PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting gezocht



Jelleu
18/05/06, 19:33
Goedenavond allemaal,

Ik ben webmaster van de site www.uploaddump.nl. Al sinds de oprichting van deze site(oktober vorig jaar) zit ik bij Phpvolution als host. Echter, de server van phpvolution heeft enkele apache problemen, waardoor mijn site niet goed functioneert. Vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe host. Dit is het verbruik wat ik heb per maand: 150 gig traffic, en 20 gig webspace.

Weet er iemand een host voor me? Of kan iemand me een goeie aanbieding bieden?

Ik hoor het graag. Ik ben ook bereikbaar via msn: webmaster@uploaddump.nl. Dit is ook mijn email adres.

Alvast bedankt

Jelle

Euro-Servers
18/05/06, 20:00
Vraag hier (Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen ) even om een aanbieding :)

aigleprincess2
24/05/06, 23:32
Ik ben heel tevreden over servage. Een internationale provider.

Ik kan daar 25 domeinen op de server hosten en heb meerdere MySQL databases draaien. ( er staan er bij elkaar nu 10 op)
Verder heb ik niet het idee dat ik er iets te kort kom in opties en mogelijkheden;)
Snelheid is beter dan ik tot nu toe bij andere providers had.

DOMENICO EDIT: referral links zijn op dit forum verboden!


Greets

Hollanda
24/05/06, 23:36
Je gelooft toch niet zelf dat servage betrouwbaar en goed is voor die prijs?

Je reply maar gereport.

ensermo
24/05/06, 23:55
@ Hollanda. Ik heb klanten die ook bij Servage hosten en die domeinregistraties en programmeer werkzaamheden bij ons verrichten. Ik ben dus zelf een hosting provider maar kan zeggen dat Servage voor zijn doel een geschikte oplossing bied. Hij maakt dan ook gebruik van 42GB van de gereserveerde 75GB. Het is een blijft overselling maar tot nu toe blijken ze wel pluspunten te hebben en zeer goeie uptime. Minpunten die ik heb meegemaakt zijn database beheer en standaard replies op support vragen.

@Jelleu
Je kunt via http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen
een aanvraag doen. Je zult geen prijzen zien als buitenlandse providers maar de meeste providers hier in Nederland zullen zeker pluspunten hebben.

alex[nl]
25/05/06, 02:56
Voordat je die kant op gaat zou ik wel even de snelheid testen. Wilde laatst van iemand een site + script overnemen en had dat bijn aafgekaatst omdat die erg traag leek te zijn. Dat bleek (op dat moment) aan de server te liggen. Wellicht kan je eerst een aantal sites bekijken die daar al draaien?

Geoffrey
25/05/06, 03:26
Goedenavond allemaal,

Ik ben webmaster van de site www.uploaddump.nl. Al sinds de oprichting van deze site(oktober vorig jaar) zit ik bij Phpvolution als host. Echter, de server van phpvolution heeft enkele apache problemen, waardoor mijn site niet goed functioneert. Vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe host. Dit is het verbruik wat ik heb per maand: 150 gig traffic, en 20 gig webspace.

Weet er iemand een host voor me? Of kan iemand me een goeie aanbieding bieden?

Ik hoor het graag. Ik ben ook bereikbaar via msn: webmaster@uploaddump.nl. Dit is ook mijn email adres.

Alvast bedankt

Jelle

PHPvolution = bij de Niels? :)

aigleprincess2
25/05/06, 12:40
Sory wist niet dat een refer verboden was. Deed deze omdat ie wederzijds voordeel zou bieden. als iemand die code alsnog zou willen mag je het altijd vragen denk ik.

Overigens wat snelheid aan gaat. Het is de snelste provider die ik tot nu toe heb gehad en ja voor dat onwaarschijnlijke bedrag.
Ik heb een mirror van een van deze sites bij b-one en die duurt gemiddeld ongeveeer 4 keer zo lang om te laden. Een andere bij lycos (nee had ik niet zelf gekozen) scheelde een factor 10. Easyhosting was 4 keer zo traag.
Was 1 keer een aantal weken geleden een paar uur een storing in duitsland waardoor heel veel sites op duitse servers onbereikbaar warn maar lag aan het versatel netwerk en niet aan servage en ze hebben me zeer goed op de hoogte gehouden met de vorderingen om het op te lossen.

crazycoder
25/05/06, 12:53
Kuch Lycos.. kuch.

Leuke hond maar zou er niet gaan hosten..

aigleprincess2
25/05/06, 13:04
Had ik ook niet zelf gedaan carazy. Was voor een vriend van me die dacht zeer goedkoop een domein te hebben met hosting! maar jij was snel overtuigd van zijn fout en heeft me gevraagd zijn domein te verhuizen naar mijn account.

greets