PDA

Bekijk Volledige Versie : e-dentify beetje lui



Kahil
18/05/06, 13:16
Beste wht,

Mijn ondervinding met e-dentify webhostingsdiensten wil ik graag even met jullie delen...

Al enige tijd zijn er tickets aangemaakt en brieven en mails verstuurd maar de heer P. doet geen moeite om deze te verwerken. (Dat dit bedrijf een slechte support heeft, weet ondertussen iedereen al)

Het gaat hier om een verhuis van een domeinnaam en het opzeggen van een webhostingspakket.
Zij locken het domeinnaam gewoon zomaar ongevraagd en het opzeggen van contracten verwerken ze zelfs gewoon niet terwijl het op een deftige en goede manier gebeurd.

Iemand raad hiermee, of misschien kan e-dentify zelf zich even nader verklaren ?


Groeten

Hans

timmeh
18/05/06, 13:20
We're going deeper underground, there's to much panic in this town!

Technotop
18/05/06, 13:21
Komt dit omdat alle webhosters in hun examenperiode zitten, of hoe zit dat? Begint erg op een hype te lijken...

eMiz0r
18/05/06, 13:22
Graag had ik dus geweten hoe ik een domeinnaam die via u geregistreerd is kan verhuizen (als je deze eindelijk eens zal willen vrijgeven), en gelieve ook mijn pakket die ik opgezegd heb eindelijk eens te verwerken.

Gaat dit om een .nl domein? Zou niet de eerste keer zijn dat E-dentify beweert dat .nl domeinen gelocked zouden zijn :p

Voor de duidelijkheid: dat is absoluut niet zo. Verhuizen kan te allen tijde.

jinxedworld
18/05/06, 13:26
.nl locken... humor!

[brainiac mode]
Me can do hosting me!
[/brainiac mode]

Dotdns
18/05/06, 13:27
.nl locked .. :D
Bedankt voor deze fijne namiddag

Kahil
18/05/06, 13:28
Ik heb ook even mijn post wat aangepast...
Het gaat hier over een .be domein. (en dat is zeker niet het enige die gelocked wordt :p)

Amateurs zijn het...



[edit]
Amaai ongelofelijk, ze hebben 1 minuut hierna één van mijn tickets beantwoordt en gesloten. Blijkbaar kunnen ze het nu wel.