PDA

Bekijk Volledige Versie : Scripter gezocht



anaksumatum
22/05/06, 19:11
Ik zoek een scripter om mijn PHP/MySql site verder uit te werken.

Er dienen nog enkele systemen verbeterd en uitgewerkt te worden.

Betreft: http://www.ardennenwijzer.be

Ik betaal steeds per opdracht. Vaste prijs wordt op voorhand afgesproken!
Facuratie gewenst. Ik betaal per overschrijving of Payal indien gewenst.

Alleen ernstige kandidaten.
Bij tevredenheid zijn toekomstige projecten uitwerken mogelijk.

Ik kan u bij twijfel referenties bieden.

Dank bij voorbaat.

Swiftway-UK
22/05/06, 19:56
Wij rekenen 25 euro/uur voor dit soort werk, indien het echt een klein werkje is, rekenen we een extra uur voor het bespreken en doornemen van het werk met de klant.

Vantevoren kunnen we een schatting geven van aantal uren en een maximum aan het bedrag te betalen verbinden.

anaksumatum
22/05/06, 20:08
Heb reeds een scripter gevonden... toch bedankt voor de reactie. Jouw pijs is redelijk.

Swiftway-UK
22/05/06, 20:18
Voor het werk dat we leveren, is onze prijs zeer laag ;)

Het verschil is, dat we fulltime programmeurs in dienst hebben, project managers die een project begeleiden en milestones zetten en programmeeruren intern kunnen verschuiven. Een freelancer kan dit niet, vaak nemen freelancers teveel werk aan voor de beschikbare uren die zij hebben, met alle gevolgen van dien. :)

dee2005
22/05/06, 21:05
Voor het werk dat we leveren, is onze prijs zeer laag ;)

Het verschil is, dat we fulltime programmeurs in dienst hebben, project managers die een project begeleiden en milestones zetten en programmeeruren intern kunnen verschuiven. Een freelancer kan dit niet, vaak nemen freelancers teveel werk aan voor de beschikbare uren die zij hebben, met alle gevolgen van dien. :)

hoi Swiftway-UK,

ff uit interesse: Werken deze mensen toevallig in een ontwikkelcentrum ergens in het Verre Oosten?

anaksumatum
22/05/06, 21:08
Een freelancer kan dit niet, vaak nemen freelancers teveel werk aan voor de beschikbare uren die zij hebben, met alle gevolgen van dien. :)

Hier heb je volledig gelijk in! Ik spreek uit ervaring.

Ik hou zeker jullie gegevens bij. Mss als de nieuwe scripter niet goed genoeg is of te traag. Ik hou van snelheid.

Swiftway-UK
22/05/06, 21:09
hoi Swiftway-UK,

ff uit interesse: Werken deze mensen toevallig in een ontwikkelcentrum ergens in het Verre Oosten?

Toevallig werken deze mensen bij mij op kantoor, in Polen :)
Indiase programmeurs blijven ver achter qua kennis/snelheid/volhardendheid vergeleken met Poolse programmeurs, althans, dat is mijn ervaring. Polen staat ook zowat elk jaar nummer 1 bij de topcoder competities, dat even terzijde;)

dee2005
23/05/06, 14:15
Toevallig werken deze mensen bij mij op kantoor, in Polen :)

:-) Okay, dat was mijn tweede gok eigenlijk. thanks.

Randy
23/05/06, 16:02
Als ik Nederland ooit echt zat wordt met alle regeltjes ga ik nokken aar Polen en dan meld ik me bij je Swiftway :-) Gaat volgens mij nog niet eens zo lang duren...

Swiftway-UK
23/05/06, 16:12
Als ik Nederland ooit echt zat wordt met alle regeltjes ga ik nokken aar Polen en dan meld ik me bij je Swiftway :-) Gaat volgens mij nog niet eens zo lang duren...

Hehe ;) had ik je al vertelt dat je hier maar 19% inkomstenbelasting hoeft te betalen? ;)

WI-Hosting
23/05/06, 17:31
Hehe ;) had ik je al vertelt dat je hier maar 19% inkomstenbelasting hoeft te betalen? ;)

Regel even een appartement daar..
Ik stap vanavond op het vliegtuig :x

Tijd om met z'n alle naar Polen te gaan!