PDA

Bekijk Volledige Versie : Forums



BlackHorse
11/05/06, 15:01
Als begin van mijn internet bedrijfje heb ik al een 2 tal forums opgezet. Ik heb deze 2 fora ondergebracht bij 3de en die verplichte mij 1x in de 45 dagen wat te posten. Nu is mijn vraag hoe kan ik deze fora promoten zodat ik zelf niet eens in de 45 dagen een berichtje hoeft te plaatsen.

Deze fora worden trouwens begin volgend jaar overgeheveld naar mijn eigen server.

Euro-Servers
11/05/06, 15:06
Hoe bezoekers krijgen? Gewoonweg advertisen, vb. met google adwords. Natuurlijk is dit soort van advertising niet gratis.

Waar is trouwens de optie "100x per dag"? :D

BlackHorse
11/05/06, 15:10
Waar is trouwens de optie "100x per dag"? :D

Die opmerking snap ik niet.

Bramm
11/05/06, 15:12
Die opmerking snap ik niet.

Niet de slimste hé ;) in je Poll staat 1 x per dag als meeste... maar je kan natuurlijk ook vaker dan 1 x per dag naar een forum of naar verschillende forums...

BlackHorse
11/05/06, 15:16
Niet de slimste hé ;) in je Poll staat 1 x per dag als meeste... maar je kan natuurlijk ook vaker dan 1 x per dag naar een forum of naar verschillende forums...

Oke daar heb je me die was inderdaad niet slim. Het is dat ik de poll niet meer kan veranderen anders had ik het gedaan.

Tuneboy
11/05/06, 15:25
Niet de slimste hé ;) in je Poll staat 1 x per dag als meeste... maar je kan natuurlijk ook vaker dan 1 x per dag naar een forum of naar verschillende forums...
wow, dus jij gaat wel 34321x per dag naar een forum? Tel je dat elke dag ofzo :S zijn punt was toch duidelijk, en als jou antwoord daar niet in staan dan stem je toch lekker niet

veenman
11/05/06, 15:29
wow, dus jij gaat wel 34321x per dag naar een forum? Tel je dat elke dag ofzo :S zijn punt was toch duidelijk, en als jou antwoord daar niet in staan dan stem je toch lekker niet
In deze context zou 'Elke dag' een betere optie zijn geweest :)

BlackHorse
11/05/06, 15:30
wow, dus jij gaat wel 34321x per dag naar een forum? Tel je dat elke dag ofzo :S zijn punt was toch duidelijk, en als jou antwoord daar niet in staan dan stem je toch lekker niet

Rustig aan hij bedoeld het goed en ik vroeg zelf om een uitleg.

Bramm
11/05/06, 15:33
Ik maakte de opmerking niet eens ;) ik legde alleen de opmerking van Euro-Servers uit en inderdaad vroeg hij zelf om uitleg...

BlackHorse
11/05/06, 15:40
Ik maakte de opmerking niet eens ;) ik legde alleen de opmerking van Euro-Servers uit en inderdaad vroeg hij zelf om uitleg...

Ik ben het met je eens Bramm die opmerking sloeg nergens op. Jij hebt niks te maken met opmerkingen die Euro-Servers doet.

BlackHorse
11/05/06, 15:49
Als begin van mijn internet bedrijfje heb ik al een 2 tal forums opgezet. Ik heb deze 2 fora ondergebracht bij 3de en die verplichte mij 1x in de 45 dagen wat te posten. Nu is mijn vraag hoe kan ik deze fora promoten zodat ik zelf niet eens in de 45 dagen een berichtje hoeft te plaatsen.

Deze fora worden trouwens begin volgend jaar overgeheveld naar mijn eigen server.

Maar kunnen we nu nog effe terugkeren naar het bovenstaande????

Tuneboy
11/05/06, 16:58
Maar kunnen we nu nog effe terugkeren naar het bovenstaande????
oh oke dan is het goed... :s

vjeeke
11/05/06, 17:36
ik check een aantal forums meer dan 10x per dag

Mark17
11/05/06, 18:04
Afhankelijk van het forum hangt af hoe vaak ik een forum geheel controleer (WHT bijv. normaal 4 a 5 keer op een dag). Echter zijn er ook forums waar ik slechts 1 keer per maand kom.

BlackHorse
11/05/06, 20:30
Is er iemand die weet hoe ik mijn 2 fora goed kan promoten.

alex[nl]
11/05/06, 20:45
Euhmz. Je zou ze, als wij tot de doelgroep behoren, ipv de paardensite in je sig kunnen zetten. Verder kan je kijken (afh van het onderwerp) of er geen toplisting sites over dat onderwerp bestaan.

Verder kan je natuurlijk als hjet een commericeel forum is waarmee je geld verdient/kan verdienen eens overwegen een adwords campagne op te starten...

BlackHorse
12/05/06, 08:48
']Euhmz. Je zou ze, als wij tot de doelgroep behoren, ipv de paardensite in je sig kunnen zetten. Verder kan je kijken (afh van het onderwerp)

Goed idee van die SIG.