! Dit is overigens (nog) wel zonder SpamAssasin maar als ik bovenstaand lijken jullie niet specifiek op SA te doelen ;)