PDA

Bekijk Volledige Versie : TransIP in mijn ogen super slecht!



midego
17/05/06, 18:37
Veel van mij zullen het niet met me eens zijn en daar heb ik begrip voor maar wat ze mij nou 3x achter elkaar flikken geef ik de administratie een applausje voor!

Het hele verhaal ga ik niet vertellen maar het gaat mij even over wat betalingen!

Ik heb 2x een administratieve kosten moeten betalen van €17,50 + 2x .nl domeinnaam (totaal 51,06) ik maak dit naar hun over met een betalings bewijs, kijk ik op mijn rekening zie ik dat zei doodleuk een 2e keer dit bedrag via een automatische incasso afgeschreven hebben, oftewel er is nu dubbel betaald (Waaromv raagt TransIP mij dit handmatig over te beoeken als ze een automatische incasso klaar hebben liggen hiervoor)!
Top werk administratie van TransIP!

Nu rekenen hun extra administratie kosten €17,50 in rekening als een automatische incasso bij hun niet lukt!

Is het voor mij nu mogelijk ook extra administratie kosten hiervoor te rekenen en een deel van administratieve kosten van hun terug te pakken ?
Ik neem aan dat dit mogelijk en, indien dit niet mogelijk is zullen er zowieso verdere stappen richting hun volgen wat de administratie gaat daaro in mijn ogen bagger slecht!

Hierbij hoop ik ook dat jullie gelukkig bij een andere registrar zitten, ik weet wel dat ik bij deze leuke 3e keer (3 maal scheepsrecht) een nieuwe parter in domeinnamen registreren heb gevonden en de prijzen al tussen de 25% & 50% goedkoper liggen!

Tevens wil ik TransIP bij deze bedanken voor hun uitermate slechte administratie en als ik volgende keer bel moet je niet ineens schrikken ;)

Met vriendelijke groet,
Michiel de Gooijer

WilloW
17/05/06, 18:39
En nu? Zoek je toch een andere registrant!

WebsiteNL
17/05/06, 18:40
Neem eerst eens contact met TransIP op. Zoals ik het nu zie lijkt het alsof je met TransIP conact zoekt via dit forum, dat is niet echt stijlvol.

Ber|Art
17/05/06, 18:40
Kan je dit niet gewoon met TransIP oplossen ipv hier te vermelden?

midego
17/05/06, 18:43
Ik meld het hiero ook even om mijn emning over hun te uiten!
Tevens zitten ze tot half 6 op kantoor, bel ze om 10 over 5 en ze nemen de telefoon na 20x nog niet op!

IT-worX
17/05/06, 18:44
Nut van deze post?

midego
17/05/06, 18:46
Als je nou me vorige bericht leest had je dit NIET hoeven te posten!
BLIJF EENS ONTOPIC !!!

WebBizz
17/05/06, 18:49
Volgens mij kun jij je hoofd beter ff in een emmer koud water stoppen en dan hier nog eens terugkomen.

midego
17/05/06, 18:51
Krijg ik een ticket terug met "Is Onzin" oftewel kan fluiten naar me geld ;)

veraert
17/05/06, 18:54
Al onze domeinen zijn onder gebracht bij TransIP en wij hebben letterlijk nog NOOIT problemen gehad met en registratie en afhandeling van de fakturen.

Mocht je problemen hebben met TransIP, is het misschien eerst raadzaam om met hun contact op te nemen, en mocht je het bedrag al handmatig hebben overgemaakt, waarom storneer je het bedrag dan niet wat hun hebben geincasseerd?

midego
17/05/06, 18:57
Al onze domeinen zijn onder gebracht bij TransIP en wij hebben letterlijk nog NOOIT problemen gehad met en registratie en afhandeling van de fakturen.

Mocht je problemen hebben met TransIP, is het misschien eerst raadzaam om met hun contact op te nemen, en mocht je het bedrag al handmatig hebben overgemaakt, waarom storneer je het bedrag dan niet wat hun hebben geincasseerd?
Omdat ik nu aan zet ben en aan hun administratieve kosten ga rekenen wat ze ook bij mij doen!

izdesign
17/05/06, 18:59
en hoe wil jij dat bij hun dat gaan rekenen of wat dan ook?
ik snap je bedoeling niet helemaal maarja :)

cwf
17/05/06, 19:02
Blijf rustig en neem morgen even contact op met TransIP. Elke bedrijf maakt fouten ;)

Technotop
17/05/06, 19:03
Aaah gut, gaan we nu iedereen maar zitten afkatten waar we slechte ervaringen mee hebben? Doe er wat mee, heb jij slechte ervaringen met een bedrijf neem dan contact met dat bedrijf op.

Lijkt wel een rage te worden..

Bob2
17/05/06, 19:07
Je kunt die auto incasso gewoon later terugboeken via je bank.
Als je hebt betaald via een overschijving dan is er verder toch niets aan de hand?

veraert
17/05/06, 19:08
Omdat ik nu aan zet ben en aan hun administratieve kosten ga rekenen wat ze ook bij mij doen!

Ik denk niet dat je daar ver mee komt, tenzij je een juridische procedure start, en daar de kosten bij TransIP neerlegt, maar ook dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je dat gaat winnen.

Glenn
17/05/06, 19:11
Lieverd, waarom kon TransIP uberhaupt geen incasso van je rekening halen? Omdat je saldo wellicht te laag was?

Als je nu vanavond ff afkoelt en morgenochtend rond 10 uur nog eens belt, maar dan lief, dan heb je grote kans dat de grote 'boze' Marcel je wel te woord staat!

Wat jij nu doet is gewoon zeiken op niets af, zonder het eerst een beetje normaal met TransIP te bespreken :)

veraert
17/05/06, 19:12
Lieverd, waarom kon TransIP uberhaupt geen incasso van je rekening halen? Omdat je saldo wellicht te laag was?

Als je nu vanavond ff afkoelt en morgenochtend rond 10 uur nog eens belt, maar dan lief, dan heb je grote kans dat de grote 'boze' Marcel je wel te woord staat!

Wat jij nu doet is gewoon zeiken op niets af, zonder het eerst een beetje normaal met TransIP te bespreken :)

Amen.

ensermo
17/05/06, 19:16
Niet om niets. Ik vind TransIP een zeer goeie provider wat techniek betreft. Maar wat administratie betreft maken ze soms wel wat foutjes. Ik neem al heel lang geen dienst bij hun en heb deze opgezegd (domeinregistratie) toch hebben ze geld van mijn rekening afgeschreven. Het was wel geregeld dmv bellen en emailen maar klanten met minder geduld als ik zullen dit zeker niet leuk vinden.

Wido
17/05/06, 19:19
Lieverd, waarom kon TransIP uberhaupt geen incasso van je rekening halen? Omdat je saldo wellicht te laag was?

Als je nu vanavond ff afkoelt en morgenochtend rond 10 uur nog eens belt, maar dan lief, dan heb je grote kans dat de grote 'boze' Marcel je wel te woord staat!

Wat jij nu doet is gewoon zeiken op niets af, zonder het eerst een beetje normaal met TransIP te bespreken :):D

Het is lekker weer, dus pak een biertje, ga even buiten chillen. Ga op tijd slapen en morgen wordt je weer helemaal fris wakker en dan denk je vast. "Dat topic had ik nooit moeten openen!"

Als je dat dan nog steeds denkt, tja......

Overal worden administratieve fouten gemaakt, wie dat ontkent liegt gewoon. Zeker bij een partij zo groot als TransIP, maar dat zegt niet meteen dat ze slecht zijn!

Ga eens bij jezelf te raden over wát je nu echt hier aan het posten bent. Wat wil je hier mee bereiken? TransIP failliet laten gaan en 10.000 euro cashen?

Je geeft met deze post van je goed aan hoe kort je lontje is, niet zo handig lijkt me.

Slaap er even een nachtje over en bel ze morgen even. Leg in duidelijke en rustige taal uit wat de situatie is, dan komt het allemaal goed.

Deimos
17/05/06, 19:20
Deze gaat dicht. Je bent vrij om hier commentaar te geven op een hoster, maar de toonzetting van je berichten en het feit dat je niet eerst contact zoekt met de provider zelf vind ik persoonlijk niet netjes.